keke Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2012 Onko ens keväälle suunnitteilla dynopäivää vihtiin? Tarvetta olis
gmc63 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2012 Olishan se kiva nähdä miten paljon noi tehot vastaa lupauksia ;D
zodiack Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2012 Maaliskuun lopulla jos saa kammettua uudet kilkkeet paikalleen niin on
Mikey_ Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Täällä tarvetta myös. Jalluleka on edelleen ilman kotia.
Fenix Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Lähtisin myös mukaan molemmilla autoilla. Eli tästähän voisi yrittää tehdä diilin kerho alennukseen firman kanssa runsaan osanottaja määrän puolesta.
Z-mo Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Pitää varmaan Camaroon tehdä jotain muutoksia, sais hyvän tekosyyn taas dynottaa. Isompi CAI, tai ehkä hihnapyörät...
Fenix Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Eiks sieltä wekkulasta ole lyhyt matka ihan vain tulla vaikka hengailee hoodeillekin.
Z-mo Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Eiks sieltä wekkulasta ole lyhyt matka ihan vain tulla vaikka hengailee hoodeillekin. On, 10 minsaa. No ehkä kuitenkin vartti lähempänä totuutta, jos noudattaa suurinpiirtein liikennesääntöjä.
Fenix Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Toinen vaihto ehto voisi olla kehä 3:en jarru dyno tuupakassa muistaakseni jossa dyno kiinnitetään pyörien napoihin. Mistä ikinä saadaankaan aikaa ja eniten houkutteleva tarjous. Kyllähän noita vaihtoehtoja pitäisi täällä etelässä piisata.
Chevy Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 kehä 3:en jarru dyno Ruokosen vastaava,Vantaan Kulomäessä
Rale Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 missä tämä dynopäivä on tarkoitus pitää? voisin kysyä amw:ltä tarjousta dynopäivästä, jos on tarvetta joskus
gmc63 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2012 Toinen vaihto ehto voisi olla kehä 3:en jarru dyno tuupakassa muistaakseni jossa dyno kiinnitetään pyörien napoihin. Mistä ikinä saadaankaan aikaa ja eniten houkutteleva tarjous. Kyllähän noita vaihtoehtoja pitäisi täällä etelässä piisata. Toi solaksen dyno on vaan ollut kerhonvakipaikka pk seudulla :D
keke Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Mitens tää Dynopäivä vielä olis tarvetta
selli Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2012 Mää taidan kysyä tolta paikalliselta Tatech:ilta millaseen hintaan saadaan teho/seos mittaus. Hinnasto näyttää liki satasta/veto....Ei innosta paljoa se mutta voin kysyä tarjousta.
-vellu Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Kesäkuuta, 2012 Vähän OT, mutta suosittelen kyllä harkitsemaan moottoridynoa jos koneen saa suht helposti pois autosta. Santalan dynossa käytin omaani, mutta Racers Place hankki uusiin tiloihinsa myös moottoridynon ja se näytti kyllä aikas hyvältä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään