cam95 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2012 Teksti lainattu OD:n puolelta, American Car Drivers of Kokkola ry juhlistaa 25-vuotista taivaltaan järjestämällä perinteisen American Car Show:nsa 14.4.-15.4.2012. Kokkolan Urheilutalolla (Vapaudentie 1) järjestettävässä tapahtumassa on esillä noin 70 neli- ja kaksipyöräistä harrasteajoneuvoa. Näyttely on auki lauantaina 14.4. klo 16.00-21.00 ja sunnuntaina 15.4. klo 10.00-17.00. Lipun hinta on 10€/aikuinen. Lapset alle 12v. pääsevät aikuisen seurassa ilmaiseksi tapahtumaan. Lauantai-iltana on lisäksi rokkibileet paikallisessa ravintolassa, mistä lisää myöhemmin. Tervetuloa nauttimaan tunnetusti korkeatasoisen näyttelymme juhlavuoden annista. Lisätietoja voi kysyä puheenjohtaja Marko Vihtarilta; puh. 050-558 8101.
Aku Ankka Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 14 - 15 on maanantai ja tiistai???
cam95 Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 19. Maaliskuuta, 2012 Korjattu, oikea aika huhtikuu viikko pääsiaisen jälkeen
cam95 Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Huhtikuuta, 2012 Lähestyy ja ainakin yksi F-body näyttelyssä
TexFinn Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2012 Black Bettykin oli paikalla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään