Z-mo Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Koht on taas alkukesä ja alkaa luonto vihertää, ei tarvi oottaa kauaakaan Tosta ei puutu ku enää kolme Camaroo (kohta 4)
Chevy Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 KUVIA PELIIN JA LÖPINÄT POIS!
Möykkä Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Tosta ei puutu ku enää kolme Camaroo (kohta 4) No tos on ne kolme. Äläkä siel kuumota mitää neljättä Joo tulee tulee mut ei tähä rakoon, rukin lavalle on taas ilmestyny "tarpeellista" osaa ja pitäs keksii niilleki "säilytys"paikka
-vellu Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 19. Marraskuuta, 2011 Tästä tuli mieleen tämä. Tämä tosin ei ole itse kuvattu, mutta monta kertaa nähty : http://www.saunalahti.fi/espe64/bussi1.jpg
peltzi80 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 20. Marraskuuta, 2011 mutta monta kertaa nähty : Tuttu auto. Mulla Camaro oli joskus samassa tallissa talviteloilla
TexFinn Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 22. Marraskuuta, 2011 Nyt kun Occupy Wall Street pellet on ajettu pois leireistaan lahes kaikkialla, niin nyt ne ovat sitten siirtyneet Best Buyn edustoille. Ajoin asken meidan paikallisen mestan ohi ja k.o. teltta on kuulemma ollut paikalla viime keskiviikosta saakka. Ja kaikki tama helvetin huonojen Black Friday tarjousten takia. Tai no, saahan sielta 42-tuumaisen Sharpin $199:lla, mutta silti. http://img710.imageshack.us/img710/4897/11212011130.jpg
TexFinn Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 jaaha,tännepäin tulossa Juu, parsat pois taalta katukuvaa rumentamasta. Ei vaiskaan. Ihan asiallinen combo tuollainen vahan piristetty 440+4-speed.
Chevy Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Ihan asiallinen combo tuollainen vahan piristetty 440+4-speed. hienot baby moonit
TexFinn Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 hienot baby moonit Hehe... Siihen on tosin jo tulossa muutos.
avogta-89 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 hienot baby moonit mulla olis noita baby mooneja kymmenkunta laatikkoa uusia vm 84
Chevy Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 mulla olis noita baby mooneja kymmenkunta laatikkoa uusia vm 84
HFB Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 jumakekka ku kaunis parsa tuommone... ottasin vaikka olsi käkikellon moottorilla
z 28 jari Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 hienot baby moonit Joo sopii kun kravatti sialle.
Guest SuS Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Joo sopii kun kravatti sialle. Just näin.
Zuski Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 23. Marraskuuta, 2011 Ikinä ennen en oo ampunu. http://zuski.pic.fi/kuvat/omat/IMG_20111123_164546-1.jpg/_smaller.jpg Hauskaa oli!
Camarottonen Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 24. Marraskuuta, 2011 Joku on käynyt syömässä eväitään penkin alla. http://vespa.kuvat.fi/kuvat/Camaro/tahteet.jpg/_smaller.jpg
Chevy Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2011 ei oo ihan tuoreimmasta päästä tuo alin lisäkilpi
Möykkä Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 27. Marraskuuta, 2011 Kuuluis paremmin "tallissa tänään" -aiheeseen, mut laitan tänne yleiselle puolelle ni useempi ku muutama pääsee lukemaan. Spohnin tukivarsista harjailin maalit pois kun oli komeesti maalattu ruosteen päälle. Tai sit puhalluksen ja maalauksen välillä kulunu hiukka enemmän aikaa Joka tapaukses maali oli alkanu itekseen lohkeileen irti eikä ollu kunnolla kiinni oikeestaan ku puslien putkissa, maalin alta teräs ruskeena. Meiliä aiheesta ihan ystävälliseen sävyyn Spohnille, ei minkäänmoista kädenojennusta sieltäpäin. Seuraavat jos joskus tilaan ni pyydän maalaamattomina, tai ostelen UMI:n tuotteet joista veistelee sit spring perchit pois jos eivät oo alkaneet tekeen omaa mallii coil overeille. Tuleepa nyt sit vaihdettuu väri varmasti niin ettei tulevien kiveniskujen alta loista punanen. Ei kai kovin yleistä noiden kamoissa, mutta tällä kertaa näin...
avogta-89 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 29. Marraskuuta, 2011 suurkaupungin valaistu silta tänään illalla
Chonder Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 suurkaupungin valaistu silta tänään illalla Golden gate kalpene!
Z-mo Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Golden gate kalpene! Vähän voi myös sumu iskeä joskus... Ehkä myös Turussa joskus.
avogta-89 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Kirjoitettu 30. Marraskuuta, 2011 Vähän voi myös sumu iskeä joskus... Ehkä myös Turussa joskus. tai kuvaaja voi olla sumussa joskus
Puuhis Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2011 Kirjoitettu 1. Joulukuuta, 2011 Sopiva nosturi traktoriin Kukas mahtoi olla ohjaksissa http://i3.aijaa.com/b/00707/9148451.jpg
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään