Chevy Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 27. Heinäkuuta, 2008 tätä ei kukaan näköjään tiennyt...Hirvihaaran vanha tulitikkutehdas
Nupa Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 28. Heinäkuuta, 2008 Tosa se on, ekaan kertaan voi AINA olla tyytyväinen
Zuski Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Suttusia kuvia, tais olla kuvaaja kännissä... http://zuski.pic.fi/kuvat/autot/camaro2g.jpg/full http://zuski.pic.fi/kuvat/autot/firebird4g.jpg/full Ja videoo: Ja vääränmerkkisiä: Ja hassu musta kaveri, aina se roikku ikkunassa ja kyttäs naapuria Sit mönkijää:
Nupa Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Kirjoitettu 29. Heinäkuuta, 2008 Mä hitsasin L-raudasta sellasen kehdon, mikä asettu nätisti öljypohjan ympärille ja siitä sitte laskin, vaan kun tuon mun hommaaman tunkin minimikorkeus tais olla 11 senttiä niin takasinnosto on hiukka vaikeempaa... --- ja se "pakollinen" kuva, nimim: "parsa ennen"
Guest Jukka Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2008 Hiano nokkakoriste kamaros. sori, o vähä huono kuva ku otin sen pakettiauton klasista
Nupa Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2008 Suomessa oli juuri osittainen auringonpimennys, lapissa jopa 80%. Tollasen kuvan siitä sain hitsimaskin läpi normikameralla
Cowboy Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Elokuuta, 2008 he he hee! isosyötteen kyläkaupalla tankkaamas... oli fyrry aika matala! http://irc-galleria.net/view.php?nick=Cowboy%60%60
camaro1 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Pyhäranta kävi pyörähtään tuos matalikosa.
camaro1 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2008 Auttaskohan toi sädehoito tuohon laturiin Aiheuttaa ilmeisesti remppaa lakkas kerrasta eilen, ilmatki ois kerranki otolliset päristelyyn mut tätähän tää on... kilsoja kuitenki tälle kesäl kertyny ku päivittäisesä käytös n.8000.
AnttiK Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2008 Mikko painaa menemään ja vauhtia tuossa kohtaa reilut 130 km/h..
Diore Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2008 pääsin tänää duunis ajaa pakasta vedettyä Lexus Hybrid GS450h:a..**sviddu** mikä auto kiihtyvyys jotai uskomatonta..+340hv ja n.5s 0-100.. tehot ilmotettu 250kw..en osaa kääntää
PSN Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2008 Yritin ottaa tuosta isosta paatista kuvan, niin joku ajo buikkinsa tuohon eteen. höh.
cam95 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2008 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2008 Kemoralla tuli tänään kierrettyä 45 kierrosta, muutama kuva sieltä. Vähän näyttää kallistelevan turhan paljon auto näissä kuvissa ja samalta se tuntui ratin takanakin.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään