Jump to content

Kokoontumiset Seinäjoella 2012 +AJOKAUDEN ALOOTUSBILEET!


Recommended Posts

Kirjoitettu

Seinäjoen cruisinki on jälleen tänä vuonna joka kuukauden toinen perjantai. Pankaa kalenteriin ylös!

 

Ja sitte 11.5 perjantai joka on tavallaan se perinteinen ajokauden avajaas ruisinki, silloon olis isonkyrön kalliojärvellä rokkenrollipänriä parikin kappaletta soittamas ihan meitä varten, sieltä saa varata mökkiä ja yöpyä ruisingin päälle siellä ja aamiaastaki saa jokka haluaa/pystyy syärä. Eli ruisinkiin kokonnutaan normaalisti mutta lenkki päättyy sitte sinne kalliojärvelle.  \m/

 

hintapolitiikasta en viälä tiärä mutta palaan maanantaina asiaan.

 

Kirjoitettu

Seinäjoen cruisinki on jälleen tänä vuonna joka kuukauden toinen perjantai. Pankaa kalenteriin ylös!

 

Ja sitte 11.5 perjantai joka on tavallaan se perinteinen ajokauden avajaas ruisinki, silloon olis isonkyrön kalliojärvellä rokkenrollipänriä parikin kappaletta soittamas ihan meitä varten, sieltä saa varata mökkiä ja yöpyä ruisingin päälle siellä ja aamiaastaki saa jokka haluaa/pystyy syärä. Eli ruisinkiin kokonnutaan normaalisti mutta lenkki päättyy sitte sinne kalliojärvelle.  \m/

 

hintapolitiikasta en viälä tiärä mutta palaan maanantaina asiaan.

 

Tää ois kyllä rok m/. Jos vaikka käväsis suvun kotiseuduilla pitkästä aikaa. Viimeks käyny Peräseinäjoella nelisen vuotta sitten, joten oishan se jo aika...

Kirjoitettu

hyvä pitääpä pistää ylös ja katsella kalenterista kerkeekö mukaan. \m/

Kirjoitettu

Joo tää kuulostais kyllä ihan Kivalta..Että eiköhän sitä kans osallistuta  m/

Kirjoitettu

No nii, pitäs sit vähä muuttaa ekaks aikataulua, eli oltaas jo klo18 seinäjoella ja ajeltaas klo 19 jälkeen kalliojärvelle.

Mutta ekaks pitääs saada tietää VARMOJA osallistujia että saadaanko porukkaa niin paljon kasaan että kannattaa järkätä. kumminki tilavuokra maksaa ja bändikin haluaa jotain rahaa soittamisistaan.

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Kalliojärven vanha tanssilava on nyt sitten varattu näitä kemuja varten 11.5.2012

 

Kokoonnutaan seinäjoen lidlille klo 18:00

 

Lähretään ruisaalemaan kalliojärvelle klo 19:00

 

Saavutaan kalliojärvelle noin klo 19:30

 

Paikanpäällä soittaa pändi rokkia, heviä ja motörheadia...  ;D (3 bändiä, koko illan...)

 

Sisäänpääsymaksu 10€

 

A-oikeudet + grilli josta saa ruokaa johna myös a-oikeudet

 

Ovet auki klo 1:30 asti

 

Mahdollisuus vuokrata mökki Kalliojärveltä ja yöpyä siellä isommallakin porukalla (kauempaa tulevat huom!)

 

mitäs mun piti tähä muuta lisätä? Eikait siinä muutaku että teretulemast kaikki!

 

 

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

Illan bändit:

 

Dead men tell no tales plays Motörhead

Masa ja Iilimarot

Blue vertigo

Tomi's purgatory plays rock/metal classic's

 

\m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Hyvä, laita sinne ny jotain ifoa näistä kemuustaki. vaikka tua flaieriki.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Semmonen huhu on liikkeellä että 80-luvulla lopettanu bändi kasailee rivejään ja saattaapi olla että tulevat vetämään jonkunsortin keikan tuala meirän kemuus...  \m/

Kirjoitettu

Ei oo pitkä enään....toivotaan että sääennustukset paranoo tämänhetkisistä ja arska paistais taivahan täyreltä !!  8)

Kirjoitettu

 

ei oo kuvia vielä koneella mut tuallaanen löytyy jo juutuupista.

Kirjoitettu

 

 

SHAIDAI=pändi 80luvulta, laulaja kuoli ja ny porukka on kasattu uudelleen ja tän edellisen laulajan poika laulaa nykyään. kuunnelkaapas juutuupista vanha versio, ei paljoa eroa ääni isällä ja poijalla!  \m/

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...