Z-mo Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoittaja Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Onko kellään tietoa että käykö 4gen alukardaani 3gen autoon? Ebayssa olis muutama 4gen alukeppi myynnissä. Laitoin US-centeriin haun päälle käytetystä alukardaanista. Uuden hinta olisi ollu noin 500e.
TexFinn Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Onko kellään tietoa että käykö 4gen alukardaani 3gen autoon? Ebayssa olis muutama 4gen alukeppi myynnissä. Olen mielestani jostain lukenut, etta 82-02 kardaanit ovat aika lailla samanlaisia, joten pitaisi sopia. Yritan loytaa sen linkin tassa viikonlopun aikana...
Crisis Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Taitaa juu sopia. Näin oon iteki lukenu. LS1 kardaani on porukan vahvin. Yllätys.
peep Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 1LE on itse asiassa aavistuksen verran vahvempi ja se on suunniteltu pyörimään nopeammiin (higher critical speed). Jos on uutta ostamassa niin 1LE. Käytettyinä niitä ei varmaan niin paljon löytyy kun LS1'sta.
Crisis Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2003 tota just tarkotin.. Kiitos korjauksesta
Ilku Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2004 KOEajoin joskus Hesassa yhdestä GTA:sta kardaanin "paskaksi", käsijarrun vaijeri putos kardaanin päälle... autoliikkeessä vain nostettiin auto ylös ja todettiin tilanne, en joutunut korvaamaan. Se oli vain sattumaa, auto oli -88. Kenellähän kyseinen auto on nykyään, siinä oli tummanpunaiset nahkapenkit (oli koira syöny palan kuskin penkistä) ja maalaus oli tehty huonosti (maalattu ulkona tuulisella säällä-->hiekkaa)?
Guest pile Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2004 tänään kun olin auton alla niin alkasin katsella kartaania ja kun sitä ravasin niin alkoi kovasti tuntua että alumiiniahan se on (tähän asti olen luullut että rautaa se on) en löytänyt mangeettia mistään että olis saanut kokeilla että onko tosiaan.pitää vissiin hankkia viikon aikana mangeetti niin saa kokeilla sen ens pyhän aikana.vai löytyykö noista pro kooreista alukartaanille jotain kooria.
Crisis Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2004 Huomaat kyllä helposti onko se alumiinia vai ei. Rautakardaani on pirtaruosteessa aivan varmasti sillä niitä ei päällystetty millään tehtaalta.Eli jos siin oli ruostetta niin rautakardaani ja jos se oli metallin värinen niin alumiinia se on silloin.. Trust me Niin ja rautakardaani on huomattavasti ohuempi kuin alumiininen. Siinä missä alumiininen on melkeen 3" niin rautanen on karvan isompi ku 2"
Nupa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kysynpä nyt kumminki, ku en tiedä (lyökää tyhmää vaikka nähtäessä jos siltä tuntuu prkl ) ,mutta mitenkäs tuo vaihtohomma käy? Onko niinkin helppoa, et vanha rauta pois ja uusi alumiininen tilalle? Vai tartteeko tehdä jotain valmisteluja ensin?
pekkaz Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Menee heittämällä jos tarpeen. Jos et aio vaihtaa välityksiä tai jos kardaani ei vipata niin ei mitään syytä.
TAKKU Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2004 Rautakardaani rupee usein vipattaa kun puntit ruostuu irti.. Yli puolentoistasadan vauhdeissa tuntuu jyrinänä. Ehkäpä hiljempaakin cruisiessa. Nivelet ei tykkää tutinasta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään