Guest pile Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 ja kellään muulla ei ole mitään mielipidettä tähän(kään) asiaan? eihän tuossa mitään tilaa se mikä eniten kutkuttaa. mähän oon tähän asti ajellut paxton kiinni autossa.mutta nyt ostin vortech:n V3 J RACE. käytetyn toki vaan mutta katotaan nyt kuinka se hönkii uuden koneen kyljessä.
-vellu Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 Kirjoitettu 31. Maaliskuuta, 2008 ja kellään muulla ei ole mitään mielipidettä tähän(kään) asiaan? Ei mulla ole mielipidettä, mutta ostaisin Prochargerin Eikä tämä perustu mihinkään
Guest pile Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 1. Huhtikuuta, 2008 Mutta Paxton on legenda... legenda se on napoleonikin.
BlackZ Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2008 Mutta Paxton on legenda... Tuo kuulavälitteisen Paxtonin tekniikka on -50 luvulta, ei o ihme jos on legenda! Joo kyllä mä ainaki ostasin ihan modernin laitteen ja jättäsin legendat rauhaan.. Toki legenda tuli ostettua, rikottua ja rempattua kalliilla niin saa legenda pysyä kans sitte pellin alla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään