Jump to content

SEMA Show 2012 Las Vegas

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olin vaan ensimmäinen ketä osas lukea teidän vanhojen pierujen irstaat ajatukset...  :W

VÄÄRIN.   Kyllä rouva r osaa lukea mun ajatukset ainakin kolme päivää ennen kuin edes meinaan ajatella...  ::)

Otin siitä huolimatta puheeksi, että vois olla HIENOA päästä edes kerran elämässään oikein AMERIIKASSA käymään, eikä se tyrmännyt asiaa.  Vielä.  Monta hommaa on kyllä tyrmätty pienellä viiveellä, mutta elän vielä toivossa. Tosin sitten kun pitäisi tehdä rouvalle yhdistetty loma- ja rahoitusanomus, pelkään että käy huonosti, ellei rouva sitten päätä ITSE lähteä ja jättää mut kotiin lapsenvahdiksi. Ostihan se Camaronkin ihan mun kiusaksi.  :-[

Kirjoitettu

VÄÄRIN.   Kyllä rouva r osaa lukea mun ajatukset ainakin kolme päivää ennen kuin edes meinaan ajatella...  ::)

heh ;D

Kirjoitettu

kannattaa lukea toi ennen lentolippujen tilausta, jollei ole kutsua saanut.

The 2012 SEMA Show will be held October 30–November 2.

The SEMA Show is the premier automotive specialty products trade event in the world (PLEASE NOTE: THE SEMA SHOW IS NOT OPEN TO THE GENERAL PUBLIC). It draws the industry’s brightest minds and hottest products to one place, the Las Vegas Convention Center. As part of the AAIW, the SEMA Show attracts more than 100,000 industry leaders from more than 100 countries for unlimited profit opportunities in the automotive, truck and SUV, powersports, and RV markets. SEMA Show 2011 drew more than 60,000 domestic and international buyers...

Note: The SEMA Show is not open to the general public.

Kirjoitettu

Note: The SEMA Show is not open to the general public.

Suht helpolla sinne silti saa paasyliput.  ;)

Kirjoitettu

Suht helpolla sinne silti saa paasyliput.  ;)

Joo, ei muodostu pienelle ryhmälle ongelmaks ,

Passi ja  ESTA lupa pitää olla

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...