Jump to content

Kuinka Vanha olet???

Crisis
[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ikää kohta huimat 32 v. ja autolla tänään 17 v. synttärit! ;)

• Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

20

• Senior

19

• maka

10

• gmc63

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

46v. mittarissa. ei tässä mitään pappoja vielä olla.f-bodykin ollut itsellä vasta n.2vko.parempi että mies saa auton edes varttuneenpana, kun ei ollenkaan.ps.pitäähän kaikkien 4v poikien isällä olla kunnon auto!!on se vaimokin alkanut ymmärtää,että pojilla on leluja. isoilla pojilla vain isonpia!!

Kirjoitettu

Kun tässä on vanhojakin mukana, pitää taas tunnustaa että vaimo sen camaron vaati ostamaan! Me ollaan molemmat 55v ja camaro on ollut meillä pian 2 vuotta. Hän itse on vasta 16v.

• 1 month later...
Kirjoitettu

Jussi, sulla on sitten kisakiree kasikasi :D

(insidehuumoria 20:ltä taas ::) )

Kirjoitettu

;) Auton rekisteriotteessa komeilee mun nimi joten kait sitten sen omistan, mutta saa toi ukkeli sitt hoitaa noi korjaus hommelit ja remontit.

Maksaa kaikki laskut ::)

Mä teen sitten kaikki muut :P... maksan korjaukset sitten jotenkin muuten.

Minä likka se vaan ajan ja silleen..

Ai niin mull on synttärit la 42 vuotta tulee täytee, nainenhan alkaa kypsyä kuin viini, hitaasti mutta varmasti.. :-[

Kirjoitettu
Ai niin mull on synttärit la 42 vuotta tulee täytee, nainenhan alkaa kypsyä kuin viini, hitaasti mutta varmasti.. :-[

Niin... Ma olen joskus kuullut, etta kun nainen on tayttanyt 20, niin seuraavan kerran se tayttaa vuosia vasta viidenkympin jalkeen?

Kirjoitettu

Meni miten meni niin onneksi olkoon :)

En kuitenkaan muistaisi enään lauantaina moista ::)

You_Rock_Emoticon.gif}

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Kirjoitettu

nostetaas tää esiin , ku näyttää et uusia tullu taas paljon mukaan.

Kirjoitettu

Vuosimallia -67, eiks se oo sama syntymävuosi kun firebirdilläkin, no camarolla ainakin :D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...