z 28 jari Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Tossa -85:ssa vetessä on sitten orkkis bensanpaineet pienemmät kuin muissa tpi kattiloissa(johtuu 24 lbs:n suuttimista),muistaakseni luokkaa 37 psi.Toi maf:in burn off module/ecm on varsin kallis härpäke, tais olla lähemmäs 1000$ koko paketti. Toi -85 on siitäkin huono että baudinopeus on pienempi kuin 165/730 ecm:ssä ja tota 870 ecm:mää tehty vain yhtenä vuonna.Eli summa summaarum,mikäli et löydä mistään käytettyä ehjää??,niin suosiolla haltekki tms. säädettävä aivolaatikko kehiin.
Choppvette Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Joo.. jos se nyt ei oo siinä bensa pumpussa se vika... Olen just ajatellu sitte vaihtaa juuri johonkin tollaseen..hmm prkl.. Eilen kuriiri toi mulle sen Cranen säädettävän p-paine hässäkän..ni eihän se ollu ku sellane helevetin hattu missä pultti keskellä!!! Pitääkö ne vanhat kalvot jättää vai mikä sydeemi siinä oikeen on??? Entä ehdotuksia uudesta bensapumpusta?? Varmaan sama ottaa joku tehu versio tulevaisuutta ajetellen
Senior Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Eilen kuriiri toi mulle sen Cranen säädettävän p-paine hässäkän..ni eihän se ollu ku sellane helevetin hattu missä pultti keskellä!!! Pitääkö ne vanhat kalvot jättää vai mikä sydeemi siinä oikeen on??? Just noin. Vanha hattu mäkeen, Crane tilalle. Sillä ruuvilla säädetään painetta....
Choppvette Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Apuva apuva!! aamuks pitäs tietää bensapumpun tuotto??!!! Ni osaan ostaa tarpeeks tehokkaan...
Moona Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Ei auttanu meillä yhtään :'( Ja tänään ryhtys auto ihan luumuilemaan . Hyytyy ihan täysin ei kulje enää yhtään ... ei ees 90 km/h :'( TPS liitinkin oli rikki ja Juha korjas sen ... nyt ei tajuu enää yhtää APUA !!!
Msk383 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Maaliskuuta, 2005 Älä välitä, ei mullakaan toimi lainkaan toi paska joten kohtalotovereita piisaa.. Mulla aivan epänormaalia räkimistä ja potkimista vaikka "kaikki" on käytynä läpi ja talliin ajettaeassa toimi normaalisti. Jostain ne pirunpäät nostaa rumia päitään, prkl! Selkeä sytkävika jossain syövereissä enkä keksi ratkaisua sitten millään. Off-topic..
Choppvette Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Maaliskuuta, 2005 Puola menee seuraavaks vaihtoon... tänään selviää auttaako uus bensa pumppu....ja laittelen lisää noita maajohtoja.. ai nii ja se vakio bensa pumpun tuotto on 3 bar/ 95 litraa tunnissa jos nyt oikein osasin tulkita.
Choppvette Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 jaaha eipä auttanu uusi bensa pumppukaan...huomenna vien auton tietokoneen tutkittavaksi... Ajatus kyllä on kääntynyt pannun purkuun ja koko aatamin aikaisen ecm systeemin nakkaamisella jorpakkoon...
Guest iroc Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Niinkuin tuossa aikaisemmin joku jo totesi, ECM:ssä se vika ilmeisesti piilee. Koita saada joltain lainaksi ehjä ecu, ja jos ei toimi vieläkään, niin katso sitten vasta mitä teet.
Samppa Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Minä kokeilisin myös eri ecua. Kaverin autosta juuri etsittiin vikaa pitkään kun se sammuili hetken käytyään ja vikaa ei löytynyt mistään. Siinä myös flekti pyöri kylmänäkin heti kun käänsi virrat päälle. Vikakoodejakin se anto vaikka minkalaisia aina muistin nollauksen jälkeen. Lopuksi kokeiltiin mun entistä ecua niin rupes pelaamaan ja flektitkään ei enää pyöriny.
hannux Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Taas kysyn että onko jollain jääny boxi romuksi nurkkiin? Tarttisin tutkimista varten. Näkis miten se on kasattu.
Moona Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Jipii nyt toimii meijän auto !! Katalysaattori se siel oli tukossa . Kiitos Seniorille , Nupalle ja muulle välimiitin apureille SUURESTA avusta !!
Senior Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Jep. Vika voi joskus olla aika yksinkertainen.
Nupa Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2005 Jipii nyt toimii meijän auto !! Katalysaattori se siel oli tukossa . Kiitos Seniorille , Nupalle ja muulle välimiitin apureille SUURESTA avusta !! Minähän sanoin kokemuksen syvällä rintaäänellä...
Choppvette Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2005 vika löytyi...maf sökönä ja hintaa n.350-400 taalaa... Eli holleyn commander 950 kehiin... Kellään kokemusta siitä?? Mahdollisesti kohta myytävänä koko TPI tekniikka johtoineen ja bokseineen...siirryn kaasutin aikaan...
Nata79 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2005 Kirjoitettu 18. Syyskuuta, 2005 Hei mulla oli sama ongelma tossa taannoin. SELVIS et bensapumppu ja tankki oli tosi likainen, putsauksen jälkeen taas mentiin!
Jarno Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2006 1226870 ECM - jaa'a kellähän olis? Tais vaihtua -86 tohon 1227165 ECM:ään - niitä taitaa jäsenillä olla suuremmalla osalla. Eli onko toi 1227165 -86 uudemmissa maffikoneissa? Mapillisissa taitaa olla eri.. Väännetään nyt sitte se mulle rautalangasta,kun pitäs boxi ettiä.. Eikös näissä ollu joku sellanen,että numero vaihtu jossain vaiheessa mut sisältö sama?!?! -Koitin kattoa chiltonista ja sit tosta tuned port fuel injection-kirjasta mutten löytäny.-
Teac Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 2. Tammikuuta, 2006 Sekä 305 että 350 koneissa on 1986-1989 malleissa on tuo 1227165 ja 1990-1992 1227730 (MAP). GM Port Injection
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään