Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

m/

Koht on taas alkukesä ja alkaa luonto vihertää, ei tarvi oottaa kauaakaan :P

 

Tosta ei puutu ku enää kolme Camaroo (kohta 4)  \m/

Kirjoitettu

Tosta ei puutu ku enää kolme Camaroo (kohta 4)  \m/

 

No tos on ne kolme.

Äläkä siel kuumota mitää neljättä ;D

Joo tulee tulee mut ei tähä rakoon, rukin lavalle on taas ilmestyny "tarpeellista" osaa ja pitäs keksii niilleki "säilytys"paikka :P

ysiysi_kasiseiska_kasikolme.jpg}

Kirjoitettu

;)

 

Tästä tuli mieleen tämä. Tämä tosin ei ole itse kuvattu, mutta monta kertaa nähty ;D:

http://www.saunalahti.fi/espe64/bussi1.jpg

Kirjoitettu

mutta monta kertaa nähty ;D:

 

Tuttu auto. Mulla Camaro oli joskus samassa tallissa talviteloilla  :D

Kirjoitettu

Nyt kun Occupy Wall Street pellet on ajettu pois leireistaan lahes kaikkialla, niin nyt ne ovat sitten siirtyneet Best Buyn edustoille.  ;D

 

Ajoin asken meidan paikallisen mestan ohi ja k.o. teltta on kuulemma ollut paikalla viime keskiviikosta saakka.  :o Ja kaikki tama helvetin huonojen Black Friday tarjousten takia.  m- Tai no, saahan sielta 42-tuumaisen Sharpin $199:lla, mutta silti.  ::)

 

http://img710.imageshack.us/img710/4897/11212011130.jpg

Kirjoitettu

jaaha,tännepäin tulossa  ::)

 

Juu, parsat pois taalta katukuvaa rumentamasta.  ;D Ei vaiskaan. Ihan asiallinen combo tuollainen vahan piristetty 440+4-speed.  \m/

Kirjoitettu

Ihan asiallinen combo tuollainen vahan piristetty 440+4-speed.  \m/

 

hienot baby moonit  m/

Kirjoitettu

hienot baby moonit  m/

 

Hehe...  ;D Siihen on tosin jo tulossa muutos.  m/

Kirjoitettu

hienot baby moonit  m/

 

mulla olis noita baby mooneja kymmenkunta laatikkoa uusia vm 84  :W

Kirjoitettu

mulla olis noita baby mooneja kymmenkunta laatikkoa uusia vm 84   :W

 

:o

Kirjoitettu

jumakekka ku kaunis parsa tuommone... ottasin vaikka olsi käkikellon moottorilla

Kirjoitettu

Ikinä ennen en oo ampunu.

http://zuski.pic.fi/kuvat/omat/IMG_20111123_164546-1.jpg/_smaller.jpg

 

Hauskaa oli!  \m/

Kirjoitettu

Joku on käynyt syömässä eväitään penkin alla.

 

http://vespa.kuvat.fi/kuvat/Camaro/tahteet.jpg/_smaller.jpg

Kirjoitettu

Kuuluis paremmin "tallissa tänään" -aiheeseen, mut laitan tänne yleiselle puolelle ni useempi ku muutama pääsee lukemaan.

 

Spohnin tukivarsista harjailin maalit pois kun oli komeesti maalattu ruosteen päälle.

Tai sit puhalluksen ja maalauksen välillä kulunu hiukka enemmän aikaa :W

Joka tapaukses maali oli alkanu itekseen lohkeileen irti eikä ollu kunnolla kiinni oikeestaan ku puslien putkissa, maalin alta teräs ruskeena.

Meiliä aiheesta ihan ystävälliseen sävyyn Spohnille, ei minkäänmoista kädenojennusta sieltäpäin.

Seuraavat jos joskus tilaan ni pyydän maalaamattomina, tai ostelen UMI:n tuotteet joista veistelee sit spring perchit pois jos eivät oo alkaneet tekeen omaa mallii coil overeille.

Tuleepa nyt sit vaihdettuu väri varmasti niin ettei tulevien kiveniskujen alta loista punanen.

Ei kai kovin yleistä noiden kamoissa, mutta tällä kertaa näin...

turhaaduunii.jpg}

Kirjoitettu

suurkaupungin valaistu silta tänään illalla  ::)

 

Golden gate kalpene!  \m/  ;D

Kirjoitettu

Golden gate kalpene!  \m/  ;D

 

Vähän voi myös sumu iskeä joskus... Ehkä myös Turussa joskus.

 

GoldenGate.JPG}

Kirjoitettu

Vähän voi myös sumu iskeä joskus... Ehkä myös Turussa joskus.

 

 

 

tai kuvaaja voi olla sumussa joskus  ::)

Kirjoitettu

:) Sopiva nosturi traktoriin  m/

Kukas mahtoi olla ohjaksissa  :W

 

http://i3.aijaa.com/b/00707/9148451.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...