Jump to content

Recommended Posts

Guest Ezzy
Posted

munkin piti käydä tota pakkoykkösta kokeilee,mut ei mulla vaihtanu ,,,,,

 

mihin asti kierrätit?

Posted

mihin asti kierrätit?

 

yli 6000,,,,, ???

Guest iroc
Posted

No kyllä tasan tarkkaan on ylivaihde! Kolmosen välitys on 1:1 ja nelosen välitys on 0,70:1, joka siis on ylivaihde, koska silloin kardaani pyörii nopeammin suhteessa kampiakseliin.

Kiitos tuostakin informatiivisesta palautteesta, näin viisastumme kokoajan.

Posted

yli 6000,,,,, ???

 

Mä kokeilin 6500-6700.... ei vaihtanu 1:ltä pois sielläkään :o

Eli onkohan vika vai ominaisuus tuo että vaihtaa 2. pykälän sisään...

Ei vaihtanu ennen lootan remonttiakaan, tosin sillon kokeilin karvan yli 6000...

 

Sen oon huomannut ettei th700 vaihda 1. vaihdetta sisään jos vauhtia on liikaa... Kerran lipsahti shifteri 1:lle vaikka kakkoseen sihtasin ~90kmh vauhdista. (ja nyt ei mitään perverssejä kommentteja). Ei vaihtanutkaan 1:stä vaan 2 silmään.

 

Eiks th700 (mallia uudempi) ole 0.74(0.75):1 ylivaihteella??

 

-Edit- Juu on tuolla 0.70 suhteella.. muistin väärin.

Posted

Epäilen, että niillä joilla vaihtaa kakkoselle niin shifteri ei ole oikeassa kolossansa tai vaijeri päin persettä.

Guest iroc
Posted

Epäilen, että niillä joilla vaihtaa kakkoselle niin shifteri ei ole oikeassa kolossansa tai vaijeri päin persettä.

Tai sitten on kyseessä TBI koneisten bugi.

Kaikki mitkä itse testannut, olleet TBI koneisia GM:n tuotteita, 3kpl Camaroa, 3kpl Vania, 1kpl Caprise, ja kaikki vaihtaneet pakkoykkösellä kakkoselle. :-X

Posted

Shifterin vaijerikin pitää olla kyllä aika pahasti pois paikoiltaan jos virhe siitä johtuisi. TH700 ei kyllä pakkovaihteilta heittele isompaa silmään vaikka kierrättäisit kuinka.

 

Posted

Saa pysymään ylivaihteella, ei tarvita manuaalikoneisto. ;)

 

Siitä miten se toteutetaan ei mulla ole harmainta aavistusta.

Guest Jukka
Posted

Saa pysymään ylivaihteella, ei tarvita manuaalikoneisto. ;)

 

Siitä miten se toteutetaan ei mulla ole harmainta aavistusta.

Joku venttiili sinne pitää vaihtaa. Olisko ollu Throttle valve nimeltään

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...