cam95 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2013 Ja vielä siisti ja äänekäs 2gen Firebird
Z-mo Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2013 Ja siisti 3gen Camaro Markuksen exä...
Markus Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2013 Markuksen exä... Miksi......... miksi piti myydä??!!
rokzetä Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2013 kuva parista hauskasta sotareissukuvasta. vas.viipurista"valokuvaajaan ei voinut luottaa pätkääkään" oik. "evakkojen hopasta menny alapallo tai jtn"...foord.
TexFinn Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Motor Cityssa tuli tosiaan kaytya renkaita potkimassa. On tollasessa vanhassa isolohkovoortissa ihan kivasti munaa. http://imageshack.us/a/img89/4710/zdi3.jpg
TexFinn Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Oli silla pikkukoneinenkin voortti tallissa... http://imageshack.us/a/img546/9528/aspn.jpg
GTATL Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 laitas privaa mita pyytivat noista
pantera Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Oli silla pikkukoneinenkin voortti tallissa... Kuul Toi valakoonen näyttäs tosi hyvältä mun pihassa eikä haittaa yhtään vaikka on vaan kolomenollakakkosella Lähtikö sininen matkaan?
gmc63 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Sit kun joku tuo tollaisen suomeen eiköhän nää suomen street/race hörhöt vaadi että pannaan uus ruiskukone vaihdetaan alustanosat madallennetaan ja isommat vanteet ;D
Z-mo Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Sit kun joku tuo tollaisen suomeen eiköhän nää suomen street/race hörhöt vaadi että pannaan uus ruiskukone vaihdetaan alustanosat madallennetaan ja isommat vanteet ;D No totta munassa!
TexFinn Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Lähtikö sininen matkaan? Lahtee lahiaikoina kohti Turkkusen seutua.
GTATL Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Tama oli hieno peli, nosti komeesti keulaa ja pamahti asfalttiin aikas lujaa kisat loppu silta siihen
TexFinn Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 23. Kesäkuuta, 2013 Nehan on kuin kaksi marjaa. http://img823.imageshack.us/img823/558/9yzb.jpg
Chevy Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2013 Kirjoitettu 29. Kesäkuuta, 2013 aika harvoin näitä näkee,ovat varmaan paalissa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään