F350 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Koskas pidetään Oulun ekat cruisingit, olisko to 3.5. hyvä? Lauantaina 5.5 on Pudiksella ajot, niin jää pe ilta viimehetken ruuvailuun.
Aku Ankka Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Koskas pidetään Oulun ekat cruisingit, olisko to 3.5. hyvä? Lauantaina 5.5 on Pudiksella ajot, niin jää pe ilta viimehetken ruuvailuun. nonii, ekan meettin ajankohtaan en ota kantaa koska siihen en todennäköisesti pääse. (matkoilla 01.05 - 14.05) mutta muihin varmasti, jos kello-aika sopii. jos toivoa saa, niin meetit viikonloppuina ja vasta kello ysin jälkeen illalla, silloinhan se meno on vasta alkamassa päivä meetteihin tuskin pääsen. työt, muksut ja vaimoke jarraa
Mika Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Perjantai voisi olla hyvä aika ja paikkana Maikkulan Neste...
ilkka_83_ Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2012 Itselle sopii vain Pe illat tai V-loput mutta otan kyllä osaa jos vain mahdollista.
F350 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2012 No niin, löytyykö porukkaa ekaan ajeluun perjantaina 4.5. klo 19 Maikkulan Nesteelle?
JoukoY Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 No niin, löytyykö porukkaa ekaan ajeluun perjantaina 4.5. klo 19 Maikkulan Nesteelle? Ehkä...
Jake Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 No niin, löytyykö porukkaa ekaan ajeluun perjantaina 4.5. klo 19 Maikkulan Nesteelle? Ponusta puuttuu vielä 'muutama' osa ja mutteri oikeilta paikoiltaan - eli en pääse;D
F350 Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Toukokuuta, 2012 No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00. Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy.
Mika Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00. Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy. Mää käyn anopilla viikkoa aiemmin, joten pyykit ehtii kuivua siihen mennessä
v8camaro Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 ilmestyy paikalle jos ei jotain aivan järisyttävää estettä tule....
F350 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Ensiviikon perjantaina
Mika Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Ensiviikon perjantaina Muhoksen suunnasta olisi postiauto tulossa paikan päälle
Aku Ankka Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 22. Toukokuuta, 2012 No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00. Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy. mä pääsen vasta ysin jälkeen messiin jo menot jatkuu niin pitkään. Jokin letkajenkka ajot ois nannaa.
airbrush 1 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 28. Toukokuuta, 2012 No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00. Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy. kaikki mukaan vaikka ...kele polkuautolla
Aku Ankka Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 oliko kellään siis tietoa että moneenko asti perjantain meetti kestää, että kerkeekö enää ysin jälkeen hippaloihin ja missä ne jatkot siihen aikaan on?. oishan se nastaa vähän kurvailla letkassa kylillä.
Mika Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2012 oliko kellään siis tietoa että moneenko asti perjantain meetti kestää, että kerkeekö enää ysin jälkeen hippaloihin ja missä ne jatkot siihen aikaan on?. oishan se nastaa vähän kurvailla letkassa kylillä. Ei ole tietoa miitin loppumisajasta...
v8camaro Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 mukava kruisinki oli vaikka sää ei ihan paras mahdollinen ollutkaan kiitoksia kaikille mukana olleille ja toivottavasti nähdään taas seuraavassa kruisingissa
TexFinn Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Hämärä kännykkäkuva... Jumankekka!!! Postiautokin paikalla.
v8camaro Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Hämärä kännykkäkuva ihan hyvä kuva toi on
Mika Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Jumankekka!!! Postiautokin paikalla. \
Mika Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 mukava kruisinki oli vaikka sää ei ihan paras mahdollinen ollutkaan kiitoksia kaikille mukana olleille ja toivottavasti nähdään taas seuraavassa kruisingissa Kiitokset myös muillekin Olikos se seuraava cruisinki 6.7 perjantaina
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään