Jump to content

Stadi Cruising 4.11.2011


Recommended Posts

Posted

Laitetaan nyt yks kuva noitten amerikan vuohimiestenkin iloksi. Pissatkaa pojat hunajaa...  ::)

Ei ole kylla ooppelimies paljon konehuonetta putsannu m- tosin ei meikakaan konepeltia montaa kertaa parina ekana vuonna avannut :W

Posted

No en sano mitään...

 

Tossahan on vasemman puoleisin kasikoneella

Posted

Oli siellä jokunen autokin.

ei sovi nää vanteet.. neext

Posted

ei sovi nää vanteet.. neext

 

Niin mäkin ekaks ajattelin, mut kun alkaa silmä tottumaan niin kyll ne jo selvinkin päin katsellessa sopii. Vanteissa on aina se hyvä puoli, että ne on nopsaan vexlattu seuraaviin.

 

Ei ollu pöllömpi ruisinki muuten, alkuilta torilla, sit Popedan konserttiin heilumaan ja hankkiutumaan hikkauskuntoon, sit mentiin vielä Poniakille ja Miralle kylään... ( autoja rakennettiin niin maan perusteellisesti ja kilpaa ajettiin, kuminkäry oli kova jo ens kesällekin).... nyt jo hereillä....

Posted

Niin tää oli niinku väritesti seuraavat on tommoset..

ACF2794.jpg}

Posted

Niin tää oli niinku väritesti seuraavat on tommoset..

jep..noi tän hetkiset näyttää jotenkin raskailta tohon autoon.. Bossit  m/
Posted

jep..noi tän hetkiset näyttää jotenkin raskailta tohon autoon.. Bossit  m/

 

Tuossa kuvassa nuo vanteet kans näyttää, ett on ihan persiistä. OD:llä on Ikosen cruising-fotoja, niissä ko.vanteet näyttää paremmalta. Mut mielipiteet vanteista on niin katsojan silmässä.. Tallissa on aikas monta settiä, mitkä sopii GM:n ja niitä voi vexlailla autosta toiseen. Tai jos ostaa uuden setin, niin luulis ainakin johonkin sopivan.

Posted

Viis niistä vanteista, asento on kuitenkin parempi nyt. Ja kiiltävät vanteet paremmat kuin mustat.  (poikkeuksena tietysti musta camaro, jossa pitää olla mustat vanteet)  :W

vahemmastakin_voi_menna_se8.JPG}

Posted

Ei ole kylla ooppelimies paljon konehuonetta putsannu m- tosin ei meikakaan konepeltia montaa kertaa parina ekana vuonna avannut :W

Juu, ei ole vähään aikaan tullut konehuonetta puhdistettua... käyttöautohan tuo on, talvirenkaatkin menee taas kohta alle :) Puhdasta, uutta ja kiiltävää tavaraa olikin tällä kertaa vanteiden sisällä, pbr:n uusien 13" HSV-jarrujen muodossa... mutta pitäisi tuo konehuonekin jossain vaiheessa taas puhdistaa.

Posted

Juu, ei ole vähään aikaan tullut konehuonetta puhdistettua... käyttöautohan tuo on, talvirenkaatkin menee taas kohta alle :) Puhdasta, uutta ja kiiltävää tavaraa olikin tällä kertaa vanteiden sisällä, pbr:n uusien 13" HSV-jarrujen muodossa... mutta pitäisi tuo konehuonekin jossain vaiheessa taas puhdistaa.

m/ itse vaihdatin EBC uritetut levyt/ punaiset palat ja teraspunosletkut. Ero oli muuten huomattava m/ samalla asensivat BC racingin coil over setin ja whitelinen puslat(kaikki)+muutama muu osa alustaan :W enaan onkin paivittamatta moottori/vaihteisto ja kardaani ;)

Posted

m/ itse vaihdatin EBC uritetut levyt/ punaiset palat ja teraspunosletkut. Ero oli muuten huomattava m/ samalla asensivat BC racingin coil over setin ja whitelinen puslat(kaikki)+muutama muu osa alustaan :W enaan onkin paivittamatta moottori/vaihteisto ja kardaani ;)

Noissa mun uusissa jarruissa on ainakin periaatteessa samanlaiset satulat kuin 2005-2006-malleissa, noissa on vain pbr:n logo isolla GTO-logon ja pienen pbr-logon sijasta, mutta isommat ja uritetut levyt ja myös teräspunosletkut. Ero 2004:n vakiojarruihin on suorastaan järkyttävän suuri, joka toki oli odotettavissakin. Ei vain ihan putkee mennyt noiden toimitus kenguruiden maasta... kahteen kertaan tuli osittain väärää tavaraa, mutta noista yhdistelemällä syntyi yksi kokonainen jarrusarja.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...