Guest 050281 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2004 Juuri muutama päivä sitten tuli 23 mittariin
Crisis Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Helmikuuta, 2004 Heh, tuo polli muuten kusee! 61-69 -vuotiaille eikä 81-89 ikäisille ei ole vaihtoehtoa tuossa Arvaa olinko taas vähä väsyny
mikke Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 17. Helmikuuta, 2004 Nuoremman polven esiinmarssi? 23v
Tipi Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 jepujee 22 löytyy ikää täälläpäin..
Senior Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Mielenkiintoinen tilasto : näyttää nuo 26-30 vuotiaat joutuneen tohvelisankareiksi ja luopumaan samalla f-bodyistä. Muunlainen body on tullut tilalle.... Ja vapaus on koittanut jälleen 30 v. jälkeen..... Tosivanhat ajelee ilmeisesti Volvoilla yhteiskunnan ja työtovereiden paheksunnasta johtuen...
Arska Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Hei... haukuksä mua tosivanhaksi ku ajelen Vulvalla Otahan painitrikoot meettiin...
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Äläkää ny, uudemmat etuveto-volvot hakkaa ajomukavuudessa mennen tullen ainakin mun camaron. Toisaalta niistä puuttuu se jokin (ei ritariässäkään ajanu volvolla). Ja kun pohojammaalla asuu ja kaikki pitää olla niin suurta nii muistethan jotta amerikkalaanen auto on vaurauren sympooli.
Arska Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Camaro kyllä hakkaa ton volvon, ei kyl oo uudempi eikä etuvetoonen
Guest Jukka Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 no kyllähän se niin on ettei Camaron valinnassa juuri järkeä kuunneltu. Meinaan että jos auto olisi valittu järkevästi olisi se huomattavasti uudempi, pienempi, vähäkulutuksisempi, jne jne. Mutta onhan autossa muitakin ominaisuuksia kuin kulutus, ja tavaratilan koko, onhan?
molopaa Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kohta 18 v. (Odottelee korttia ja puunaa ponua tallissa naama punaisena)
Senior Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 21. Helmikuuta, 2004 Noh, Volvo lienee aivan kelpo kakkosauto....
Guest Jukka Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kohta 18 v. (Odottelee korttia ja puunaa ponua tallissa naama punaisena) en tiedä susta, mutta oman camaron kannalta oli paras että ostin sen "vasta" 21 vuotiaana, on tuon huiman iän myötä pahimmat rääsöö halut menny ts. ei tarvi aina ja joka paikassa ajaa täysiä.
Diablo Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kohta 18 v. (Odottelee korttia ja puunaa ponua tallissa naama punaisena) en tiedä susta, mutta oman camaron kannalta oli paras että ostin sen "vasta" 21 vuotiaana, on tuon huiman iän myötä pahimmat rääsöö halut menny ts. ei tarvi aina ja joka paikassa ajaa täysiä. Noh, ei näillä veekuutosilla varmaan pahemmin hurjastella. Ja mukava huomata etten ole ainoa joka täällä omistaa/tulee omistamaan kuutoskoneisen f-bodyn JK. Mahtaa olla hienoa saada ensiautoksi firebird Itse olen jo puolitoista vuotta ollut euro/japski kierteessä, mutta toivottavasti se on pian ohitse
Camutar Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Mittarissa "kilometrejä" 41 tai 42 , tai jotain sinnepäin ;D
Guest camu88 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Jepps Diablo...tänne porukkaan mahtuu aivan hyvin millä moottorilla tahansa, olkoon V6, V8 tai vaikka V-mitätahansa tai ilman V:tä. Tärkeintähän on että harrastaa 8)
gmc63 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Totta kai mukaan :)Olkoon vaikka mikä kone niin F-BODY ON AINA F-BODY 8)Niin että siitä vaan aina on kiva saada lisää harrastajia
Hartigan Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Helmikuuta, 2004 Juu ja sit jos jollain sattuu olee semmonen ihme kuin 4-pyttynen 3rd gen ni ei kun näytille! Ei vaan taida olla yhtään Suomessa? En tiä oliko sit aikoinaan edes Jenkeis mikään listahitti,vai onko esim.Texfinn ikinä törmänny moiseen? Tai eihän nyt siellä Amerikan Pohjanmaalla taida olla kun Cowboy-Cadillaceja(Suburbaneja) ja lehmiä...No niin,vitsi vitsi...
TexFinn Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Helmikuuta, 2004 Enpa ole itse asiassa koskaan tormannyt moiseen... Kuvia olen nahnyt ja juttuja kuullut/lukenut, mutta henkilokohtainen kosketus on jaanyt puuttumaan. Olis toisaalta kylla aika mielenkiintoista joskus nahda Iron-Duke Camaro. Kylla kai niitakin joku jossain pain entisoi. Suburbaneja loytyy ihan riittavasti ja lehmiakin tuosta muutaman sadan metrin paasta, joten kyllahan tuo mielikuva pitaa aika lailla paikkaansa. Cowboy-Cadillac tosin taitaa kylla nykyaan ennemminkin olla joku 3/4 tonnin 4x4 Powerstroke Ford tai Duramax GM paripyorilla...
Savo Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2004 Syntymävuosi 1967 sekä minulla, että minun Camarolla.
Iroc-z89 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2004 Kirjoitettu 28. Helmikuuta, 2004 1967 on syntymävuosi ....taitaa loppu jo häämöttää.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään