-vellu Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Alustava tieto. Lisää tietoa myöhemmin: http://www.american.ee/index_eng.html
Senior Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Tammikuuta, 2012 Alustava tieto. Niin ... tuonne vai ruåttiin ? Siinäpä pulma ....
Nova Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2012 Ruotsiinhan meidän piti mennä...
set28 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Tammikuuta, 2012 Joo,tää on nyt nähty eli ruattiin
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään