Jump to content

Kuvausta ajankuluksi..itse kuvatut!!

Recommended Posts

Kirjoitettu

tämmösiin jakkaroihin kompastuin ku kävin rp:ssä mitähän nosta tekis tv tuolina toi vois olla hyvä

jakkaraa.jpg}

Kirjoitettu

manni..hyi olkoon  :-\ m- no onhan se sentään parempi ku iveco...kait  ;D

Eläpäs nyt...

Mulla töistä löytyy Iveco Eurotrakker ("oma" auto) ja Man joku (ajanut jonkun kerran). Samanlaiset telivetoiset 4-akseliset ja saman ikäiset 2000. Jos valita pitäis niin en äkkiä keksi mitään mikä Mannea puoltais...

En kylläkään tiedä Mannen maantieautoista mut nämä keskelle-ei-mitään tarkoitetut on täysin eri vehkeitä.

Käytiin vähän kaverin kanssa puunaamassa autoa... Kerran se tuota mun kokeili ja sitten haettiinkin samanlainen joskin hiukan uudempi.

Caddyt.jpg}

Caddyt.jpg_thumb

Kirjoitettu

En muista laitoinko aiemmin keväällä jo jonnekin (tänne?) kuvan Mein Uudesta Laiturista, mutta nyt - 19.12.2006 - tilanne on tämä  :o

Rakennushetkellä oli noin metri veteen, eikä tuo järvi ole sieltä pienimmästä päästä. Tosta jos vielä ½metriä vesi nousee, niin saa uittaa varpaita järvessä kun itse istuu takan ääressä  m-

Maailmanlopun merkkejä...  *clap*

laituri_hukkuu.jpg}

Kirjoitettu

pakko laittaa kuvaa tänne - tässä vaiheessa ollaan nyt. vielä 'vähän' hommaa niin saa lämmöt päälle :D Iski semmonen innostus parin tsupin jälkeen että piti lähtä talli-raksalle.

IMG_3957_55.jpg}

IMG_3957_55.jpg_thumb

Kirjoitettu

tuollasella tapetit lähtee jos jollain tapetin poistot mielessä m/.

hoyryva.JPG}

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...