Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

kuva parista hauskasta sotareissukuvasta.

vas.viipurista"valokuvaajaan ei voinut luottaa pätkääkään"

oik. "evakkojen hopasta menny alapallo tai jtn"...foord. ::)

IM000177.JPG.2912066b37ba328367770a1020c850ae.JPG

Kirjoitettu

Motor Cityssa tuli tosiaan kaytya renkaita potkimassa. :W On tollasessa vanhassa isolohkovoortissa ihan kivasti munaa. \m/

 

http://imageshack.us/a/img89/4710/zdi3.jpg

Kirjoitettu

Oli silla pikkukoneinenkin voortti tallissa... :W

 

http://imageshack.us/a/img546/9528/aspn.jpg

Kirjoitettu

Oli silla pikkukoneinenkin voortti tallissa... :W

 

8) Kuul  m/ Toi valakoonen näyttäs tosi hyvältä mun pihassa  :-P

eikä haittaa yhtään vaikka on vaan kolomenollakakkosella :D

Lähtikö sininen matkaan?

 

Kirjoitettu

Sit kun joku tuo tollaisen suomeen eiköhän nää suomen street/race hörhöt vaadi että pannaan uus ruiskukone vaihdetaan alustanosat madallennetaan ja isommat vanteet ;D ;D

Kirjoitettu

Sit kun joku tuo tollaisen suomeen eiköhän nää suomen street/race hörhöt vaadi että pannaan uus ruiskukone vaihdetaan alustanosat madallennetaan ja isommat vanteet ;D ;D

 

No totta munassa!

Kirjoitettu

Lähtikö sininen matkaan?

 

Lahtee lahiaikoina kohti Turkkusen seutua. m/

Kirjoitettu

Tama oli hieno peli, nosti komeesti keulaa ja pamahti asfalttiin aikas lujaa :o kisat loppu silta siihen ::)

pbir1_eilen.jpg.e662d2ff59ceb227d4415c8d3e03a1dd.jpg

Kirjoitettu

Nehan on kuin kaksi marjaa. :W

 

http://img823.imageshack.us/img823/558/9yzb.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...