Jump to content

Kuinka Vanha olet???

Crisis
[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

• Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

20

• Senior

19

• maka

10

• gmc63

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Heh, tuo polli muuten kusee! 61-69 -vuotiaille eikä 81-89 ikäisille ei ole vaihtoehtoa tuossa 8)

Arvaa olinko taas vähä väsyny ;D

Kirjoitettu

Mielenkiintoinen tilasto : näyttää nuo 26-30 vuotiaat joutuneen tohvelisankareiksi ja luopumaan samalla f-bodyistä. Muunlainen body on tullut tilalle.... Ja vapaus on koittanut jälleen 30 v. jälkeen..... Tosivanhat ajelee ilmeisesti Volvoilla yhteiskunnan ja työtovereiden paheksunnasta johtuen... ;)

Kirjoitettu

Hei... haukuksä mua tosivanhaksi ku ajelen Vulvalla >:(

Otahan painitrikoot meettiin...

Kirjoitettu

Äläkää ny, uudemmat etuveto-volvot hakkaa ajomukavuudessa mennen tullen ainakin mun camaron. Toisaalta niistä puuttuu se jokin (ei ritariässäkään ajanu volvolla). Ja kun pohojammaalla asuu ja kaikki pitää olla niin suurta nii muistethan jotta amerikkalaanen auto on vaurauren sympooli.

Kirjoitettu

Camaro kyllä hakkaa ton volvon, ei kyl oo uudempi eikä etuvetoonen ;D

Kirjoitettu

no kyllähän se niin on ettei Camaron valinnassa juuri järkeä kuunneltu. Meinaan että jos auto olisi valittu järkevästi olisi se huomattavasti uudempi, pienempi, vähäkulutuksisempi, jne jne. Mutta onhan autossa muitakin ominaisuuksia kuin kulutus, ja tavaratilan koko, onhan?

Kirjoitettu

Kohta 18 v. (Odottelee korttia ja puunaa ponua tallissa naama punaisena)

Kirjoitettu

en tiedä susta, mutta oman camaron kannalta oli paras että ostin sen "vasta" 21 vuotiaana, on tuon huiman iän myötä pahimmat rääsöö halut menny ts. ei tarvi aina ja joka paikassa ajaa täysiä.

Kirjoitettu

en tiedä susta, mutta oman camaron kannalta oli paras että ostin sen "vasta" 21 vuotiaana, on tuon huiman iän myötä pahimmat rääsöö halut menny ts. ei tarvi aina ja joka paikassa ajaa täysiä.

Noh, ei näillä veekuutosilla varmaan pahemmin hurjastella. ;)

Ja mukava huomata etten ole ainoa joka täällä omistaa/tulee omistamaan kuutoskoneisen f-bodyn

JK. Mahtaa olla hienoa saada ensiautoksi firebird  8) Itse olen jo puolitoista vuotta ollut euro/japski kierteessä, mutta toivottavasti se on pian ohitse  :D

Kirjoitettu

Mittarissa "kilometrejä" 41 tai 42 :o, tai jotain sinnepäin ;D ;D

Kirjoitettu

Jepps Diablo...tänne porukkaan mahtuu aivan hyvin millä moottorilla tahansa, olkoon V6, V8 tai vaikka V-mitätahansa tai ilman V:tä.

Tärkeintähän on että harrastaa 8) 8)

Kirjoitettu

Totta kai mukaan :)Olkoon vaikka mikä kone niin F-BODY ON AINA F-BODY :P 8)Niin että siitä vaan aina on kiva saada lisää harrastajia :) ;)

Kirjoitettu

Juu ja sit jos jollain sattuu olee semmonen ihme kuin 4-pyttynen 3rd gen ni ei kun näytille! Ei vaan taida olla yhtään Suomessa? En tiä oliko sit aikoinaan edes Jenkeis mikään listahitti,vai onko esim.Texfinn ikinä törmänny moiseen? Tai eihän nyt siellä Amerikan Pohjanmaalla taida olla kun Cowboy-Cadillaceja(Suburbaneja) ja lehmiä...No niin,vitsi vitsi...

Kirjoitettu

Enpa ole itse asiassa koskaan tormannyt moiseen... Kuvia olen nahnyt ja juttuja kuullut/lukenut, mutta henkilokohtainen kosketus on jaanyt puuttumaan.

Olis toisaalta kylla aika mielenkiintoista joskus nahda Iron-Duke Camaro. :o Kylla kai niitakin joku jossain pain entisoi. :-\

Suburbaneja loytyy ihan riittavasti ja lehmiakin tuosta muutaman sadan metrin paasta, joten kyllahan tuo mielikuva pitaa aika lailla paikkaansa. ;) Cowboy-Cadillac tosin taitaa kylla nykyaan ennemminkin olla joku 3/4 tonnin 4x4 Powerstroke Ford tai Duramax GM paripyorilla... ;)

8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...