Jump to content

Kuinka Vanha olet???

Crisis
[[Template core/global/global/poll is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Recommended Posts

Kirjoitettu

ei sillä et ikä häirittis, pysyis nyt vaan porukka enempi sellaisena et ois myös se autokin mistä täällä enempi ja vähempi puhutaan...menee loppujen lopuksi vähän hankalaksi kun kyselee neuvoja johonkin ongelmaan ja alkaa saamaan vastaukseksi vain tyyliin "en mä tiiä ei mun solikassa tai tojotassa oo tpiii"

eli sun mielestä tää palstako olis vain f-bodyn omistajille >:( ei hyvä
  • Replies 336
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Mika

20

• Senior

19

• maka

10

• gmc63

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Joo,vähän kummastuttaa asenne.Kaikki ei ole syntynyt kultalusikka suussa(pappa betalar)vaan joutuvat todellakin itse säästämään autonsa hinnan,entäpä opiskelijat ja työttömät,onko kiellettyä osallistua tälle foorumille,kun eivät ole pystyneet hankkimaan omaa F-bodya.Toisaalta katotaan viiden vuoden päästä onko kaikilla edelleen F-body,jos ei ole niin pitäisikö lakata tuntemasta ja yhdessä paheksua.Kyllä mun päässäni on aina positiivisia ajatuksia kun nään F-bodyn,mutta jos vastaan kävelisi ahdettu isolohkoinen 56-chevy kohtuuhintaan,niin lähtisi Camaro kiertoon.Ja kun näin eilen Tyrwäällä ent. 73-thunderbirdini tuli paljon posittivisia muistoja mieleen.Olen nyt 42-vuotias ja omistanut f-bodyn vajaan vuoden.Sitä ennen 20-30mopoa,muutaman prätkän ja pitkälti toistasataa vääränmerkkistä autoa(oon varmaan huono ihminen).Taitaa olla parempi siirtyä muille foorumeille.....Tyrwäällä oli mun mielestä hienoin auto keltainen 50-luvun chyvy ,ei mikään n.viidestätoista f-bodysta(vaikka hienoja nekin,varsinkin se 1-gen camaro).

Kirjoitettu

Tuosta asenteesta...

Siksipä täällä on yleistä turinaa osio erikseen jossa voi pölöttää joutavia(kin).

Tekniikka osioon en itse ainakaan kaipaa hirveesti ongelman ratkaisuksi voivotteluja tai riviä hymiöitä.

Mun mielestä on kyllä hyvä, että porukkaa on paljon.

Ettäpä silleensä. Saa ottaa palkokasvia nekkuun tai mielummin ei

Laitan omat hymiöni tähän---> :' :) :) :) :) ;) :D ;D 8) :P :'( :-\ :-X :-[ :P ::) ??? :o

Muuten tuossa on pieni ongelma kun nuo ikähaarukat menee päälekkäin... Mielenkiintoinen jakauma btw

Kirjoitettu

no empä tiiä. eipä mulla kyllä kauheen paljo oo kiinnostusta lähtä hengilee johonkin moppe kerhon foorumille, minusta sitä varten on esim. usacar foorumi jossa sitten keskustellaan yleisemmin kaikkista usa autoista merkkiin katsomatta.

Ja ettei pojat suotta kiihdy enempi kuin autonsa...niin sanottakoon et kyllähän noi" mahdollisesti tulevat" f-body omistajat on aina otettu avosylin vastaan täällä.

Kirjoitettu

Eikös tämän harrastamisen pitäis olla hauskaa ja mielenkiintoista eikä vittuilemista ja tappelua naapurin mopar miestä vastaan?

Tuning pelien kanssa riitelyn tosin ymmärtää..

Kirjoitettu

käsittääkseni kerhoon voi liittyäkin sellainen henkilö joka on vain aiheesta kiinnostunut.

tähän asti täällä on ollut tosi hyvä fiilinki ja toivotaan että jatkossakin kaikki on tasavertaisia iästä riippumati.

loppujenlopuksi kun ajattelee niin eikös tälläinen foorumi ole juuri sitä varten että saadaan saman ajatuksen omaavat yhteen ja vaihtaa tietoja kun kaikki eivät voi tietää kaikkea.

Kirjoitettu

Harrastaja on aina harrastaja.. Eli siis ketään ei saa syrjiä iästä eikä mistään muustakaan syystä.. Kaikki samalla asialla ollaan...

Kirjoitettu

Tota samaa mieltä ollaan :)EI pelotella pois mahdollisia AUTON ostajia ::)Ja ku on laaja ikäjakauma niin saadaan uusia näkökulmia mitä me "vanhat"ei välttämättä huomata ;)ETTÄ kaikki jotka on kiinnostuneita niin TERVETULOA :) 8)

Kirjoitettu

Siina vaiheessa kun aletaan maaraamaan kuka saa liittya webbisivuston jaseneksi ja kuka ei, alkaa homma menemaan todella pahasti alaspain. ::)

En kylla edes usko etta moista oltaisiin koskaan edes tekemassa, mutta muutamasta yllaolevasta kommentista vaan saa vahan sellaisen kuvan etta moinen olisi tarpeen... :-\

Samppa83 osui naulan kantaan. ;)

8)

Kirjoitettu

sieltä yksi jäsen veti ikänsä pois kun sai "tyrmäävän" vastaanoton

Kirjoitettu

siis tämähän on viellä toiminut ihan hyvin ,johtuen varmaan paljon siittä et tänne pitää kuitenkin rekisteröityä, noitten joiden foorumiin pääsee vapaammin eli voi kirjoittaa ilman mitään nickkiä alkaa helpommin menee jutut asiattomaksi, joka taas varmaan johtaa helposti siihen et ne tosi harrastajat katoaa sieltä.kaikilla asioilla tahtoo olla vain aina omat hyvät ja huonot puolensa.tää kerho + foorumi on nyt muotoutunut tälläiseksi (erittäin aktiiviseksi) ja toimii nyt. Mut en minä ainakaan toivoisi et tästä nyt ihan tarkoituksella aleta rakentaa mitään suomi24 keskustelu palstaa jossa jokainen joka on kattonut pari osaa ritariässää on sanomassa mielipiteensä joka asiaan vaikkei ees tiedä mistä puhutaan...no noi oli vaan mun pieniä mielipiteitä eikä noista nyt tarvi niin suuttua....

Kirjoitettu

en minä ainakaan toivoisi et tästä nyt ihan tarkoituksella aleta rakentaa mitään suomi24 keskustelu palstaa jossa jokainen joka on kattonut pari osaa ritariässää on sanomassa mielipiteensä joka asiaan vaikkei ees tiedä mistä puhutaan...

Minä olen ainakin katsonut joka jakson ;D :'(

Kirjoitettu

siis tämähän on viellä toiminut ihan hyvin ,johtuen varmaan paljon siittä et tänne pitää kuitenkin rekisteröityä, noitten joiden foorumiin pääsee vapaammin eli voi kirjoittaa ilman mitään nickkiä alkaa helpommin menee jutut asiattomaksi, joka taas varmaan johtaa helposti siihen et ne tosi harrastajat katoaa sieltä.kaikilla asioilla tahtoo olla vain aina omat hyvät ja huonot puolensa.tää kerho + foorumi on nyt muotoutunut tälläiseksi (erittäin aktiiviseksi) ja toimii nyt. Mut en minä ainakaan toivoisi et tästä nyt ihan tarkoituksella aleta rakentaa mitään suomi24 keskustelu palstaa jossa jokainen joka on kattonut pari osaa ritariässää on sanomassa mielipiteensä joka asiaan vaikkei ees tiedä mistä puhutaan...no noi oli vaan mun pieniä mielipiteitä eikä noista nyt tarvi niin suuttua....

erelleenkin olen sitä mieltä että ikä ei vaikuta siihen kuinka asiattomia viestejä tulee kyllä se on korvien välistä johtuva asia se

Kirjoitettu

mulla on kaksi poikaa 7 ja 12v. molemmat ovat kovasti kiinnostuneita iskän ponusta ja se on mun mielestä hyvä juttu. elikkä ei muuta kuin tervetuloa myös junjorit sivustoille, kunhan tekstit pysyy asiallisina.

Kirjoitettu

Sanokaas nyt siihenkin, paljonko on kauniipaa sukupuolta mukana.

Moniko em edustaja on f-bodyn aktiivinen omistaja?

Onko moni tyttö itse autonsa kimpussa?

Samoin kiinnostaa tässä yhteydessä että kuinka moni tekee tekniikkahommansa itse?

Kirjoitettu

Piti laittaa ruksi tohon kategoriaan "20-30" kun just vasta täytin 30-v, niin ja kuulun siihen kauniimpaan sukupuoleen ;D.

Ja kyllä me yhessä omistetaan ton (huonomman) puoliskan kanssa tuo Firebird. Puoliska huolehtii, että konepellin alla kaikki toimii ja mun huoleksi jää tuo ulko- ja sisäpintojen puunaus ;D

Niin ja ajaminen yleensä 8)

Kirjoitettu

Jep ja mähän olen aktiivinen omistaja ja yritän auttaa autoon liittyvissä hommissa ja yritän oppii korjaamaan sitä .

Kirjoitettu

Kaikki yritän ite tehdä ku oon kerta autonasentaja ammatiltakin...ja jos menee joku päin persettä ni oppi sit ainakin kantapään kautta! ;D

Kirjoitettu

Heh... sen vähän mitä osaan, teen.. vaimo ei edes pese koskaan autoa... kaikki jää mulle.. jopa ajaminenkin... no se onkin hauskinta onneksi. :)

Kirjoitettu

ikä 45 ja päivä päivältä lapsellisempi, ympärillä paljon jälkikasvua ja ymmärtävä vaimo...

Kirjoitettu

kauniimpí(?) sukupuoli ilmottautuu

aktiivinen omistaja.

korjaushommia varten mulla on mies ;)

ja autoalan asiantuntijoita löytyy sisarusparvesta....

nuorempana olisin ollut kovasti otettu, jos komea mies olisi minut jostain urheiluautolla noutanut.

vanhemmiten tajusin hommata sen komean miehen,

mutta auto piti ostaa itse.........

Kirjoitettu

Hieno homma että on nuorempia mukana näinkin paljon.

Oon vähän pelänny että menee setien tärinäks tää harrastus, kun on tuninkit sun muut. :-\

Ikää olis 28.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...