gmc63 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Eli huomen olis ruukissa tommoinen tapahtuma klo12-16 onko porukkaa menossa?
ratskin Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Eli huomen olis ruukissa tommoinen tapahtuma klo12-16 onko porukkaa menossa? missä se ruukki on, :W
repa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 missä se ruukki on, :W Ruotsinpyhtäällä, Strömforsin ruukki. Kookleta Olen niiltä nurkilta ostanut yhden Trans AM:in vuosi sitten http://www.loviisa.fi/fi/palvelut/matkailu/stromforsinruukki?vb=1vbmajor=5vbminor=8vbbuild=23141ref=http%3A%2F%2Fwww.google.fi%2Furl%3Fsa%3Dt%26source%3Dweb%26cd%3D1%26sqi%3D2%26ved%3D0CBcQFjAA%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.loviisa.fi%252Ffi%252Fpalvelut%252Fmatkailu%252Fstromforsinruukki%26rct%3Dj%26q%3Druotsinpyht%25C3%25A4%25C3%25A4%2520str%25C3%25B6mforsin%2520ruukki%26ei%3DJ2VqTt6DN4Hd4QScttmQBQ%26usg%3DAFQjCNGeJpOim5J0jkhF4DmsDBMb-1SpYA ...siinä valmiiksi googeloituna
ratskin Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Ruotsinpyhtäällä, Strömforsin ruukki. Kookleta Olen niiltä nurkilta ostanut yhden Trans AM:in vuosi sitten http://www.loviisa.fi/fi/palvelut/matkailu/stromforsinruukki?vb=1vbmajor=5vbminor=8vbbuild=23141ref=http%3A%2F%2Fwww.google.fi%2Furl%3Fsa%3Dt%26source%3Dweb%26cd%3D1%26sqi%3D2%26ved%3D0CBcQFjAA%26url%3Dhttp%253A%252F%252Fwww.loviisa.fi%252Ffi%252Fpalvelut%252Fmatkailu%252Fstromforsinruukki%26rct%3Dj%26q%3Druotsinpyht%25C3%25A4%25C3%25A4%2520str%25C3%25B6mforsin%2520ruukki%26ei%3DJ2VqTt6DN4Hd4QScttmQBQ%26usg%3DAFQjCNGeJpOim5J0jkhF4DmsDBMb-1SpYA ...siinä valmiiksi googeloituna ok, mä luulin heti, että jossain pohjanmaalla, :W
gmc63 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Vai olisko fiskarssinruukissa?
ratskin Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Vai olisko fiskarssinruukissa? joo, on ruukkeja vähän siellä sun täällä,
gmc63 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Tais olla OD:n sivuilla enemmän tietoa On loviisassa
ratskin Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Tais olla OD:n sivuilla enemmän tietoa On loviisassa no, mä en paljoa OD;n sivuilla käy, :W
repa Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 Kirjoitettu 9. Syyskuuta, 2011 no, mä en paljoa OD;n sivuilla käy, :W Mitäs sitä turhaan menee merta edemmäs kalaan. Johan mä sanoin kauan sitten että STRÖMFORSIN RUUKKI Tossa ihan osoite niille jotka käyttää navigaattoria: Stromforsin Ruukki Ruotsinpyhtaa Tallinmaki Ruukintie 10
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään