Jump to content

Kuinka Vanha olet???

Crisis
[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Kirjoitettu

Syntymävuosi 1967 sekä minulla, että minun Camarolla. 8)

todella GREAT... :D :D

näitä kaivataan todella lisää, siis 1-GEN autoja, ja tietty kuskikin on tervetullut.... :D... näyttää pikkuhiljaa tämä "keski-ikäisten" joukko kirivän kärkeä kohti.. 8)

• Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

20

• Senior

19

• maka

10

• gmc63

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

24 tuli tänä vuona täytee.

No Simo, pääsetkös tänä kesänä Poriin puolustamaan pitkämatkalaisia kohtaan asetettuja haasteita....noin niinkuin muuten vaan 8)

Kirjoitettu

24 tuli tänä vuona täytee.

No Simo, pääsetkös tänä kesänä Poriin puolustamaan pitkämatkalaisia kohtaan asetettuja haasteita....noin niinkuin muuten vaan 8)

Kattelin tost kartalt et taitaa tulla noille Oululaisille täl kertaa pitempi matka. :)

Kyl täältäki taitaa se reilu 400km olla.

Joo paikalle koitetaa tulla jos auto toimii ja o töistä vapaata.

Kirjoitettu

19 vee ja 8.5. tulee kakskööt täyteen.. Auto on 5 vuotta nuorempi.

Kirjoitettu

vähä niin ku mun tulevan lapsen yksinhuoltaja äiti ;D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Sattumalta syntynyt samana päivänä kun Firebird esiteltiin. Eli 23.2.1967.

Kirjoitettu

Pöh... 17 vasta... sen takia camaro talliin kesän jälkeen ja käyttöön 05 keväällä :D Tammikuussa kortti händyssä

Kirjoitettu

Riittääpähän ainaki aikaa laittaa auto uniikkiin kuntoon.. ;)

Ite täytän jonkun ajan kuluttua 21v.. Huh ko alkaa ikä painaan...

Kirjoitettu

Todellakin... pitää vaan varmistaa että riittää rahaa ;) jos muuttaa jonnekkin niin 1-2 kämppistä ainaki pitää olla et voi Camaroa viel pitää :P

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

32 tulee täyteen syksyllä ja samalla voi juhlia jenkkiautoharrastuksen puolesta. Puoli ikää on tullut pelattua jenkkiautojen kanssa... 8)

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Häh ? On vielä rahtunen matkaa f-bodyn rattiin.... Mutta eiköhän se siitä.

Kirjoitettu

täällähän on kohta vaipasta vaariin,vai oliko se et kohdusta hautaan.....perhe foorumi. ???

Kirjoitettu

täällähän on kohta vaipasta vaariin,vai oliko se et kohdusta hautaan.....perhe foorumi. ???

eihän sen pitäisi ketään häiritä >:(jos häiritse niin kannattaa katsoa itseään peilistä ja ajatella asioita sen jälkeen uudelleen 8)

Kirjoitettu

ei sillä et ikä häirittis, pysyis nyt vaan porukka enempi sellaisena et ois myös se autokin mistä täällä enempi ja vähempi puhutaan...menee loppujen lopuksi vähän hankalaksi kun kyselee neuvoja johonkin ongelmaan ja alkaa saamaan vastaukseksi vain tyyliin "en mä tiiä ei mun solikassa tai tojotassa oo tpiii"

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...