Jump to content

nankang nakit

Guest ^Neo^

Recommended Posts

Kirjoitettu

laitoin ite toyon renkaat alle ja on TOOOODELLA hyvät ajaa.. renkaat kävin laitattamassa alle nurmon autopurkamolla =)

Kirjoitettu

Mä kysäsin noita cooperin cobria 255/60 15

412€ kierros

paitsi et eteen vähän kaposemmat kuitenkin.....

Kirjoitettu

Jep,Cooperit ne on mullakin 245/60/15 takana ja 235/60/15 edessä. 400e kieppi Euromastersilla.

Kirjoitettu

Mistäs löytyisi 245/55R16 renkaat? Tuntuu olevan vähän vaikea yhdistelmä... Cooperit taitaa 55R16 -ryhmässä loppua 235 leveyteen. Tai kyllähän niitä löytyy jos on valmis maksamaan yli 500 eskoa pala.

Kirjoitettu

Mistäs löytyisi 245/55R16 renkaat? Tuntuu olevan vähän vaikea yhdistelmä... Cooperit taitaa 55R16 -ryhmässä loppua 235 leveyteen. Tai kyllähän niitä löytyy jos on valmis maksamaan yli 500 eskoa pala.

ainakin 245/45zr16 bridgestone potenza S03:sta löytyy varmaan edelleen 130e/kpl soittamalla vantaan renkaaseen ja mainitsemalle pontiacin tai komeron =)

Kirjoitettu

Kiitos vihjeestä mutta 45 sarja ei ole oikein minun makuuni. Ja muistaisin soittaneeni sinnekin... täytynee tyytyä 50 sarjaan. :(

Kirjoitettu

50-sarjalaiset michelin pilot sportit itellä alla ja ihan pätevät nää on ku on kuitenkin 2" madallussatsi 8) 45-sarjalaiset tulossa.

• 4 months later...
Kirjoitettu

mun omaan tilattiin saksasta! nangang nakit 245/50-16

joka kulmaan ite pyörittelin päälle 89e kpl kotiin tuotuna!!!! sieltä!!

Kirjoitettu

mun omaan tilattiin saksasta! nangang nakit 245/50-16

joka kulmaan ite pyörittelin päälle 89e kpl kotiin tuotuna!!!! sieltä!!

Juu sieltähän mullekin gummit keväällä tuli (rengas-online). Homma hoitui tosi kätevästi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...