Jump to content

nankang nakit

Guest ^Neo^

Recommended Posts

Kirjoitettu

onkohan noi rengas-onlinen

Nankang EX500 245/50 R16 97V mistään kotoosin? katoin, että maksais 4 rengas toimituskuluineen 322€ :-\

Kirjoitettu

Tsiisus ku on halavat!!

eipä tuohon hintaan menetä mitään jos kokeilee..

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

mulle tulee tollaset nankang 245/45/16, 2kpl jotain hiukan yli 300€

Kirjoitettu

ite hain just 2kpl general XP 2000 v4 245/50-16.

hinta suolanen 330 eskoo.

nyt on sit kaikki tota samaa sarjaa kesäks.

Kirjoitettu

Ite maksoin 245/45-16 2kpl 260€ Bridgestonen S03 renkaat ja kokemuksesta pitää kun tauti ja kesti 2 kesää reiluja kilometrimääriä.

Vantaan renkaasta kannattaa kysellä jos kiinnostaa.

Kirjoitettu

Ite maksoin 245/45-16 2kpl 260€ Bridgestonen S03 renkaat ja kokemuksesta pitää kun tauti ja kesti 2 kesää reiluja kilometrimääriä.

Vantaan renkaasta kannattaa kysellä jos kiinnostaa.

no on kyl jo todella edulliset Bridgestoneksi...voiski harkita bfg g-forcen sijasta noita...

saksalaisessa autothek.comissa:

BRIDGESTONE    225/45 ZR 16 POTENZA-S03-PP 89Y    134,00e

BRIDGESTONE    245/45 ZR 16 S03-POLE-POSITION 94Y    151,00e

Kirjoitettu

Bridgeatone S03 on markkinoilta poistuva malli kannattaa kysellä nopeesti jos meinaa saada maahantuojalla oli 16kpl jäljellä joista 2 tuli meille.

Kirjoitettu

juu, tuo poistuma oli tiedossa...huono ajoitus vaan, rahat menee ohi menneen putkiston sijasta maalaukseen...

Kirjoitettu

Ottaen huomioon että toissa vuonna samainen 2kpl maksoi 410€ että aika hyvä pudotus.

Ja voin taata että pito on kuivalla ja märällä asfaltilla ihan tautinen myös vaikka olis kulutuspinnan merkkeihin ajettu.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Eilen sain nankangin nakit 245/45R16 300e/2kpl, ihan komiat renkaat...

Kirjoitettu

Eilen sain nankangin nakit 245/45R16 300e/2kpl, ihan komiat renkaat...

kovin oli hintavaa :o

kuvia?

Ilmoittele sitten miltä tuntuu alla. Kohtapuolin pitäis olla itellä kans noi Bridgestone potenza S03:t alla, kunhan ilmoittavat koska olis saapunut.

Kirjoitettu

just ponuun laitettu uuet nankangit 225/55/16 asennettuina 190 ekiä täälä keuruulla. myyjä kehu ainaki ( kumma! ) ettei oo valituksia tullu ja on vastaava rengas ku kumho.

ja vastaava kuhmolainen maksaa 270 ekiä!

pitäs kestää 32 000 km ja oli iha asiallisella kuviollakin.

nyt ku on kulmat kohillaan nii testit alkaa..

mutta en varmaa maalaa niitä tekstejä kuitenkaa valkosella 8)

Kirjoitettu

just ponuun laitettu uuet nankangit 225/55/16 asennettuina 190 ekiä täälä keuruulla. myyjä kehu ainaki ( kumma! ) ettei oo valituksia tullu ja on vastaava rengas ku kumho.

ja vastaava kuhmolainen maksaa 270 ekiä!

pitäs kestää 32 000 km ja oli iha asiallisella kuviollakin.

nyt ku on kulmat kohillaan nii testit alkaa..

mutta en varmaa maalaa niitä tekstejä kuitenkaa valkosella 8)

Pistit joka kulmaan pienemmät kuin otteessa lukee? 245/50/16 on mulla ainakin rengaskoko. eteen mäkin olisin halunnut 225:set, mutta ei ollut...

Eikö 32000km ole aika vähän?

Kirjoitettu

kovin oli hintavaa :o

kuvia?

Ilmoittele sitten miltä tuntuu alla. Kohtapuolin pitäis olla itellä kans noi Bridgestone potenza S03:t alla, kunhan ilmoittavat koska olis saapunut.

Hinta oli toi koska otin vaan 2kpl, sarja olis ollu jotain 400-500€, noi tuli saksan maalta

Kirjoitettu

mulle tulee tollaset nankang 245/45/16, 2kpl jotain hiukan yli 300€

www.rengas-online.com/ - 6k myy noita 113.10 e kpl posituskuluinee
Kirjoitettu

Pistit joka kulmaan pienemmät kuin otteessa lukee? 245/50/16 on mulla ainakin rengaskoko. eteen mäkin olisin halunnut 225:set, mutta ei ollut...

Jos jolleki renkaalle joku myyjä lupaa mulle että ne kestää niin sairaan kauan, että 32000km MINÄ niillä ajan niin ostan HETI!!!! Hyvä jos kymppitonnin takarenkaat tulee mukana >:( >:( >:(

Kirjoitettu

Jos jolleki renkaalle joku myyjä lupaa mulle että ne kestää niin sairaan kauan, että 32000km MINÄ niillä ajan niin ostan HETI!!!! Hyvä jos kymppitonnin takarenkaat tulee mukana >:( >:( >:(

Juu, tollasia takuita mäkin kaipaisin :D

Kirjoitettu

nii tosiaan eturenkaiks laitettiin nuo 225/55/16. ja autoha on -71 niin taitaa olla tehtaalta rullannu jollai 14 tuumasilla alunperin.

kyllä se harrastepelille 32000 km on kova sana kaikkiaan , ei pelkästään nakeille :D

Kirjoitettu

nii tosiaan eturenkaiks laitettiin nuo 225/55/16. ja autoha on -71 niin taitaa olla tehtaalta rullannu jollai 14 tuumasilla alunperin.

Sori, luin että Markus kirjoitteli eli kommentoin päin mäntyä 8)

Kirjoitettu

Kävin just kysymässä tarjousta nakeista ja kaveri lupas 255 ecua 2 kpl 255/55/15 ja merkki oli metric tms. (jenkki rengas). Onko kokemusta?

Onko 3gen:ssä (ponussa) muilla 15 tuumasia valsseja. .... hivenen hankalasti löyty merkkivaihtoehtoja 15 tuumasena. ..

Pakko alkaa olla vaihtaa taakse.... ei voi enää säästää :(

Kirjoitettu

Itse päivänä muutamana utelin Pirellin 275/40/17 kumeja ; myyjä kaivoi hinnaston esiin ja ilmoitti silmääkään räpäyttämättä : " 810 € kipale...". Lähes mykistyin.... :-X

Kirjoitettu

Huh huh!!! Toi Seniorin kysymä Pirellin hinta tosiaa MYKISTÄÄ!! Tai oikeestaan nostaa hymyn huulille..... Mä taidan lähtee takaisin sinne liikkeeseen ja tilata ne rengaat! Toi ratkas pelin! ::)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...