Jump to content

Kuinka Vanha olet???

Crisis
[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Kirjoitettu

Eikös sitä niin sanota että joku tulee "miehen ikään" kun täyttää 50v.

En mä itse ole viiskymppinen, mutta ihailen vaan Hietalan "pojan" rohkeutta. Saattaahan olla että hän pääsee kesätöihin kiihdytyssuoran päähän... ilman omaa suostumustaan.. ainahan voi jollain mennä kiihdytys pitkäksi niin on hyvä olla este toisessa päässä.

:) ;) ;)

• Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

20

• Senior

19

• maka

10

• gmc63

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

perhana mulla näkyy kans samanlainen,lumet hävinnyt päältä.vai katotaanko myö samasta ikkunasta :)

Varmaankin katsomme :D

Kirjoitettu

Eikös sitä niin sanota että joku tulee "miehen ikään" kun täyttää 50v.

En mä itse ole viiskymppinen, mutta ihailen vaan Hietalan "pojan" rohkeutta. Saattaahan olla että hän pääsee kesätöihin kiihdytyssuoran päähän... ilman omaa suostumustaan.. ainahan voi jollain mennä kiihdytys pitkäksi niin on hyvä olla este toisessa päässä.

:) ;) ;)

:-[ :D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Eilen taas tuli vuos lisää :'(

Olihan sulla myötäeläjiä seuranasi... jutusteltiin vakavia. 8)

Kirjoitettu

Eilen taas tuli vuos lisää :'(

Olishan se outoa, jos olisi vähentynyt... :D

Kirjoitettu

Olihan sulla myötäeläjiä seuranasi... jutusteltiin vakavia. 8)

joo tosi vakavia ???
  • 1 month later...
Kirjoitettu

Dammit,

Was under the impression that Im the youngest here and everyone else is twice my age :D Now I see that Im not.

Wonder if everyone who posted actually owns a F-Body.

Kirjoitettu

23 :D

Niin se aika kuluu... nykyään jo 25, toinen jalka haudassa.

Kirjoitettu

Niin se aika kuluu... nykyään jo 25, toinen jalka haudassa.

No eläs ny "junioori", vasta tuli mulla 26 täyteen joten mulla on varmaan sitte jo se toinenki jalka menollaan hautaan! ;D ;D

Kirjoitettu

No eläs ny "junioori", vasta tuli mulla 26 täyteen joten mulla on varmaan sitte jo se toinenki jalka menollaan hautaan! ;D ;D

Mullakin toi 26 jo kolkuttaa ovella... Pitää varmaan kohta korottaa autoa, että pääsee vielä istumaan... ::)

Kirjoitettu

18 ;D just tulin kumiakäryttämästä 8) 8)

Jaa minäku oon ajatellu että oot vanhempiki ku oon aina ton sun nikkis lukenu että "RokkiSETÄ" ;D ;D

Kirjoitettu

Jaa minäku oon ajatellu että oot vanhempiki ku oon aina ton sun nikkis lukenu että "RokkiSETÄ" ;D ;D

joo ja tuo rokkisedän kuva ei vastaa 18 vuotiaan kuvaa :-\ ;D
Kirjoitettu

Mullakin toi 26 jo kolkuttaa ovella... Pitää varmaan kohta korottaa autoa, että pääsee vielä istumaan... ::)

On se hyvä, että tämä keskustelu käydään näin tekstimuodossa, ettei tarvi huutaa kun oot kuitenki taas unohtanu laittaa kuulolaitteen päälle.

Kirjoitettu

joo ja tuo rokkisedän kuva ei vastaa 18 vuotiaan kuvaa :-\ ;D

joo >:( tarkotin et kun astuu näitten pelien ohjaamoon,

muuttuu 18 vuotiaaksi.jos ei muutu ,lääkitys ei oo kohillaan ;D ;D

Kirjoitettu

On se hyvä, että tämä keskustelu käydään näin tekstimuodossa, ettei tarvi huutaa kun oot kuitenki taas unohtanu laittaa kuulolaitteen päälle.

Sais vaan selvää tuosta tekstistä... ;D ;D

• 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...