Jump to content

Dynopäivä 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko ens keväälle suunnitteilla dynopäivää vihtiin? Tarvetta olis  :W

Kirjoitettu

Olishan se kiva nähdä miten paljon noi tehot vastaa lupauksia ;D ;D

Kirjoitettu

Maaliskuun lopulla jos saa kammettua uudet kilkkeet paikalleen niin on  m/

Kirjoitettu

 

Täällä tarvetta myös. Jalluleka on edelleen ilman kotia. :)

Kirjoitettu

Lähtisin myös mukaan molemmilla autoilla. Eli tästähän voisi yrittää tehdä diilin kerho alennukseen firman kanssa runsaan osanottaja määrän puolesta.

Kirjoitettu

Pitää varmaan Camaroon tehdä jotain muutoksia, sais hyvän tekosyyn taas dynottaa. Isompi CAI, tai ehkä hihnapyörät...

Kirjoitettu

Eiks sieltä wekkulasta ole lyhyt matka ihan vain tulla vaikka hengailee hoodeillekin.

Kirjoitettu

Eiks sieltä wekkulasta ole lyhyt matka ihan vain tulla vaikka hengailee hoodeillekin.

 

On, 10 minsaa.  m/

 

No ehkä kuitenkin vartti lähempänä totuutta, jos noudattaa suurinpiirtein liikennesääntöjä.

Kirjoitettu

Toinen vaihto ehto voisi olla kehä 3:en jarru dyno tuupakassa muistaakseni jossa dyno kiinnitetään pyörien napoihin.

Mistä ikinä saadaankaan aikaa ja eniten houkutteleva tarjous. Kyllähän noita vaihtoehtoja pitäisi täällä etelässä piisata.

Kirjoitettu

kehä 3:en jarru dyno

 

Ruokosen vastaava,Vantaan Kulomäessä

Kirjoitettu

missä tämä dynopäivä on tarkoitus pitää? voisin kysyä amw:ltä tarjousta dynopäivästä, jos on tarvetta joskus m/

Kirjoitettu

Toinen vaihto ehto voisi olla kehä 3:en jarru dyno tuupakassa muistaakseni jossa dyno kiinnitetään pyörien napoihin.

Mistä ikinä saadaankaan aikaa ja eniten houkutteleva tarjous. Kyllähän noita vaihtoehtoja pitäisi täällä etelässä piisata.

Toi solaksen dyno on vaan ollut kerhonvakipaikka pk seudulla :D :D
  • 4 months later...
Kirjoitettu

Mää taidan kysyä tolta paikalliselta Tatech:ilta millaseen hintaan saadaan teho/seos mittaus. Hinnasto näyttää liki satasta/veto....Ei innosta paljoa se mutta voin kysyä tarjousta.

Kirjoitettu

Vähän OT, mutta suosittelen kyllä harkitsemaan moottoridynoa jos koneen saa suht helposti pois autosta.

Santalan dynossa käytin omaani, mutta Racers Place hankki uusiin tiloihinsa myös moottoridynon ja se näytti kyllä aikas hyvältä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...