Guest Redcat Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Motonetistä ei kannata ainakaan apua kysellä, pitää kuulemma itse tietää, eivät tiskillä ehdi (lue:viitsi) auttamaan.
Nupa Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Motonetistä ei kannata ainakaan apua kysellä... Motonet Kysyin sieltä joskus - ihan paikanpäällä - sumareista ja valoista ylipäätään. Kaveri siihen että mikäs auto? "Camaro" ...kamaro, kamaro... siis mikäs merkki se on? "Folkswagen... " <- nyt en muista sanoinko juuri tuon mutta pointti kumminkin... Kaveri tarkasti oikein koneelta... Wolcksvaagen kamaro ... tota, ei tämmöstä meiltä löydy... Että silleen
Senior Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 No hitto : Motonettiin ostoksia tekemään ! Eiköhän noin asiantunteva joukkio minulle vilkut löydä.
Mika Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Aiotko laittaa upotettavat vilkut..?
Senior Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Aiotko laittaa upotettavat vilkut..? Sanoisin pikemminkin pikakiinnitysvilkut...
Mika Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Eli tarrat...? Mulla olisi uudet joutilaana ja E-hyväksytyt..
Senior Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Eli tarrat...? Mulla olisi uudet joutilaana ja E-hyväksytyt.. Etsiskelen ensin tuon koristelistan muotoisia....
Guest Ezzy Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2005 Oli esillä palaverissa. Ei riitä.... ja tappien päähän en etuvilkkuja laita ! mun piti sitten quotata sun postia ja editoin vahingossa...moderaattorin mokia. eli tää oli mun: "eikö noita sun etuvillkuja voi vaan nostaa pois kolostaan jotta ne näkyis taakse 5asteen kulmassa tms?"
pantera Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 ite oon upottanu hellan mustalasisiset (volvo) lokasuojaan, ei ne pahalta nayta, eika tartte ahrata aina katsastukseen mennessa
Mika Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2005 Noitakin vilkkuja on niin monenlaisia Ehtii hommata yhden, niin kohta löytyy parempi vaihtoehto
JanneJ Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 laitanpa nyt nämä oman projektini kuvat tähän vaihtoehdoksi, täyttää vaatimukset ja on leimattu. Käytännössä tuo vilkun ja heijastimen raja ja väriero ei erotu, vaan lamppu näyttää "vakiolta". (eipä onnistunu modifyllä lisätä kuvaa)
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään