Z-mo Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Mitäs olette joutunu makselee omistanne? Ainaki MSK:lla ja Crisiksellä taitaa olla? Vähän kiinnostais tommonen...
Crisis Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kaikki kenellä on z tai t/a pitäis löytyä... Kannattaa penkoa sellanen jostain purkaamolta. Ite maksoin omasta 50€ samalla ku ostin perän. Saman verran makso myös cat-back ja pieni kasa muita osia. Myyjää ei kiinnostanu nää muu ku saada perästä sovittu 700€. muut osat lähti pilkkahintaan. Kannattaa katella tarjouksia. Jenkkilässä noita myydään 200$ hintoihin ja oon pörssissä joskus nähny alukardaaneja (muille jenkeile) myynnissä noin 100-300€ hintoihin. Kaikki on syhteellista.
Z-mo Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 No perskule. Onko hommat tosiaankin näin hyvin että mulla olis jo alukardaani... Tiiätkö minkä ikäsiin zetoihin/transuihin alettiin laittaa alukardaaneita?
Soppa Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kato RPO-koodeista, siellähän se on kerrottu. Koodi on JG1 : SHAFT, PROP, ALUMINUM. Näissä varustelluimmissa malleissa ilmeisesti aika yleinen.
Jake Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 mulla on ainakin rautakardaani, joka väristelee ikävästi tietyissä nopeuksissa.. tiiä sit on ko z:etoreissa jos vakiona
Z-mo Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Ei löytyny mun zetorista JG1 koodia. Mulla väristelee myös jonkun verran. Ei muuta ku hakuseen sit vaan tommonen alukardaani...
Crisis Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Ja mä ku luulin että se tulee "teho" malleissa vakiona
Guest pile Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 joo rautakartaani on munkin gtas :'(
Crisis Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 ja muka kestää siellä? ohhoh... mul lähtee valu kardaani halvalla sitten KUN poikkaset omas
TexFinn Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Viela 4th Geneissakin 2.73 peralla varustetut (kuten omani... ) versiot tulivat rautaisella tangolla...
peep Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 '93-'97 V8 F-body't tulivat tehtaalta rautakardaanilla jotka kaikki ovat jossain määrin viallisia ja aiheuttavat värinää. Ainoina poikkeuksina olivat 1LE mallit joissa oli 2,5" alukardaani. '98-'02 V8 autot tulivat 3" alukardaanilla jolla värinaongelmat siirtyivät historiaan. Itse olen jälkiasentanut sen omaani, uusi maksoi täällä kaupassa €500. Alukardaani on muuten aika lailla kevyempi. Tietäkseni 3gen ja 4gen kardaanit on vaihtokelpoisia ja en usko että 3-gen olisi tehtaalta tullut alukardaanilla, paitsi 1LE malli ehkä ?
Crisis Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Noh mä nappasin omani mukaan varaosa-autosta mikä oli tuotu californiasta. En sitten tiedä. Taitaa olla tuo lt1 kardaani 2.75". jostain ainakin niin olin lukevinani. Katsastus setäki katteli kardaania pitkään sanomatta mitään. Omani on kyl lähempänä tota 2.75" kun vakio 2.5":sta. En ole varma. Tarvis kyllä tönärillä mitata. Alukardaani on karkeasti puolet kevyempi kun valuversio... Joka toisaalta "tuo" tehoa lisää kun pienennetään pyöriviä massoja.
TexFinn Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 '98-'02 V8 autot tulivat 3" alukardaanilla jolla värinaongelmat siirtyivät historiaan. Itse olen jälkiasentanut sen omaani, uusi maksoi täällä kaupassa €500. Alukardaani on muuten aika lailla kevyempi. 2.73 peralla varustetut A4 LS1:set (RPO code GU2) tulivat rautaisella. 3.23:set A4:t (RPO code GU5) seka kaikki M6:set tuli vakiona alutuubilla.
Z-mo Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Onko kellään jotain vinkkiä mistä löytyisi alukardaani? Suomesta nyt ensi alkuun. Ei noi romikset&purkaamot varmaan kauheen usein törmää niihin. Jos Virossa makso 500eeroa niin pelottaa jo aatella mitä maksaa Suomessa... :'(
peep Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Sry, 1LE on 2 3/4". Se on myös vahvempi ja se on suuniteltu pyörimaan nopemmiin kun 3" LS1. Eli parempii vaihtoehto. Alukardaani on myös 3,8 V6 mallisissa autoissa. Muuten, osien hinnat täällä ja Suomessa on suht. samaanlaiset. Eroja tosin voi löytya molempiin suuntiin.
TexFinn Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Alukardaani on myös 3,8 V6 mallisissa autoissa. Mielenkiinnosta kysaisen etta mista olet saanut tiedot etta esim. kaikissa 98+ autoissa olisi alumiininen kardaani? Tahan mennessa loytamieni tulosten perusteella ainoastaan aikaisemmin mainitsemani autot tulivat vakiona alumiinisella kardaanilla.
peep Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Se on vain muistunut mieleen ja jos nyt katsoin cz28.com'ia niin vaikka täällä on sama tieto: http://web.camaross.com/forums/showthread.php?s=&threadid=52546 Luulen että shoebox tietää mitä puhuu, jos osanumeroista kyse.
TexFinn Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 22. Lokakuuta, 2003 Joo, luulisi kylla etta Shoebox tietaa mista puhuu, mutta sitten on kaikenlaisia muitakin juttuja: http://web.camaross.com/forums/showthread.php?s=&threadid=175858 http://web.camaross.com/forums/showthread.php?s=&threadid=134139 Ja oon mielestani lukenut asiasta muualtakin. Mene ja tieda sitten... Mulla ei ainakaan ole alumiinista.
Senior Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2003 Rautakanki on minullakin vaikka pirssi on GTA..... Eikös muutes tämä aihe kuuluisi tuonne voimansiirron puolelle.....
z 28 jari Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2003 Tosta alukardaanin hinnasta,kun kyselin viimevuonna metrosta oli hinta 923 euroo(vastaava oli jenkkilässä 226 taalaa)Akas hyvät on katteet virallisella maahantuojalla.Luulis tollasella max. 300 eerolla jo teettävän uuden alukardaanin jossain metalliverstaassa.
japa350 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 23. Lokakuuta, 2003 Mulla -91 GTA:ssa löytyy RPO-koodi JG1, 1LE:tä ei sentään ole. Eli alutanko siellä ilmeisesti on.
Crisis Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2003 Tosta alukardaanin hinnasta,kun kyselin viimevuonna metrosta oli hinta 923 euroo(vastaava oli jenkkilässä 226 taalaa)Akas hyvät on katteet virallisella maahantuojalla.Luulis tollasella max. 300 eerolla jo teettävän uuden alukardaanin jossain metalliverstaassa. Kysyppä ristinivelien hintaa
Ilku Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Mulla on '87 vuoden lopussa valmistettu GTA ja siinä on ainakin rautakanki. Koeajoin joskus alumiinisella kangella olevaa '88 GTA:ta
Jake Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 mulla kans rautaa, mskoolla oli kait alua?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään