Jump to content

TA takavalot

Shadowcast

Recommended Posts

Kirjoitettu

Joo ei se vaikealta näyttänyt. Helpoin homma on, kun saa siihen sopivat kannat :)

Kirjoitettu

Jotain suomi säännöksiä. Multa ainakin oli johdot katkaistu, joten siitä tiedän. Eli jokaisessa polttimossa on kaksi lankaa.

Kaikki vaan palamaan. =)

Kirjoitettu

Kun alla oli -89 Accord, jossa on puskurissa kaksi takasumuvaloa ja kerran kun ne oli jääny päälle niin poliisi pysäytti ja käski katkasta toisesta johdot. En mitään johtoja halunnu katkoo joten otin vaan polttimon pois....

Kirjoitettu

Harvan sitä johtoa katkaisee. Poltin on helppo ja vaivaton poistaa ::)

Kirjoitettu

Nyt sitten nekin puuttuvat polttimon kannat on hankittu ja ei kun asentamaan ;D 8)

Kirjoitettu

Kun alla oli -89 Accord, jossa on puskurissa kaksi takasumuvaloa ja kerran kun ne oli jääny päälle niin poliisi pysäytti ja käski katkasta toisesta johdot. En mitään johtoja halunnu katkoo joten otin vaan polttimon pois....

noikin on kummia valo juttuja, preludessa taas puolestaan on hyväksytty poikkeusluvalla kaks takasumu valoa.siis ainakin -87:ssa

Kirjoitettu

Mulla oli -92 Preludessa vaan yksi takasumari, mutta korimallikin oli uudempi...

Kirjoitettu

Harvan sitä johtoa katkaisee. Poltin on helppo ja vaivaton poistaa ::)

huolto katkasi johdot mun keltasista parkeista ja samalla meni cruisen virrat...pitikin mainita, että olin menossa katsastukseen :o

Kirjoitettu

Mulla ei se ainakaan ole kyseessä, koska auto on vielä Saksan jäljiltä ja tuskin siellä noiden valojen päälle tarkkoja ollaan.. ::)

Kyllä sielläkin käsittääkseni melko tarkkaa on, varsinkin takavalojen kanssa.

Siitä mun kuutoskoneisesta ponusta jonka tuotin sieltä oli kans puolet takavaloista pimeänä (euromalli) ja spoilerin jarruvalo oli vedetty mattamustalla maalilla pimeäksi.

Kirjoitettu

Juttelin noista takavaloista välimiitissä Juhan kanssa ja hän osasi sanoa että kaikki kolme takavaloa saa (pitää) palaa parkkeina, mutta vain kaksi saa palaa jarruvalona... kyseessä siis per puoli. Tämä siksi että aina pitää palaa yksi parkki pelkkänä parkkina.

Kirjoitettu

Juttelin noista takavaloista välimiitissä Juhan kanssa ja hän osasi sanoa että kaikki kolme takavaloa saa (pitää) palaa parkkeina, mutta vain kaksi saa palaa jarruvalona... kyseessä siis per puoli. Tämä siksi että aina pitää palaa yksi parkki pelkkänä parkkina.

Hienompi se on jos kaikki palaa jarrutettaessa. Mites vanissa ja noissa Capricen station wagoneissa? Niissähän ei oo kovin isot ne takavalot....

• 8 months later...
Kirjoitettu

Kertokaas, että mikä on takavalojenne järjestys semmosessa umpiossa jossa on yksi "slotti" peruutusvalolle ja sit on kolme punasta slottia sen vieressä. Onko niin et siinä kahdessa kekimmäisessä palaa ajovalot/jarruvalot ja ulommassa on pelkästään vilkku. Ajattelin vaihtaa omaan ritsaan noi trans-am:n takavalot noitten alkuperästen umpioiden tilalle missä on siis neljä ajovalo slottia + pakkivalo + vilkku = 6 slottia.

Kirjoitettu

Kertokaas, että mikä on takavalojenne järjestys semmosessa umpiossa jossa on yksi "slotti" peruutusvalolle ja sit on kolme punasta slottia sen vieressä. Onko niin et siinä kahdessa kekimmäisessä palaa ajovalot/jarruvalot ja ulommassa on pelkästään vilkku. Ajattelin vaihtaa omaan ritsaan noi trans-am:n takavalot noitten alkuperästen umpioiden tilalle missä on siis neljä ajovalo slottia + pakkivalo + vilkku = 6 slottia.

Kahdessa ulommassa palaa ajo- ja jarruvalot ja ulommaisessa vilkku...siis vakiona.

Mulla on se pakkivalosta seuraava ulospäin tyhjänä..tosin kanta löytyy siihenkin.. :)

Kirjoitettu

Ok. Mut taitaa mennä sen verran kikkailuks etten viitti alkaa virittelemää siihen yhteen ajovalo/jarruvaloon vilkkuominaisuutta. :-\ Miksköhän se on sulla jätetty tyhjäks se yks paikka? Onks se ihan tyypillinen ratkasu?

Kirjoitettu

Ok. Mut taitaa mennä sen verran kikkailuks etten viitti alkaa virittelemää siihen yhteen ajovalo/jarruvaloon vilkkuominaisuutta. :-\ Miksköhän se on sulla jätetty tyhjäks se yks paikka? Onks se ihan tyypillinen ratkasu?

Luulenpa, että kuuluu jenkkilän virityksiin.. :)

Kirjoitettu

TA:ssa kahdessa uloimmassa ajovalo+jarru+vilkku ja kolmannessa pelkkä ajovalo. Ei siellä mitään tyhjiä paikkoja pitäis olla. Mutta jos Firebirdiin haluaa TA:n takavalot, niin pitää muuttaa kytkennät myös jarruvalon ja vilkun kytkimiltä.

Kirjoitettu

ostin just itelle nuo transamin takavalot jos joku tarvii niin multa saa kun en ite jaksa alkaa kytkeen. 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...