Cowboy Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Seinäjoen cruisinki on jälleen tänä vuonna joka kuukauden toinen perjantai. Pankaa kalenteriin ylös! Ja sitte 11.5 perjantai joka on tavallaan se perinteinen ajokauden avajaas ruisinki, silloon olis isonkyrön kalliojärvellä rokkenrollipänriä parikin kappaletta soittamas ihan meitä varten, sieltä saa varata mökkiä ja yöpyä ruisingin päälle siellä ja aamiaastaki saa jokka haluaa/pystyy syärä. Eli ruisinkiin kokonnutaan normaalisti mutta lenkki päättyy sitte sinne kalliojärvelle. hintapolitiikasta en viälä tiärä mutta palaan maanantaina asiaan.
carita Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Seinäjoen cruisinki on jälleen tänä vuonna joka kuukauden toinen perjantai. Pankaa kalenteriin ylös! Ja sitte 11.5 perjantai joka on tavallaan se perinteinen ajokauden avajaas ruisinki, silloon olis isonkyrön kalliojärvellä rokkenrollipänriä parikin kappaletta soittamas ihan meitä varten, sieltä saa varata mökkiä ja yöpyä ruisingin päälle siellä ja aamiaastaki saa jokka haluaa/pystyy syärä. Eli ruisinkiin kokonnutaan normaalisti mutta lenkki päättyy sitte sinne kalliojärvelle. hintapolitiikasta en viälä tiärä mutta palaan maanantaina asiaan. Tää ois kyllä rok . Jos vaikka käväsis suvun kotiseuduilla pitkästä aikaa. Viimeks käyny Peräseinäjoella nelisen vuotta sitten, joten oishan se jo aika...
5.7targa Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Suuri vaara, että osallistun
pile Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Maaliskuuta, 2012 hyvä pitääpä pistää ylös ja katsella kalenterista kerkeekö mukaan.
_j00na_ Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2012 Joo tää kuulostais kyllä ihan Kivalta..Että eiköhän sitä kans osallistuta
Cowboy Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 No nii, pitäs sit vähä muuttaa ekaks aikataulua, eli oltaas jo klo18 seinäjoella ja ajeltaas klo 19 jälkeen kalliojärvelle. Mutta ekaks pitääs saada tietää VARMOJA osallistujia että saadaanko porukkaa niin paljon kasaan että kannattaa järkätä. kumminki tilavuokra maksaa ja bändikin haluaa jotain rahaa soittamisistaan.
pile Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 ookko laittanu tierotetta ovetdriven puolelle.
Cowboy Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Maaliskuuta, 2012 http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=107833&start=735
Cowboy Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2012 Kalliojärven vanha tanssilava on nyt sitten varattu näitä kemuja varten 11.5.2012 Kokoonnutaan seinäjoen lidlille klo 18:00 Lähretään ruisaalemaan kalliojärvelle klo 19:00 Saavutaan kalliojärvelle noin klo 19:30 Paikanpäällä soittaa pändi rokkia, heviä ja motörheadia... (3 bändiä, koko illan...) Sisäänpääsymaksu 10€ A-oikeudet + grilli josta saa ruokaa johna myös a-oikeudet Ovet auki klo 1:30 asti Mahdollisuus vuokrata mökki Kalliojärveltä ja yöpyä siellä isommallakin porukalla (kauempaa tulevat huom!) mitäs mun piti tähä muuta lisätä? Eikait siinä muutaku että teretulemast kaikki!
Cowboy Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2012 nii ja mökkiä kannattaa varaalla aioos ettei tartte nukkua taivasalla... http://www.kalliojarvi.com/
Cowboy Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Illan bändit: Dead men tell no tales plays Motörhead Masa ja Iilimarot Blue vertigo Tomi's purgatory plays rock/metal classic's
Ilku Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Huhtikuuta, 2012 Yritän saada uudet päivämäärät taas tännekin ensitilassa: http://www.aitoneva.com/cruising/
Cowboy Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Hyvä, laita sinne ny jotain ifoa näistä kemuustaki. vaikka tua flaieriki.
Cowboy Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Semmonen huhu on liikkeellä että 80-luvulla lopettanu bändi kasailee rivejään ja saattaapi olla että tulevat vetämään jonkunsortin keikan tuala meirän kemuus...
Cowboy Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2012 ...vajaa viikko...
Cowboy Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Tuala naamakirjas oleville olis tuas tuallaanen: https://www.facebook.com/events/341102962613021/ Laittakaa ittennä sinne nii osataan vähä varautua että paljonko meitä on oikeen tulos paikanpäälle.
_j00na_ Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2012 Ei oo pitkä enään....toivotaan että sääennustukset paranoo tämänhetkisistä ja arska paistais taivahan täyreltä !!
Ilku Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2012 Sivut päivitetty ajantasalle näin cruisingin kynnyksellä. http://www.aitoneva.com/cruising/ajank.html
Cowboy Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 ei oo kuvia vielä koneella mut tuallaanen löytyy jo juutuupista.
Cowboy Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Toukokuuta, 2012 SHAIDAI=pändi 80luvulta, laulaja kuoli ja ny porukka on kasattu uudelleen ja tän edellisen laulajan poika laulaa nykyään. kuunnelkaapas juutuupista vanha versio, ei paljoa eroa ääni isällä ja poijalla!
Cowboy Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Toukokuuta, 2012 http://kuvablogi.com/blog/7406/11/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään