Jump to content

FHRA SWAP 3.3.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Muita tulossa?

 

F-Body treffit kahvilassa 10.00 m/

Mulla ainakin kerhon pilottitakki päällä.

Kirjoitettu

Luultavasti...Ei kyl varmaa pysty viel tohon aikaan.

 

Pystyy saatana sittenki.

Kirjoitettu

Pystyy stana sittenki.

 

Asioilla on taipumus järjestyä  ;)

 

Ketäs vielä haetaan kyytiin ;D

Kirjoitettu

Asioilla on taipumus järjestyä  ;)

 

Ketäs vielä haetaan kyytiin ;D

 

Nupa ja Carita ois aika lähellä  ;D

Kirjoitettu

Nupa ja Carita ois aika lähellä  ;D

Sopii, kunhan ei tarvi ajaa  :-X

Kirjoitettu

Sopii, kunhan ei tarvi ajaa  :-X

ja ehitään takas systerin synttäreille :-X

Kirjoitettu

Ei muuta ku Velluun yhteys  m/

 

Edit:Noutaa mut siis ysiltä...Niinku keskel yätä.

Kirjoitettu

ja ehitään takas systerin synttäreille :-X

 

Pihasta 9.20 ja takas viimeistään 13.00

Kirjoitettu

Pihasta 9.20 ja takas viimeistään 13.00

Ei stana, ei kyl pysty :-\. Noon ne systerin "sukulaissynttärit" huomenna, ja siellä pitäis olla jotenki edustavassa kunnossa ettei soo taas perheen ainoo tyttö :W

Kirjoitettu

Löytyi Camaro kauluspaita ja Nippelitepolta pikku osaa :)

Kirjoitettu

Löytyi Camaro kauluspaita ja Nippelitepolta pikku osaa :)

No niin löyty  m/
Kirjoitettu

No niin löyty   m/

Ai niin ja lisämittarit viel 8)

Kirjoitettu

Tuli kans käytyä... Vanteita kyttäsin, mutta ei löytynyt sopivia... Mukaan tarttu camaroita leikkiauto versioina ja "How to restore your camaro"-opus... Ihan hauska kirja ja pari hyvää vinkkiä löyty... Teos oli vuodelta 85 ja siinä oli kuva siististä 69 pacecar avomalli camarosta hp. 5 500$.... Mikähän on arvo tänä päivänä...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...