Jump to content

Vähäpäästöisen 350TPI viritys..

Recommended Posts

Kirjoitettu

Vähäpäästöinen hc 100 rajana. mennyt läpi ilman kattia tähän asti vaikka ollut seokset hieman rikkaalla.

24paunaset suuttimet vaikka kone luulee niiden olevan 22paunaiset.

Uusi suutin päivitetty prommi löytyy myös asentamatta. Tästä voisi tehdä omia johtopäätöksiä vähäpäästöisyydestä.

=Turha sitä on pelätä, vaikka isommat päästö rajat houkuttelisivatkin.

1990+ autoilla samat päästövaatimukset ja silti vuosi vuodelta enempi poweria.

Toisin sanoen haluan rohkaista vähäpäästis kavereitakin rakentelemaan jos siltä tuntuu.

Kirjoitettu

muistaakseni autossa oli katti pakko.. en mene vannomaan, katti on kumminkin tyhjennetty mutta paikallaan. ellei joku oo veivannu sita pois silla valin ku auto multa lahti. paastoista lapi joo kepilla xfi268, mutta ite en oo leimannut joten  ::)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

onkohan tää liian jyrkkä nokka -88 5.7 tpii camaroon http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=161&sb=2

nosto imu 0.52 ja pako 0.54. kansia ois tarkotus laskee 0.6 mm. 3.23 perä, päästöillä ei ole väliä.

Mulla oli tuo mun 383 stealth ramissa ja mun makuun se oli liian raju siihenki. Ja oli ongelmia saaha leimaa vaikka oli paljopäästönen. Ei pysty suositteleen. Kannattaa kattoo niitä compin XFI-sarjan nokkia ennemmin.

Kirjoitettu

onkohan tää liian jyrkkä nokka -88 5.7 tpii camaroon http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=161&sb=2

nosto imu 0.52 ja pako 0.54. kansia ois tarkotus laskee 0.6 mm. 3.23 perä, päästöillä ei ole väliä.

jos sun kannet virtaa vielä noilla nostoilla, niin nokka on ihan sopiva. tpi imarin saa kyllä myöskin kaluta ihan reilulla kädellä että ilma riittää. käyntiääni tulee vähän miehekkäämmäksi myös tuolla nokalla m/

Kirjoitettu

Noita 12-433-8 olis us partsilla hyllyssä, niin sais fiksuun hintaan. http://www.compcams.com/Company/CC/cam-specs/Details.aspx?csid=186&sb=2 tämä olis ehkä fiksumpi ?

Aluhatut olis tarkotus laittaa mitkäs ne kannattas laittaa saakos noita E-streettejä sopiin tpiihin ? vai performerit ?

juu ja imaria pitäs kalvaa, mistäs noita runnereita saa fiksusti ? vai onko ne pakko vaihtaa jos sitä 300hp olis tavote ?

Kirjoitettu

jos alumiinihitsaus sujuu niin halkase ne vanha runnerit ja avarra .. teet niistä siamisoidut niin, että teet siihen latasta uuden seinämän..vaikea selittää mutta niitä on tehty toimivia  :) performerit on ainakin jees kun käy nekin vielä läpi ja laittaa mätsäämään imusarjan kanssa  :)

mulla tuli täysin vakio imarilla, edelin alukansilla,2032 kepillä, 1.6 keinuilla, peltisarjat ja mitäs muuta olikaan mutta mutta.. niillä tuli 264hp koneesta ja 510nm vääntöä  :)

Kirjoitettu

juu ja imaria pitäs kalvaa, mistäs noita runnereita saa fiksusti ? vai onko ne pakko vaihtaa jos sitä 300hp olis tavote ?

Ei oo pakko vaihtaa jos tuo 300 on konetehotavoite. Mulla on alkuperäiset runnerit, plenium, baseplate ja throtle body, alkuperäiset rautakannet siistittynä, tehot 3XX hp koneelta, 588Nm. Tuolla mun projektitopikista löytyy tarkasti mitä on tehty.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...