Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Jälkeen...

Tuossa välissä kului muutama tunti.

Eikä sitten kommentoida pohjan värisävyä, aion kyllä tehdä asialle jotain ;D

CamiPutkiJalkeen.jpg}

Kirjoitettu

Tossa on mun lomakulkine.

Tästä mökin ikkunasta otettuna nyt.

Kuva91.jpg}

Kirjoitettu

sitten huilitaan ajon lomassa makkaraa syöden  8) tosin autoja tuli kuvattua eikä "miehiä" makkara suussa  ::) tässä vaiheessa oli slalomit jo ajeltu... 42 s. tais olla molempien paras aika? minä vedin lukko ykköseöl radan ja Zantasmo lukko kakkosella..kiitokse Sampalle makkaroista yms  \m/

camaoponuja.JPG}

Kirjoitettu

sitten huilitaan ajon lomassa makkaraa syöden  8) tosin autoja tuli kuvattua eikä "miehiä" makkara suussa  ::) tässä vaiheessa oli slalomit jo ajeltu... 42 s. tais olla molempien paras aika? minä vedin lukko ykköseöl radan ja Zantasmo lukko kakkosella..kiitokse Sampalle makkaroista yms  \m/

Mä vedin vikalla jotain 39.xxx  \m/ Mikä oli kyllä siellä ajanottajien papereissa sit ihmeellisesti viivattu yli? Outoa mutta who cares... Slalomia tullaan vetelee vielä tulevaisuudessakin. Tuleviin summermiitteihin eräs loistava ohjelma? Ei tarvi ku kohtuu kokosen parkkipaikan ja keiloja. Pari reipasta kaveria ja sekuntikellon.

Laitetaan tähän vielä kuva, kun itse Maestro antaa Type-Ärrälle hiukan tasoitusta ottamalla lähes 3 sekunnin 60 jalkasen...  m/  ;D

balez.jpg}

Kirjoitettu

Käytiin reissulla Malmi-Saarenmaa-Pärnu-Malmi, lauantaina aamulla lähdettiin ja eilen oltiin 19 aikoihin takas täällä.

Kivat oli kelit myös 8K jalan korkeudessa...

Alla taitaa olla Muuga.

http://i2.photobucket.com/albums/y16/Samirainen/IMG_5071.jpg

Kirjoitettu

Tallilla meni oikeestaan koko aika pieremiseksi ja perseen raapimiseks, mutta sain mä sentään hianon seinätellinkin tehtyä.

Tyhjä...

kasjgh.jpg}

Kirjoitettu

No sehän on tallimankkaa  \m/

10 ceedeen boksi ja kaikki hienoudet.

adsy41.jpg}

Kirjoitettu

Tuohon kun maalais mustia pisteitä, sais hienon leppäkertun!

no mikä ettei  :D

leppakerttu.jpg}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...