Jump to content

FTT Racing Day Alastaro 18.6.2012 (Kiihdytystä ja rataa)


Recommended Posts

Kirjoitettu

Kopioitu OD:ltä:

 

Tapahtuma järjestetään 18.06 Alastarolla.

Ajot 10.00-17.00 katsastukset alkaa hiaman aiemmin, tarkennukset myöhemmin.

Luvassa rata-ajoa ja vartti kiihdyttelyä.

Hinnat 20-30€ riipuen osallistuuko yhteen tai molempiin ajoihin.

Osallistujat tulevat valitsemaan palkittavat autot (ulkonäkö/olemus) äänestämällä.

Kellotetut parhaat tullaan luonnollisesti myös palkitsemaan.

Ilmoittautumisista ja käytännön järjestelyistä tulee tietoja myöhemmin.

 

18.6 on maanantai, joten saikkupäivää kehiin ja tuulettamaan leluja Alastarolle. Itse pyrin tuolla olemaan, onko muita kiinnostuneita?

Kirjoitettu

Kopioitu OD:ltä:

 

Tapahtuma järjestetään 18.06 Alastarolla.

Ajot 10.00-17.00 katsastukset alkaa hiaman aiemmin, tarkennukset myöhemmin.

Luvassa rata-ajoa ja vartti kiihdyttelyä.

Hinnat 20-30€ riipuen osallistuuko yhteen tai molempiin ajoihin.

Osallistujat tulevat valitsemaan palkittavat autot (ulkonäkö/olemus) äänestämällä.

Kellotetut parhaat tullaan luonnollisesti myös palkitsemaan.

Ilmoittautumisista ja käytännön järjestelyistä tulee tietoja myöhemmin.

 

18.6 on maanantai, joten saikkupäivää kehiin ja tuulettamaan leluja Alastarolle. Itse pyrin tuolla olemaan, onko muita kiinnostuneita?

 

miks ei...

Kirjoitettu

Just sopivasti näyttäis olevan tuolloin vapaata. Sinne siis!  :D

Kirjoitettu

olis aika nannaa mutta taitaa olla mahdotonta..musta tuntuu etta lomat on pidetty vahaks aikaa kun suomeen paasee  m-

Kirjoitettu

Täähän vaikuttaa lupaavalta. Balez, kyllä sulla se äkillinen kuume nousee sunnuntaina, nou hätä.  m/

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
Kirjoitettu

Onko tänne f-bodisteja tulossa?

Itsehän tuonne menen kyllä, varmasti hauska tapahtuma.  m/

Kirjoitettu

Kai sitä katsomaan vois tulla ainakin.

 

Ajamaan!

Alastaro on erittäin mukava rata kokeilla auton (ja kuljettajan rajoja). Turva-alueet super asialliset.

Kirjoitettu

Perkele, töistä ois saanu vapaata, bensaa kaupasta mutta kun Nova ei ole iskussa. Ois pitänyt jäähdytysjärjestelmä huoltaa ja kukaan ei ole kerinnyt niin joutuu jättää väliin.  m- Ois ollu hauska katsoa miten toi lintta taittuu Alastaron mutkiin sohvapenkillä. Ahvenistolla se meni aika kivasti aikanaan.  :-P

Kirjoitettu

prkl, töistä ois saanu vapaata, bensaa kaupasta mutta kun Nova ei ole iskussa. Ois pitänyt jäähdytysjärjestelmä huoltaa ja kukaan ei ole kerinnyt niin joutuu jättää väliin.  m- Ois ollu hauska katsoa miten toi lintta taittuu Alastaron mutkiin sohvapenkillä. Ahvenistolla se meni aika kivasti aikanaan.  :-P

 

Tekosyitä! Sunnuntai iltana/yönä remppa päälle...

Kirjoitettu

Tekosyitä! Sunnuntai iltana/yönä remppa päälle...

 

Tuskin mutta katsotaan sunnuntai aamun olotila ensiksi...

Kirjoitettu

Tää meniki puihin mun osalta, eipä sitte pystynykkään lähtee... No tuleehan näitä vielä.

Kirjoitettu

Tää meniki puihin mun osalta, eipä sitte pystynykkään lähtee... No tuleehan näitä vielä.

 

5gen camaro ja  3gen trans am tääl on ajanu.. Hiljasta on f bodyjen suhteen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...