sile Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 ... jos joskus palaan Suomeen Minä en tuli,jos jossain olisi turvapaikka. Sohjolandia ei ole sitä,vaikka milloin miksikin lintukodoksi yrittävät valehdella. Minä en ole mihinkään liittoon kuulunut,joten kommentoin vaan tuohon asiaan.
TomiV Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Minä en tuli,jos jossain olisi turvapaikka. Sohjolandia ei ole sitä,vaikka milloin miksikin lintukodoksi yrittävät valehdella. Minä en ole mihinkään liittoon kuulunut,joten kommentoin vaan tuohon asiaan. Joskus ehkä oli lottovoitto syntyä suomeen mut nytten tarvii sen lottovoiton elämiseen täällä
gmc63 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2012 toivoisin f-body club:in olevan täysin vapaa politiikasta/liitto asioista. koska autoja mielestäni täällä harrastetaan yrittäjänä noudatan myöskin metallin tes sopimusta, mutta en itse koskaan työntekijänä ollessa laskenut sen varaan että paljonko saa jos jää työttömäksi. vaan etsin nopeasti uusia työmaita/työpaikkoja, eikä koko urani aikana ole tarvinnut olla "työttömänä" kuin muutamia viikkoija. tämä on toki vain oma näkemykseni ja peukkuja pystyyn tomiv:lle Jees asiaa *clap*
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään