Ann-nie Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Maaliskuuta, 2012 Kuudes Iso Länsi-Uusimaa Cruising ajetaan 26.5.2012 Alustava aikataulu : Kokoontuminen klo 13.00 alkaen Nummela, K-Market Isokangas 14.00 Startti Nummelasta 14.45 - 15.30 ST1 Kitfall, Virkkala (Lohjan stoppi) 16.15 - 17.30 Karjaan ABC ja Shell 18.00 - 18.30 Tammisaari, satama 19.15 Hanko, Roxx www.roxx.fi 19.45 palkintojenjako www.pokaalipojat.fi 20.00 bändi ym iltaohjelmaa Facebookissa https://www.facebook.com/events/420412407974752/
Marklin Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Huhtikuuta, 2012 Kuukauden kuluttua Tässä cruisailun reittikartta : http://g.co/maps/fsr7x
Ann-nie Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Ens lauantaina starttaa! videota parin vuoden takaa: Sinne siis!
Chevy Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 21. Toukokuuta, 2012 harmi,taas menee päällekkäin Porvoon kanssa
BAN-ONE Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Tulossa ollaan!! Ainakin näiden ennusteiden perusteella ja luultavasti kolmen F-bodyn voimin \
Nova Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Ei pysty, suuntaan Porvooseen klo 14 aikoihin jo...
Ann-nie Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Tulossa ollaan!! Ainakin näiden ennusteiden perusteella ja luultavasti kolmen F-bodyn voimin \ asia linja!
Taisto Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Kävin kattoos startin "kiireiltäni"... http://orp.kuvat.fi/kuvat/Iso+L%E4nsi-Uusimaa+Cruising+26.5.2012+/115.JPG OD:lta bongasin... ja kuvassahan on palstalaisiakin
TexFinn Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Hurja peli! http://orp.kuvat.fi/kuvat/Iso+L�nsi-Uusimaa+Cruising+26.5.2012+/221.JPG
Ann-nie Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Hurja peli! http://orp.kuvat.fi/kuvat/Iso+L�nsi-Uusimaa+Cruising+26.5.2012+/221.JPG Ei näy Kävin kattoos startin "kiireiltäni"... http://orp.kuvat.fi/kuvat/Iso+L%E4nsi-Uusimaa+Cruising+26.5.2012+/115.JPG OD:lta bongasin... ja kuvassahan on palstalaisiakin
Puuhis Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 http://orp.kuvat.fi/kuvat/Iso+L%C3%A4nsi-Uusimaa+Cruising+26.5.2012+/221.JPG olin sherlock
Taisto Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 http://orp.kuvat.fi/kuvat/Iso+L%C3%A4nsi-Uusimaa+Cruising+26.5.2012+/221.JPG olin sherlock Ite olin Nikke Knatterton ja päättelin, että Tex tarkoittaa varmaan tuota...
TexFinn Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 29. Toukokuuta, 2012 Ite olin Nikke Knatterton ja päättelin, että Tex tarkoittaa varmaan tuota...
Marklin Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kuvia: http://kuvablogi.com/blog/24840/51/
Ann-nie Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kuvia: http://kuvablogi.com/blog/24840/51/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään