Jump to content

October Offshore Cruising la 15.10. klo 14.00 =>

Recommended Posts

Posted

Edelliseen vielä selvennystä (OD:lla paras selvitys), että kokoontuminen klo.14.00S-marketin viereisellä hiekkaparkkiksella, josta ajo Pellinkiin ja lautalla yli rantaan grillauspaikalle. Omat eväät ja juomat mukaan. Sekä paljon lämmintä vaatetta ( viime vuonna eräät kertsiläiset tosin korvasivat lämpimän vaatetuksen jaloviinalla) !

Posted
:W      ...ja niin tekevät myös tänä vuonna  m/
Posted

:W      ...ja niin tekevät myös tänä vuonna  m/

Ny rillataa!

Posted

mukana ilman sitä jalompaa ainetta mut takki lähtee mukaan kyl ku viimevuonnakin tartti ;D

Posted

Mä voisin lähtee mukaan jos pääsis johonkin kyytiin :)

Posted

Ajattelin kanssa lähteä. Rouvakin innostui asiasta  :P

Posted

Mulla jo camarossa 4 kyydissä.
Posted

Mulla jo camarossa 4 kyydissä.

m/ selvästi hyötyajoa \m/

Posted

kuin myös.
Posted

kuin myös.

Vain kuski ja auto puuttuu...  ;D

Posted

Vain kuski ja auto puuttuu...  ;D

no jos herroille säksättävän tuninki jenkin kyyti kelpaa ni mä voin senverran koukata ku ton kasin lämpöseks käytän ni menee samoilla lämpösillä. vellulle kotoo nouto klo 12? osote sama ku aikasemmin ja set sen jälkeen?

Posted

voi pojat.. mäki tuun jos joku menee tekee mun työt

Posted

no jos herroille säksättävän tuninki jenkin kyyti kelpaa ni mä voin senverran koukata ku ton kasin lämpöseks käytän ni menee samoilla lämpösillä. vellulle kotoo nouto klo 12? osote sama ku aikasemmin ja set sen jälkeen?

Tää on jees ja sama osoite \m/

Posted

voi pojat.. mäki tuun jos joku menee tekee mun työt

no pistät broidin hoitaa duunit ja lähet lenuu ;D noudanko sutkin? ;D

Posted

perfect.  \m/ \m/ \m/
Posted

noni nyt se on hyötyajoo mullakin ;D mites se vantaan räikkönen joko työhommat jäi ;D

Posted

no pistät broidin hoitaa duunit ja lähet lenuu ;D noudanko sutkin? ;D

se on muualla hommis vkl... pakko mennä työstää vaan että saa voita leivälle..  :-X

Posted

se on muualla hommis vkl... pakko mennä työstää vaan että saa voita leivälle..  :-X

kyl sunkin ois pitäny valita joskus tää elintarvikepuoli,niin ei tarttis la tehä töitä
Posted

kyl sunkin ois pitäny valita joskus tää elintarvikepuoli,niin ei tarttis la tehä töitä

elämä voooi muuttua..lotto

Posted

Mitään grillejähän tuolla ei sitten ole, joten omat mukaan; kertakäyttöiset tms. Yritän muistaa ottaa jotain jätesäkkiä mukaan. Saareen ei jätetä mitään roskia vaan siivotaan jälkemme sit kun lähdetään pois. Ajomatka Porvoosta Pellinkiin noin puoli tuntia + lossimatka.

Posted

Katsoin tuota OD:n ilmoa ja totesin että ei sitten pääsekään följyyn.

Mun pitäisi olla jo klo 17 himassa ja klo 18 tsadissa..

Posted

Pitäis kohta olla menossa jo, mutta...  :o

No päästiinhän me perille ihan ajoissa ja olipa todella upea syyspäivä, paljon lämpöisempää kuin vuosi siten, tai sitten osui ennakkopukeutuminen  paremmin kohilleen. Ennen reissua löin mukuloille Canonia kouraan ja sanoin että räpsikää nyt sydämen kyllyydestä.  Ja tässä sitten tulokset: Kolme "parasta" per kuvaaja: Nuorin ensin, eli Julia 13v

Julia_01_pellinki.jpg}