-vellu Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Helmikuuta, 2012 http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT4YRvc7qUrI1CCAUWb3f0NjpuBJJPvvfXDq6v_lb8yV7Y26bEJpg http://www.fhra.fi/sitenews/view/-/nid/4/ngid/1
-vellu Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Muita tulossa? F-Body treffit kahvilassa 10.00 Mulla ainakin kerhon pilottitakki päällä.
Toni Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Luultavasti...Ei kyl varmaa pysty viel tohon aikaan.
Toni Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Luultavasti...Ei kyl varmaa pysty viel tohon aikaan. Pystyy saatana sittenki.
-vellu Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Pystyy stana sittenki. Asioilla on taipumus järjestyä Ketäs vielä haetaan kyytiin
Toni Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Asioilla on taipumus järjestyä Ketäs vielä haetaan kyytiin Nupa ja Carita ois aika lähellä
Nupa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Nupa ja Carita ois aika lähellä Sopii, kunhan ei tarvi ajaa
carita Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Sopii, kunhan ei tarvi ajaa ja ehitään takas systerin synttäreille
Toni Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Ei muuta ku Velluun yhteys Edit:Noutaa mut siis ysiltä...Niinku keskel yätä.
-vellu Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 ja ehitään takas systerin synttäreille Pihasta 9.20 ja takas viimeistään 13.00
carita Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Pihasta 9.20 ja takas viimeistään 13.00 Ei stana, ei kyl pysty . Noon ne systerin "sukulaissynttärit" huomenna, ja siellä pitäis olla jotenki edustavassa kunnossa ettei soo taas perheen ainoo tyttö
-vellu Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Löytyi Camaro kauluspaita ja Nippelitepolta pikku osaa
set28 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Löytyi Camaro kauluspaita ja Nippelitepolta pikku osaa No niin löyty
-vellu Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 No niin löyty Ai niin ja lisämittarit viel
Taisto Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2012 Tuli kans käytyä... Vanteita kyttäsin, mutta ei löytynyt sopivia... Mukaan tarttu camaroita leikkiauto versioina ja "How to restore your camaro"-opus... Ihan hauska kirja ja pari hyvää vinkkiä löyty... Teos oli vuodelta 85 ja siinä oli kuva siististä 69 pacecar avomalli camarosta hp. 5 500$.... Mikähän on arvo tänä päivänä...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään