Guest Ezzy Posted May 29, 2005 Posted May 29, 2005 munkin piti käydä tota pakkoykkösta kokeilee,mut ei mulla vaihtanu ,,,,, mihin asti kierrätit?
Guest iroc Posted May 29, 2005 Posted May 29, 2005 No kyllä tasan tarkkaan on ylivaihde! Kolmosen välitys on 1:1 ja nelosen välitys on 0,70:1, joka siis on ylivaihde, koska silloin kardaani pyörii nopeammin suhteessa kampiakseliin. Kiitos tuostakin informatiivisesta palautteesta, näin viisastumme kokoajan.
Crisis Posted May 31, 2005 Posted May 31, 2005 yli 6000,,,,, Mä kokeilin 6500-6700.... ei vaihtanu 1:ltä pois sielläkään Eli onkohan vika vai ominaisuus tuo että vaihtaa 2. pykälän sisään... Ei vaihtanu ennen lootan remonttiakaan, tosin sillon kokeilin karvan yli 6000... Sen oon huomannut ettei th700 vaihda 1. vaihdetta sisään jos vauhtia on liikaa... Kerran lipsahti shifteri 1:lle vaikka kakkoseen sihtasin ~90kmh vauhdista. (ja nyt ei mitään perverssejä kommentteja). Ei vaihtanutkaan 1:stä vaan 2 silmään. Eiks th700 (mallia uudempi) ole 0.74(0.75):1 ylivaihteella?? -Edit- Juu on tuolla 0.70 suhteella.. muistin väärin.
Timo Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Epäilen, että niillä joilla vaihtaa kakkoselle niin shifteri ei ole oikeassa kolossansa tai vaijeri päin persettä.
Guest iroc Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Epäilen, että niillä joilla vaihtaa kakkoselle niin shifteri ei ole oikeassa kolossansa tai vaijeri päin persettä. Tai sitten on kyseessä TBI koneisten bugi. Kaikki mitkä itse testannut, olleet TBI koneisia GM:n tuotteita, 3kpl Camaroa, 3kpl Vania, 1kpl Caprise, ja kaikki vaihtaneet pakkoykkösellä kakkoselle.
TAKKU Posted June 4, 2005 Posted June 4, 2005 Shifterin vaijerikin pitää olla kyllä aika pahasti pois paikoiltaan jos virhe siitä johtuisi. TH700 ei kyllä pakkovaihteilta heittele isompaa silmään vaikka kierrättäisit kuinka.
Ilku Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Saa pysymään ylivaihteella, ei tarvita manuaalikoneisto. Siitä miten se toteutetaan ei mulla ole harmainta aavistusta.
Guest Jukka Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Saa pysymään ylivaihteella, ei tarvita manuaalikoneisto. Siitä miten se toteutetaan ei mulla ole harmainta aavistusta. Joku venttiili sinne pitää vaihtaa. Olisko ollu Throttle valve nimeltään
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now