Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Johon saikin mountattua katevasti taman eeeee hyvaksytyn sumarin ;D

tn_PIC_1503.JPG}

Kirjoitettu

Lada 1400 Firebird Concept  :) Ainakin tyhmempi vois niin luulla kun kattoo takatolppaa  ;D Pitäis rankaista serkkupoikaa pyhäinhäväistyksestä

 

larsputin.jpg}

Kirjoitettu

italialaista nerokkuutta.punton ilmanputsarin kansi on saatu pysymään vain 13 pitkällä peltiruuvilla paikalllaan ??? pysyyköhän? >:(

IM000206.JPG}

Kirjoitettu

poks.. tsi.. tsi.. tsi.. tsi.. poks.. tsi.. tsi.. tsi ..    :)

 

http://img222.imageshack.us/img222/7179/vetobmmni1.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/6982/vetommqe8.jpg

 

Kirjoitettu

puks puks puks  :)

 

http://img147.imageshack.us/img147/9165/mm644nt0.jpg

http://img528.imageshack.us/img528/8674/wikstrmmmpb7.jpg

http://img528.imageshack.us/img528/5878/olympiammgf3.jpg

Kirjoitettu

Laitetaas pari kuvaa Hong Kongista kun se oli niin upee kaupunki m/

Siinä oon ihan minä itse.

Hong_Kong1.jpg}

Kirjoitettu

Hong Kongin korkein talo tällä hetkellä, 415m. Kowloonin puolelle rakennettaan 484m korkee talo ja nyt se oli varmaan noin 400m korkee.

Hong_Kong4.jpg}

Kirjoitettu

Höh ?  Miksi tehdä monta korkeaa taloa - yhdelläkin olisi pärjännyt, kunhan pohjapinta-alaa on riittävästi.

 

 

Kun tilaa ei ole tarpeeksi niin pitää tehdä korkeita.

Kuvassa veneet toi maata jostain, että saa rantaa siirrettyä ja tilaa rakentaa pilvenpiirtäjiä  :o

raksa.jpg}

Kirjoitettu

Taas kerran bongattu mainoskyltti... Kuva kertokoon itse. ::)

http://zuski.pic.fi/kuvat/usa/gay.jpg/full

 

;D ;D

Kirjoitettu

Ilmasto alko olla otollinen ulkotoihin  kun viisari sojotti 25 lukemia etta paatin teurastaa transun ::)

tn_PIC_1512.JPG}

Kirjoitettu

Hyvakuntoinen sydan on irroitettu potilaasta valmiina elvyttamaan joku vasahtanyt ajokki :o

tn_PIC_1517.JPG}

Kirjoitettu

LS'ssat ei vuoda oljya niinku LT't, vajaa satku menty ja taysin kuiva m/

tn_PIC_1518.JPG}

Kirjoitettu

Tervetuloa kesäiseen Helsinkiin. Näkymä keskeltä Helsinkiä eli Mannerheimintieltä, vastapäätä eduskuntataloa...  ::)

P1010188_Small.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...