Z-mo Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kopioitu OD:ltä: Tapahtuma järjestetään 18.06 Alastarolla. Ajot 10.00-17.00 katsastukset alkaa hiaman aiemmin, tarkennukset myöhemmin. Luvassa rata-ajoa ja vartti kiihdyttelyä. Hinnat 20-30€ riipuen osallistuuko yhteen tai molempiin ajoihin. Osallistujat tulevat valitsemaan palkittavat autot (ulkonäkö/olemus) äänestämällä. Kellotetut parhaat tullaan luonnollisesti myös palkitsemaan. Ilmoittautumisista ja käytännön järjestelyistä tulee tietoja myöhemmin. 18.6 on maanantai, joten saikkupäivää kehiin ja tuulettamaan leluja Alastarolle. Itse pyrin tuolla olemaan, onko muita kiinnostuneita?
zodiack Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kopioitu OD:ltä: Tapahtuma järjestetään 18.06 Alastarolla. Ajot 10.00-17.00 katsastukset alkaa hiaman aiemmin, tarkennukset myöhemmin. Luvassa rata-ajoa ja vartti kiihdyttelyä. Hinnat 20-30€ riipuen osallistuuko yhteen tai molempiin ajoihin. Osallistujat tulevat valitsemaan palkittavat autot (ulkonäkö/olemus) äänestämällä. Kellotetut parhaat tullaan luonnollisesti myös palkitsemaan. Ilmoittautumisista ja käytännön järjestelyistä tulee tietoja myöhemmin. 18.6 on maanantai, joten saikkupäivää kehiin ja tuulettamaan leluja Alastarolle. Itse pyrin tuolla olemaan, onko muita kiinnostuneita? miks ei...
Z-mo Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 miks ei... Niinpä!
Ann-nie Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Just sopivasti näyttäis olevan tuolloin vapaata. Sinne siis!
Samppa383 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Pitänee tulla pälyilemään,ku onkesälomakintuolloin
balez Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 olis aika nannaa mutta taitaa olla mahdotonta..musta tuntuu etta lomat on pidetty vahaks aikaa kun suomeen paasee
Z-mo Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Täähän vaikuttaa lupaavalta. Balez, kyllä sulla se äkillinen kuume nousee sunnuntaina, nou hätä.
Juhani LS1 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Jeps, onnistuu varmaan
Tapio.L. Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2012 Flaijeria pukkaa! http://kuvaton.com/finnshark/Qgw.jpg
Z-mo Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Onko tänne f-bodisteja tulossa? Itsehän tuonne menen kyllä, varmasti hauska tapahtuma.
TomiV Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Kai sitä katsomaan vois tulla ainakin.
Z-mo Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2012 Kai sitä katsomaan vois tulla ainakin. Ajamaan! Alastaro on erittäin mukava rata kokeilla auton (ja kuljettajan rajoja). Turva-alueet super asialliset.
Tapio.L. Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 vielä ehtii varata saikkupäivät!
Nova Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Perkele, töistä ois saanu vapaata, bensaa kaupasta mutta kun Nova ei ole iskussa. Ois pitänyt jäähdytysjärjestelmä huoltaa ja kukaan ei ole kerinnyt niin joutuu jättää väliin. Ois ollu hauska katsoa miten toi lintta taittuu Alastaron mutkiin sohvapenkillä. Ahvenistolla se meni aika kivasti aikanaan.
Z-mo Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 prkl, töistä ois saanu vapaata, bensaa kaupasta mutta kun Nova ei ole iskussa. Ois pitänyt jäähdytysjärjestelmä huoltaa ja kukaan ei ole kerinnyt niin joutuu jättää väliin. Ois ollu hauska katsoa miten toi lintta taittuu Alastaron mutkiin sohvapenkillä. Ahvenistolla se meni aika kivasti aikanaan. Tekosyitä! Sunnuntai iltana/yönä remppa päälle...
Nova Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2012 Tekosyitä! Sunnuntai iltana/yönä remppa päälle... Tuskin mutta katsotaan sunnuntai aamun olotila ensiksi...
Z-mo Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Tää meniki puihin mun osalta, eipä sitte pystynykkään lähtee... No tuleehan näitä vielä.
TomiV Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Kesäkuuta, 2012 Tää meniki puihin mun osalta, eipä sitte pystynykkään lähtee... No tuleehan näitä vielä. 5gen camaro ja 3gen trans am tääl on ajanu.. Hiljasta on f bodyjen suhteen.
Ann-nie Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2012 5gen camaro ja 3gen trans am tääl on ajanu.. Hiljasta on f bodyjen suhteen. Joo vähän hiljaisempaa oli.. tuolla kuvia. http://chevy67.kuvat.fi/kuvat/FTT%20RACING%20race%20day%20Alastaro%2018.6.2012/ Muuten kyllä hauska päivä!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään