Jump to content

3gen fbodyn hankinta

Recommended Posts

Kirjoitettu

pidä rahat taskussa ja odottele. 10k€ saat jo todella hyvän äffän ja sen allekkin kun jaksaa odotella. nyt ei oikein mitään herkkuja oo tuolla tarjolla mutta niitä tulee aina ajoittan ja sillon on nannaa kun on jaksanut odotella ja saa samaan rahaan niiiiin paljon enemmän kuin jonkun vähän helmoista kesineen savuttavan 7k€ kasan mihin joutuu uhraa monta tonnia että kehtaa kylille lähtee heittää lenkkiä 9000 turbo saabien kanssa, jotka kulkee kovempaa ja enemmän peltiä jäljellä :)

jos nyt itse olisin ettimässä niin 5tpi+man  m/ tossa oli syksyllä pitkään ahvenanmaalla namu irokki en tiedä menikö vai häviskö ilmotus muuten vaan. merkillä ei niin väliä, auto on just niin paska kun edelliset omistajat on pitänyt

• Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Z-mo

11

• GTATL

6

• pantera

5

• Möykkä

5

Kirjoitettu

jos nyt itse olisin ettimässä niin 5tpi+man  m/ tossa oli syksyllä pitkään ahvenanmaalla namu irokki en tiedä menikö vai häviskö ilmotus muuten vaan. merkillä ei niin väliä, auto on just niin paska kun edelliset omistajat on pitänyt

Aamen. Ja oli myös tarjolla se sininen Formula kanssa 5.0tpi manuaalilla. Pyynti oli jotain naurettavaa 5-5,5k€. Samaan hintaan siis mitä porukka myy 5.0tbi automaatteja. Olis ollu kovalla katolla, tehtaan ac-delete, 3.45 välitys borgissa, isoilla takajarruilla yms. Täydellinen rallimalli. Olis pitäny hakea vaikka pankista se vitonen ja käydä hakemassa jemmaan joko toi Formula tai se Ahvenanmaan Irokki. 

Kirjoitettu

Olis pitäny hakea vaikka pankista se  KYMPPI  ja käydä hakemassa jemmaan toi Formula  JA  se Ahvenanmaan Irokki. 

Samaa mieltä ;)

Kirjoitettu

Samaa mieltä ;)

Oltiin liian arkoja. TAAS. Sulle toinen ja mulle toinen. Oltais myyty toinen Baletsille kun rantautuu kauniiseen kotimaahamme, kympillä.  ;D

Kirjoitettu

Oltiin liian arkoja. TAAS.

Veikkolan arkajalat.

Oltais myyty toinen Baletsille kympillä.  ;D

Vahattuna ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

• Luo uusi...