Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Mulla on aina vaikeuksia löytää autoa isoilta parkkipaikoilta, kun toi saunakiulu on sen verran matala, että se 'hukkuu' sinne normiautojen väliin. Onneksi IKEA on ratkaissut ongelman järjestämällä ihan nimikkopaikan kunnollisella maamerkillä, vastaavan käytännön soisi yleistyvän

m/

Oliko vieressä myös mun autolle oma paikka?

Kirjoitettu

broidin kanssa slalomi päivillä.. olin päivän nopein 58 autosta  m/ modulari kilon paineella on kiva juttu  8)

musss.jpg.1a95459b7a26cf8cd1aefe2c293ca34e.jpg

Kirjoitettu

m/

Oliko vieressä myös mun autolle oma paikka?

Näyttäisi tuolla taustalla olevan sininen A5-kyltti, niin eiköhän sieltä C5-osastokin löydy?

http://kuvapilvi.fi/finnshark/jhq.jpg

Kirjoitettu

Tarkoittaakos tuo yläreunassa oleva merkintä sitä ettei General Motors ole pidellyt näitä sikoja?  ;D

IMG_0683.JPG.31683fdcd0a2466cbf289c54e1c5e350.JPG

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Olikohan Corvette Meetin aikaan Hyvinkään Citymarket laittanut bensan tarjoukseen, vai jaettiinko siellä sinkkiämpäreitä sadalle ensimmäiselle, kun oli noin pitkä jono Corvetteja?

http://kuvapilvi.fi/finnshark/jk1.jpg

(nojoo, itseasiassa rouvan ottama kuva, mutta kun mun piti sudit...eekäku ajaa :W )

Kirjoitettu

Olikohan Corvette Meetin aikaan Hyvinkään Citymarket laittanut bensan tarjoukseen, vai jaettiinko siellä sinkkiämpäreitä sadalle ensimmäiselle, kun oli noin pitkä jono Corvetteja?

kaljaa ja makkaraa hakemassa  ::)    :D

Kirjoitettu

kaljaa ja makkaraa hakemassa  ::)    :D

ämpärimuoviautot  hakemassa  tarjouksessa olevia vihiriöitä muoviämpäreitä  :W

Kirjoitettu

Tämmönen tuli hommattua, kummisetä meinas että myy pois niin sanoin että mulle!  :D

Pitäis jostain löytää alkuperäiset tai niiden tyyppiset peilit. Nuo nykyiset, yäk  :(

Warre.1.jpg.9d14937a6890cfd6c39c6ad379e258dd.jpg

Kirjoitettu

Hiano! \m/

Kiits  :)

Pientä laittoo, pikku pellin pala hitsattava ja ajovalot kuntoon niin vois konttorille ajella.

Jossain vaiheessa museokatsastuskin...

Kirjoitettu

Tämmönen tuli hommattua, kummisetä meinas että myy pois niin sanoin että mulle!  :D

Pitäis jostain löytää alkuperäiset tai niiden tyyppiset peilit. Nuo nykyiset, yäk  :(

8) m/

Kirjoitettu

m/ *clap*

Kirjoitettu

Hieno Warpunen. m/Warressa parasta on ääni,sitä ei voi sekoittaa mihkään toiseen autoon.Jaawaan koreintaan-

Kirjoitettu

sitä ei voi sekoittaa mihkään toiseen autoon.Jaawaan koreintaan-

Trabanttiin  ::)

Kirjoitettu

etkö saa töissäs tarpeeks heilua noiden kanssa..just ihmeteltii että onko tuolla oikeesti joku ::)

Kirjoitettu

etkö saa töissäs tarpeeks heilua noiden kanssa..just ihmeteltii että onko tuolla oikeesti joku ::)

;D

Mikäs sen parempaa jos työstään oikeesti pitää  m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...