Jump to content

Kuinka Vanha olet???

Crisis
[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

• Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

20

• Senior

19

• maka

10

• gmc63

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 7 months later...
Kirjoitettu

onpas pitkä aika kun tänne on viimeksi vastattu ???.olen kohta vanha vanha mies.marraskuu lähenee ja 30v :'(.

Kirjoitettu

Parasta Ritariässä -sukupolvea, 30-kymppiä nyt mittarissa! Taisin olla muuten seitsemän vuotias kun rittiksen eka jakso tuli telkusta ja se oli sitten siinä!  m/

Kirjoitettu

Parin viikon päästä 45 ::)

Toisaalta voin sanoa, että elämä pääsi kunnon vauhtiin kun täytin 40 vuotta m/

Kirjoitettu

sie oot kyllä aina vanha miekkonen.no et nyt mikään älyttömän,keskiikänen veikko.kyllä pitäs elämästä naattia kun olis vara perhana.kun ei ole.kun minä olen 45 sit mä matkustan ja nautin vaikka velaks perhana.
Kirjoitettu

eiks vellu oo niin ette kun tulee tahan ikaan sita on ku diesel, kestaa vahanaikaa syttya mut sit ei heti pysahykkaan ja on VAANTOO ;)

Kirjoitettu

eiks vellu oo niin ette kun tulee tahan ikaan sita on ku diesel, kestaa vahanaikaa syttya mut sit ei heti pysahykkaan ja on VAANTOO ;)

\m/ \m/ \m/

Kirjoitettu

Maka, elama on kertakayttoinen, kannttaa teha se nyt, mita aijot teha ku oot 45v

Kirjoitettu

Maka, elama on kertakayttoinen, kannttaa teha se nyt, mita aijot teha ku oot 45v

juu.niin tekisin,mut ei varaa nyt :-[.ten years sit ois varaa.
Kirjoitettu

juu.niin tekisin,mut ei varaa nyt :-[.ten years sit ois varaa.

mistas tiedat ???

Kirjoitettu

Mulla on vielä 1,5v vauhtiinpääsyyn sit aikaa.. otamma rennosti hissukseen siis nytten ;D

Edit: pääseekö sit vastatuuleenkin ;)

Kirjoitettu

Hitto te ootte vanhoja. ;D

jep niin ollannkin, mutta nytpa on muistoja :D

Kattelin tossa american idolssia teeveesta ja tulipa mieleen etta olimma -91 Club Bocan (Boca Raton FL) avajaisssa ja istuin vastapaata Paula Abdul'ia :-*

Kirjoitettu

18-25  95 (30.1%)  ::) yllättävän paljo meitä nuoriakin on saanu ostettua ajoissa kunnon auton mikäli voi olettaa että kaikilla jtn tekemistä on fbodyje kanssa kun kuuluvat kerhoon ;D

Kirjoitettu

18-25  95 (30.1%)  ::) yllättävän paljo meitä nuoriakin on saanu ostettua ajoissa kunnon auton mikäli voi olettaa että kaikilla jtn tekemistä on fbodyje kanssa kun kuuluvat kerhoon ;D

m/ m/
Kirjoitettu

jep niin ollannkin, mutta nytpa on muistoja :D

Kattelin tossa american idolssia teeveesta ja tulipa mieleen etta olimma -91 Club Bocan (Boca Raton FL) avajaisssa ja istuin vastapaata Paula Abdul'ia :-*

Mä näinkin Upinniemen aikoina (Isänmaata palvellessa) Helsingissä sirrakeikkaa heittäesäni kauppaneuvos Paukun eli Matti Tuomisen (RIP)
Kirjoitettu

Hitto te ootte vanhoja. ;D

Ikä on niin suhteellinen käsite.  ;D    Mullekin just töissä sanottiin, etten mä ole päivääkään seittemänkymppistä vanhemman näköinen ja sen sanoi noin nelikymppinen pikkulikka  ;D
Kirjoitettu

Mä oon kans ajatellu asian noin, ja alakanu tehdä jo nyt niitä asioota joita sitte vanhana toivoos tehneensä.. niinku esim parsalla ajamisen

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...