Jump to content

TA:n sivuvilkut

Mika

Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitää vissiin laittaa omaan nuo sivuvilkut..

Onkos teillä minkälaisia valoja sivuvilkuissa..? :-[

• 2 weeks later...
  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

31

• Senior

6

• JanneJ

6

• F350

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Eli nyt on sekin asia varmistettu - pitää hankkia ::)

Millaiset siihen oikein kannattaisi laittaa....? :-[

Kirjoitettu

Siinähän on jo sivuvilkut ?

Toimiikos sulla noi?

vilkutP.jpg}

Kirjoitettu

Toimii, mutta ei katsastusmiehen mielestä näy 5 asteen kulmasta :o

Kirjoitettu

Puhui, että kuulemma jossain jenkeissä on tullut etumerkkereissä tuo lasin pinta enemmän ulos ja näin näkynyt paremmin sivulle..

Saako ponuun sellaisia laseja mistään...?

Kirjoitettu

Ruuvaa siihen markkerin päälle sopivan korkuinen vilkunlasi, niin täyttää lain kirjaimen. Tietenkin olisi hyvä jos jostain löytyisi alkuperäinen korkeampi markkerinlasi, mutta itse en ole semmoiseen kyllä törmännyt.

Kirjoitettu

Pitää hiukkasen tuumia tuon kanssa..voihan se olla, että en tee sille yhtään mitään ja vien auton näytille toiselle katsastusasemalle ;) ;D

Kirjoitettu

Ezzylläkö, vai kenellä se olikaan joku lasi liimattuna etumarkkerin päälle, niin on sillä hyvä.

Kirjoitettu

On se tuokin tarkkaa katsastuksessa ja sitten miettiä kuinka soveltaa omalla kohdalla.. ::)

Kirjoitettu

Mulla oli samanlaiset kuin ezzyllä, mutta jotenkin kummasti ne katosi mun vilkuista... No on ne mulla autossa vieläkin, hanskalokerossa ;D

Kirjoitettu

BlackZ:lläkin oli samanlaiset aikoinaan camarossa. Jospa ne olisi vielä tallessa ja voisit lainata katsastuksen ajaksi? ;)

Kirjoitettu

Ruuvaa vaan katsastuksen ajaksi jotku oranssit mokkulat siihen päälle. Eiköhän nekin valaistu kun vilkku on päällä. Sitten jälkeenpäin ne voikin poistaa :P

Kirjoitettu

BlackZ:lläkin oli samanlaiset aikoinaan camarossa. Jospa ne olisi vielä tallessa ja voisit lainata katsastuksen ajaksi? ;)

Kyllä se minulle passaa :D

Kirjoitettu

Ruuvaa vaan katsastuksen ajaksi jotku oranssit mokkulat siihen päälle. Eiköhän nekin valaistu kun vilkku on päällä. Sitten jälkeenpäin ne voikin poistaa :P

Hain tuossa aamulla Opelin pyöreät ja pienet sivuvilkut. Niistä voisi modifioida tuohon jotkut "ulokkeet" ;) ;D

Kirjoitettu

Pitää käydä katsomassa, jos niistä joku merkintä löytys. Auto on Metron maahantuoma, joten olisko nuo siinä vaiheessa laitettu.

Kirjoitettu

Hyvä, nuo vaikutti ihan hyvännäköisiltä vilkuilta :)

Kirjoitettu

No niin, vilkut on Alfa Romeosta, ainakin niissä luki "ALFA TORINO" ja sitten oli E-hyväksymismerkinnät ja numerosarja "41765"

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...