balez Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kaasuilla jep.. Kakkosella päälle ja pito irti.. Toinen veto meni läskiks kun kellot tilttas ja heitti punavalon ja kellot päälle.. Noo harjotellaan
Guest SuS Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 jep.. Pro Modit menee normisti 5. jotain
balez Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Pro Modit menee normisti 5. jotain mulla hieman eri budjetti.. ja kilometrimäärä kaudessa.. Montaa promodia en tiedä mikä vetää 10-15tkm kesään ja ajaa pelipaikalle rätti alhaalla cokis kädessä ilmastointi päällä dj bobo soiden.. ja kisojen jälkeen sieltä kaveriporukalla vetää kasit ärjyen reilu 200km saunaan ihan vaan huvin vuoksi.. Tää oli mun max.budjetti ja tuntuu aiheuttavan ihmetystä mutta nou hätä ajokausi loppuu kohta ja päästään kolaamaan lunta
zodiack Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 mulla hieman eri budjetti.. ja kilometrimäärä kaudessa.. Montaa promodia en tiedä mikä vetää 10-15tkm kesään ja ajaa pelipaikalle rätti alhaalla cokis kädessä ilmastointi päällä dj bobo soiden.. ja kisojen jälkeen sieltä kaveriporukalla vetää kasit ärjyen reilu 200km saunaan ihan vaan huvin vuoksi.. Tää oli mun max.budjetti ja tuntuu aiheuttavan ihmetystä mutta nou hätä ajokausi loppuu kohta ja päästään kolaamaan lunta Asiaa olihan mahtavat ajot
set28 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Mites se Måden keltainen 2gen camaro kulki?
Loukku Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 mulla hieman eri budjetti.. ja kilometrimäärä kaudessa.. Montaa promodia en tiedä mikä vetää 10-15tkm kesään ja ajaa pelipaikalle rätti alhaalla cokis kädessä ilmastointi päällä dj bobo soiden.. ja kisojen jälkeen sieltä kaveriporukalla vetää kasit ärjyen reilu 200km saunaan ihan vaan huvin vuoksi.. Tää oli mun max.budjetti ja tuntuu aiheuttavan ihmetystä mutta nou hätä ajokausi loppuu kohta ja päästään kolaamaan lunta Komppaan. Reilut 500 km tuli tauluun. Eka vartti parsalla -> 14.0/166.
balez Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Komppaan. Reilut 500 km tuli tauluun. Eka vartti parsalla -> 14.0/166. siitä se lähtee paranee.. Loistava ensiesiintyminen jätkiltä vartilla
Senior Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 ....mutta nou hätä ajokausi loppuu kohta ja päästään kolaamaan lunta http://www.cosgan.de/images/midi/verschiedene/r010.gif
Guest SuS Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 mulla hieman eri budjetti.. En mä budjettia tarkoittanut vaan sitä, että ahdettu mikä ahdettu ja mikäli tuloksia vertaa, niin sitten pitää verrata muihin ahdettuihin. Mutta ei enempää tästä.
balez Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 En mä budjettia tarkoittanut vaan sitä, että ahdettu mikä ahdettu ja mikäli tuloksia vertaa, niin sitten pitää verrata muihin ahdettuihin. Mutta ei enempää tästä. noinko se menee.. mä ajan "kilpaa" huvikseni kaverien kanssa, niiden kanssa voi verrata aikoja oli sitten aode tai t-56, viritetty tai vakio..isolohko tai pikkulohko..bemari tai mersu... mutta hei chevy camaro onhan se voittamaton, vaikka porvoossakin parhaat fiilikset taitaa tulla fordin puikoissa. Ja fiiliksen mukaan näitä ostetaan ja ajetaan. Muutamaa usa-autoa veivanneena edelleen stigun foksi tuottaa parhaat fiilikset vaikka ei olekkaan kaikista nopein.. Asiaa asian vierestä mutta lähinnä heräyttää hilpeyttä osan antamat kommentit täällä.. En ole nopein eikä mua kiinnosta mihin luokkaan kuulun, mutta aina kun vedän vartilla kaasut napista päälle mulla vetää suu virneeseen ja elän hetkessä jossa kaikki muu unohtuu paitsi maaliviiva..
balez Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 28. Elokuuta, 2011 Mites se Måden keltainen 2gen camaro kulki? ei tietoa.. Yhden lähdön pääs kait kokeilee
Lady Firebird Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 noinko se menee.. mä ajan "kilpaa" huvikseni kaverien kanssa, niiden kanssa voi verrata aikoja oli sitten aode tai t-56, viritetty tai vakio..isolohko tai pikkulohko..bemari tai mersu... mutta hei chevy camaro onhan se voittamaton, vaikka porvoossakin parhaat fiilikset taitaa tulla fordin puikoissa. Ja fiiliksen mukaan näitä ostetaan ja ajetaan. Muutamaa usa-autoa veivanneena edelleen stigun foksi tuottaa parhaat fiilikset vaikka ei olekkaan kaikista nopein.. Asiaa asian vierestä mutta lähinnä heräyttää hilpeyttä osan antamat kommentit täällä.. En ole nopein eikä mua kiinnosta mihin luokkaan kuulun, mutta aina kun vedän vartilla kaasut napista päälle mulla vetää suu virneeseen ja elän hetkessä jossa kaikki muu unohtuu paitsi maaliviiva..
set28 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Mites se Måden keltainen 2gen camaro kulki? hyvin oli rullannu.
balez Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Elokuuta, 2011 hyvin oli rullannu. kyllä m/ tossa oma veto ja aika pitkälle suttaa tai sitten perä vinkuu osa muidenkin kerholaisten vedoista löytyy kiitos louhioiden "jouko ja kosti"
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään