repa Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Olin vaan ensimmäinen ketä osas lukea teidän vanhojen pierujen irstaat ajatukset... VÄÄRIN. Kyllä rouva r osaa lukea mun ajatukset ainakin kolme päivää ennen kuin edes meinaan ajatella... Otin siitä huolimatta puheeksi, että vois olla HIENOA päästä edes kerran elämässään oikein AMERIIKASSA käymään, eikä se tyrmännyt asiaa. Vielä. Monta hommaa on kyllä tyrmätty pienellä viiveellä, mutta elän vielä toivossa. Tosin sitten kun pitäisi tehdä rouvalle yhdistetty loma- ja rahoitusanomus, pelkään että käy huonosti, ellei rouva sitten päätä ITSE lähteä ja jättää mut kotiin lapsenvahdiksi. Ostihan se Camaronkin ihan mun kiusaksi.
-vellu Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2012 VÄÄRIN. Kyllä rouva r osaa lukea mun ajatukset ainakin kolme päivää ennen kuin edes meinaan ajatella... heh
aric-z Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2012 kannattaa lukea toi ennen lentolippujen tilausta, jollei ole kutsua saanut. The 2012 SEMA Show will be held October 30–November 2. The SEMA Show is the premier automotive specialty products trade event in the world (PLEASE NOTE: THE SEMA SHOW IS NOT OPEN TO THE GENERAL PUBLIC). It draws the industry’s brightest minds and hottest products to one place, the Las Vegas Convention Center. As part of the AAIW, the SEMA Show attracts more than 100,000 industry leaders from more than 100 countries for unlimited profit opportunities in the automotive, truck and SUV, powersports, and RV markets. SEMA Show 2011 drew more than 60,000 domestic and international buyers... Note: The SEMA Show is not open to the general public.
TexFinn Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2012 Note: The SEMA Show is not open to the general public. Suht helpolla sinne silti saa paasyliput.
pantera Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2012 Suht helpolla sinne silti saa paasyliput. Joo, ei muodostu pienelle ryhmälle ongelmaks , Passi ja ESTA lupa pitää olla
gmc63 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2012 Vois harkita ainaisen kanarian tilalle :W
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään