Cosa Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2015 Mulla on aina vaikeuksia löytää autoa isoilta parkkipaikoilta, kun toi saunakiulu on sen verran matala, että se 'hukkuu' sinne normiautojen väliin. Onneksi IKEA on ratkaissut ongelman järjestämällä ihan nimikkopaikan kunnollisella maamerkillä, vastaavan käytännön soisi yleistyvän Oliko vieressä myös mun autolle oma paikka?
balez Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2015 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2015 broidin kanssa slalomi päivillä.. olin päivän nopein 58 autosta modulari kilon paineella on kiva juttu
Yorcci Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Oliko vieressä myös mun autolle oma paikka? Näyttäisi tuolla taustalla olevan sininen A5-kyltti, niin eiköhän sieltä C5-osastokin löydy? http://kuvapilvi.fi/finnshark/jhq.jpg
camaro82 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Tarkoittaakos tuo yläreunassa oleva merkintä sitä ettei General Motors ole pidellyt näitä sikoja?
Yorcci Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Elokuuta, 2015 Olikohan Corvette Meetin aikaan Hyvinkään Citymarket laittanut bensan tarjoukseen, vai jaettiinko siellä sinkkiämpäreitä sadalle ensimmäiselle, kun oli noin pitkä jono Corvetteja? http://kuvapilvi.fi/finnshark/jk1.jpg (nojoo, itseasiassa rouvan ottama kuva, mutta kun mun piti sudit...eekäku ajaa )
Chevy Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2015 Olikohan Corvette Meetin aikaan Hyvinkään Citymarket laittanut bensan tarjoukseen, vai jaettiinko siellä sinkkiämpäreitä sadalle ensimmäiselle, kun oli noin pitkä jono Corvetteja? kaljaa ja makkaraa hakemassa
pantera Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 15. Elokuuta, 2015 kaljaa ja makkaraa hakemassa ämpärimuoviautot hakemassa tarjouksessa olevia vihiriöitä muoviämpäreitä
camaro82 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Tämmönen tuli hommattua, kummisetä meinas että myy pois niin sanoin että mulle! Pitäis jostain löytää alkuperäiset tai niiden tyyppiset peilit. Nuo nykyiset, yäk
camaro82 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Hiano! Kiits Pientä laittoo, pikku pellin pala hitsattava ja ajovalot kuntoon niin vois konttorille ajella. Jossain vaiheessa museokatsastuskin...
pantera Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Tämmönen tuli hommattua, kummisetä meinas että myy pois niin sanoin että mulle! Pitäis jostain löytää alkuperäiset tai niiden tyyppiset peilit. Nuo nykyiset, yäk
Mika Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Tämmönen tuli hommattua, kummisetä meinas että myy pois niin sanoin että mulle! Pitäis jostain löytää alkuperäiset tai niiden tyyppiset peilit. Nuo nykyiset, yäk
rokzetä Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Hieno Warpunen. m/Warressa parasta on ääni,sitä ei voi sekoittaa mihkään toiseen autoon.Jaawaan koreintaan-
pantera Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 parasta on ääni jä-tän-tän-tään-tä-hän
Chevy Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 22. Elokuuta, 2015 sitä ei voi sekoittaa mihkään toiseen autoon.Jaawaan koreintaan- Trabanttiin
balez Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2015 etkö saa töissäs tarpeeks heilua noiden kanssa..just ihmeteltii että onko tuolla oikeesti joku
Chonder Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2015 etkö saa töissäs tarpeeks heilua noiden kanssa..just ihmeteltii että onko tuolla oikeesti joku Mikäs sen parempaa jos työstään oikeesti pitää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään