Guest Ezzy Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 munkin piti käydä tota pakkoykkösta kokeilee,mut ei mulla vaihtanu ,,,,, mihin asti kierrätit?
jouni.r Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 mihin asti kierrätit? yli 6000,,,,,
Guest iroc Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2005 No kyllä tasan tarkkaan on ylivaihde! Kolmosen välitys on 1:1 ja nelosen välitys on 0,70:1, joka siis on ylivaihde, koska silloin kardaani pyörii nopeammin suhteessa kampiakseliin. Kiitos tuostakin informatiivisesta palautteesta, näin viisastumme kokoajan.
Crisis Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2005 Kirjoitettu 31. Toukokuuta, 2005 yli 6000,,,,, Mä kokeilin 6500-6700.... ei vaihtanu 1:ltä pois sielläkään Eli onkohan vika vai ominaisuus tuo että vaihtaa 2. pykälän sisään... Ei vaihtanu ennen lootan remonttiakaan, tosin sillon kokeilin karvan yli 6000... Sen oon huomannut ettei th700 vaihda 1. vaihdetta sisään jos vauhtia on liikaa... Kerran lipsahti shifteri 1:lle vaikka kakkoseen sihtasin ~90kmh vauhdista. (ja nyt ei mitään perverssejä kommentteja). Ei vaihtanutkaan 1:stä vaan 2 silmään. Eiks th700 (mallia uudempi) ole 0.74(0.75):1 ylivaihteella?? -Edit- Juu on tuolla 0.70 suhteella.. muistin väärin.
Timo Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Epäilen, että niillä joilla vaihtaa kakkoselle niin shifteri ei ole oikeassa kolossansa tai vaijeri päin persettä.
Guest iroc Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Epäilen, että niillä joilla vaihtaa kakkoselle niin shifteri ei ole oikeassa kolossansa tai vaijeri päin persettä. Tai sitten on kyseessä TBI koneisten bugi. Kaikki mitkä itse testannut, olleet TBI koneisia GM:n tuotteita, 3kpl Camaroa, 3kpl Vania, 1kpl Caprise, ja kaikki vaihtaneet pakkoykkösellä kakkoselle.
TAKKU Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 4. Kesäkuuta, 2005 Shifterin vaijerikin pitää olla kyllä aika pahasti pois paikoiltaan jos virhe siitä johtuisi. TH700 ei kyllä pakkovaihteilta heittele isompaa silmään vaikka kierrättäisit kuinka.
Ilku Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2005 Saa pysymään ylivaihteella, ei tarvita manuaalikoneisto. Siitä miten se toteutetaan ei mulla ole harmainta aavistusta.
Guest Jukka Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2005 Kirjoitettu 6. Kesäkuuta, 2005 Saa pysymään ylivaihteella, ei tarvita manuaalikoneisto. Siitä miten se toteutetaan ei mulla ole harmainta aavistusta. Joku venttiili sinne pitää vaihtaa. Olisko ollu Throttle valve nimeltään
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään