Jump to content

suuruudenhulluus riivaa taas!

Guest black

Recommended Posts

Kirjoitettu

ostin bow tie isolohkon alumiinikannet. hinta oli sopiva 200 eskoo. onko kellään kokemusta kuinka ne pelittävät kadulla, ja onko moottorin oltava yli 500 kuutio tuumainen toimiakseen kunnolla.

bow_tie_3.JPG}

bow_tie_3.JPG_thumb

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• 68corvette

15

• Msk383

3

• Nupa

3

• mexico

2

Kirjoitettu

Joo,oli hinta taas kerran todella sopiva,alkaa toi oma puuhastelu tuntuun taas semmoselta mikkihiiri touhulta.

Kirjoitettu

Huhhuh, aika ahtailta näyttää pikkulohkon vakiokannet noiden rinnalla :'(

Kirjoitettu

uuh.. tais tulla punttiin =P

joo!! kyllä moottorin on oltava yli 500 kuutiotuumainen toimiakseen kunnolla!!

Kirjoitettu

uskon että 600 hevosta on realistista noilla kansilla isossa koneessa.pistää miettimään että kuinka paljon pitäis pistää euroja jonoon jotta kaupasta saisi auton jossa on 600 hevosvoimaa?

tarkoitan nimenomaan uutta autoa.

uskon selviäväni alle 5000 euron reilusti isolohko rakentamisesta joka kuitenkin tulee koostumaan MERLIN 3 lohkoon ja rullanokkaan sun muihin suht eksoottisiin osiin.

Kirjoitettu

käy hakemassa sulan teollisuus alueelta joku pikkulohko caprice.. todennäköisesti on aina 600hp jos vaan löytyy 350cid.

Ne 305cid ei oo ku 400hp. =)

jos uutta miettii niin eihän tollanen porche tai ferrari paljoo maksa.

Kirjoitettu

Jaaha sitä on taas "hankittu" :) Meinaakko camaroon tunkee ton myllyn vai onko jokin kiva aihiokin hommattuna?

Kirjoitettu

kyllä tuos hiljaiseksi mielen vetää kun katsoo noita kuvia :P

Kirjoitettu

Noihin imukanaviin mahtuu helposti kokonainen riisikippo....

Kirjoitettu

joo selli,kyllä se camaroon jossain vaiheessa tulee.

koko moottori rakennuksen suola on ainaskin mulle se että haalin osan sieltä ja toisen täältä.kun nyt jotain tietää asiasta niin voi tehdä hyviä kauppoja ja osaa valita oikeat osat.siitä saa tyydytyksen kun itse suunnittelee,ostaa,rakentaa ja asentaa moottorin.lisäksi ei tarvitse käyttää miljoonia kyseiseen hommaan.

ei voisi kuvitella itseäni esim.specialty engineeringin tiskillä ostamassa valmiin moottorin joka maksaisi järjettömästi ja lisäksi asennuttaa se.

mitähän mahtaisi maksaa 500 kuutiotuumainen alumiinikantinen moottori asennettuna specialty engineeringissä!?

Kirjoitettu

Varmaan ihan *tusti! 99,9% suomen kallein viripulju ;D. Täällä meillä on yksi sankari joka oli ennen töissä kyseisessä putkassa ja arvaa vaan onko kertonut hyviä juttuja niiden hinnoittelusta jne. :D

Kirjoitettu

Varmaan ihan *tusti! 99,9% suomen kallein viripulju ;D. Täällä meillä on yksi sankari joka oli ennen töissä kyseisessä putkassa ja arvaa vaan onko kertonut hyviä juttuja niiden hinnoittelusta jne. :D

tyypillistä mun tuuria, että just toi sattuu olemaan mua lähinnä oleva pulju...toisella puolella katua duunista. :'(

Kerran teetättänyt litkujenvaihdot/jarrupalat/alapallon duunit siellä. Joku 55Eur/h oli veloitus. Joku päälle 300e tuli koko huollon hinnaksi.

Kirjoitettu

no ei se sit oo kalliimpi ku AS:kään siel on kans toi tunti 55€ :)

Kirjoitettu

en voi olla samaa mieltä sun kanssa.

lohkokin mikä tuli tilattua juuri niin simo antoi neljästä tarjouspyynnöstä edullisimman kokonaistarjouksen. mun mielestä tuollainen kaverilta kuultu on vähän tuoisarvoista tietoa.

Kirjoitettu

lohkokin mikä tuli tilattua juuri niin simo antoi neljästä tarjouspyynnöstä edullisimman kokonaistarjouksen. mun mielestä tuollainen kaverilta kuultu on vähän tuoisarvoista tietoa.

Sama juttu, mullakin on vaan hyviä kokemuksia kys. paikasta.

Mutta jottei menis ihan off-topikiksi: on se black hullu ;)

;D

Kirjoitettu

nupa,juuri selvittelin asiaa oikein amerikkaa myöten kuinka iso moottori pitäisi ko.kansien kanssa olla,jotta tulokset olisivat toivottuja.vastaus oli että vähintään 540 kuutiotuumainen.tässä ei taideta enää 454 kampuralla hommasta selvitä!

P.S mad max on todella kova jätkä.

Kirjoitettu

nupa,juuri selvittelin asiaa oikein amerikkaa myöten kuinka iso moottori pitäisi ko.kansien kanssa olla,jotta tulokset olisivat toivottuja.vastaus oli että vähintään 540 kuutiotuumainen.tässä ei taideta enää 454 kampuralla hommasta selvitä!

P.S mad max on todella kova jätkä.

Uuf :o

Mieli tekis kyllä tulla kattomaan kun sä tota konetta kasaat.

Jos vaikka sais jotain vinkkiä siihen mun tulevaan ´73 Camaroon...

Kirjoitettu

noi kannet on mulla olohuoneessa kunniapaikalla tunnelramimusarjan ja tupla holleyden kaverina.

pile,minkä lohkon ostit ja mitä maksoi.tohritko kertoa uteliaalle?

Kirjoitettu

Ja minä en voi olla sun kanssa samaa mieltä mutta mitä väliä. Joskus vuosia sitten kyselin hintoja mm. suuttimista ja muista osista. Kallista oli eikä mulla ole mitään syytä epäillä kaverin juttuja, etenkin kun tiedän itse mihin hintaan mulle on tarjottu mitäkin. Mutta hieno homma sun kannalta että saat sieltä tavaraa hyvään hintaan :).

Kirjoitettu

Meinaa väkisin nousta käsi lippaan.. :o tollaset sit tulee munkin -69 camaroon ku sellasen isona poikana ostan. ja cidejä ainakin liikaa!! aika vakuuttavat! 8)

Kirjoitettu

noi kannet on mulla olohuoneessa kunniapaikalla tunnelramimusarjan ja tupla holleyden kaverina.

pile,minkä lohkon ostit ja mitä maksoi.tohritko kertoa uteliaalle?

Dart Iron Eagle pikkulohko (400:nen) dekkitaso normaalia korkeampi ja runkolaakeri koko vakiota suurempi nokkaaksilan sioitusta muutettu eri korkeuteen vakioon verrattuna hinnan pidän salaisuutena toistaiseksi
Kirjoitettu

olisin vaan vertaillu hintoja,koska RP lupas mulle tämän world products merlin III lohkon 2000 :lla eurolla.mielestäni ok hinta kun ajattelee että laatu on jo aivan eritasolla neereitten valamiin GM lohkoihin verrattuna ja sen voi porata monta kertaa joten jos sitä ei räjäytä niin siitä riittää eliniäksi.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...