TransNAM Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2007 Jälkeen... Tuossa välissä kului muutama tunti. Eikä sitten kommentoida pohjan värisävyä, aion kyllä tehdä asialle jotain
-vellu Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 19. Heinäkuuta, 2007 Tossa on mun lomakulkine. Tästä mökin ikkunasta otettuna nyt.
Chevy Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 meillä sammaleesta tehty nalle (kukkapenkissä)
balez Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 sitten mies ilman tukkaa veti sladia
balez Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 sitten huilitaan ajon lomassa makkaraa syöden tosin autoja tuli kuvattua eikä "miehiä" makkara suussa tässä vaiheessa oli slalomit jo ajeltu... 42 s. tais olla molempien paras aika? minä vedin lukko ykköseöl radan ja Zantasmo lukko kakkosella..kiitokse Sampalle makkaroista yms
balez Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 ja sitten crawler ja zantasmo vartilla illalla
Z-mo Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 sitten huilitaan ajon lomassa makkaraa syöden tosin autoja tuli kuvattua eikä "miehiä" makkara suussa tässä vaiheessa oli slalomit jo ajeltu... 42 s. tais olla molempien paras aika? minä vedin lukko ykköseöl radan ja Zantasmo lukko kakkosella..kiitokse Sampalle makkaroista yms Mä vedin vikalla jotain 39.xxx Mikä oli kyllä siellä ajanottajien papereissa sit ihmeellisesti viivattu yli? Outoa mutta who cares... Slalomia tullaan vetelee vielä tulevaisuudessakin. Tuleviin summermiitteihin eräs loistava ohjelma? Ei tarvi ku kohtuu kokosen parkkipaikan ja keiloja. Pari reipasta kaveria ja sekuntikellon. Laitetaan tähän vielä kuva, kun itse Maestro antaa Type-Ärrälle hiukan tasoitusta ottamalla lähes 3 sekunnin 60 jalkasen...
balez Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 22. Heinäkuuta, 2007 tän päivän keli oli kohdillaa
Samira Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Käytiin reissulla Malmi-Saarenmaa-Pärnu-Malmi, lauantaina aamulla lähdettiin ja eilen oltiin 19 aikoihin takas täällä. Kivat oli kelit myös 8K jalan korkeudessa... Alla taitaa olla Muuga. http://i2.photobucket.com/albums/y16/Samirainen/IMG_5071.jpg
Nupa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Tallilla meni oikeestaan koko aika pieremiseksi ja perseen raapimiseks, mutta sain mä sentään hianon seinätellinkin tehtyä. Tyhjä...
Nupa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Ja mikäs peissetteri se tässä on?
Nupa Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 23. Heinäkuuta, 2007 No sehän on tallimankkaa 10 ceedeen boksi ja kaikki hienoudet.
Chevy Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Tuohon kun maalais mustia pisteitä, sais hienon leppäkertun! no mikä ettei
Mika Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Kirjoitettu 24. Heinäkuuta, 2007 Siinä teille Oulujokilaakson omaa mansikkaa
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään