Jump to content

Oulun cruisingit 2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Koskas pidetään Oulun ekat cruisingit, olisko to 3.5. hyvä? Lauantaina 5.5 on Pudiksella ajot, niin jää pe ilta viimehetken ruuvailuun.

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Mika

    18

  • airbrush 1

    16

  • F350

    12

  • ilkka_83_

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Koskas pidetään Oulun ekat cruisingit, olisko to 3.5. hyvä? Lauantaina 5.5 on Pudiksella ajot, niin jää pe ilta viimehetken ruuvailuun.

 

nonii,

 

ekan meettin ajankohtaan en ota kantaa koska siihen en todennäköisesti pääse. (matkoilla 01.05 - 14.05) mutta muihin varmasti, jos kello-aika sopii. jos toivoa saa, niin meetit viikonloppuina ja vasta kello ysin jälkeen illalla, silloinhan se meno on vasta alkamassa ;) päivä meetteihin tuskin pääsen. työt, muksut ja vaimoke jarraa  ;D

Kirjoitettu

 

Perjantai voisi olla hyvä aika ja paikkana Maikkulan Neste... ???

Kirjoitettu

Itselle sopii vain Pe illat tai V-loput mutta otan kyllä osaa jos vain mahdollista.

  • 3 weeks later...
Kirjoitettu

No niin, löytyykö porukkaa ekaan ajeluun perjantaina 4.5. klo 19 Maikkulan Nesteelle?

Kirjoitettu

No niin, löytyykö porukkaa ekaan ajeluun perjantaina 4.5. klo 19 Maikkulan Nesteelle?

 

Ehkä...

Kirjoitettu

No niin, löytyykö porukkaa ekaan ajeluun perjantaina 4.5. klo 19 Maikkulan Nesteelle?

 

Ponusta puuttuu vielä 'muutama' osa ja mutteri oikeilta paikoiltaan - eli en pääse;D

 

 

 

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn \m/ 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00.  Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy.

Kirjoitettu

No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn \m/ 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00.  Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy.

Mää käyn anopilla viikkoa aiemmin, joten pyykit ehtii kuivua siihen mennessä  8)

Kirjoitettu

ilmestyy paikalle jos ei jotain aivan järisyttävää estettä tule.... ;) :D

Kirjoitettu

Ensiviikon perjantaina \m/

Muhoksen suunnasta olisi postiauto tulossa paikan päälle  \m/

Kirjoitettu

No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn \m/ 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00.  Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy.

  mä pääsen vasta ysin jälkeen messiin jo menot jatkuu niin pitkään. Jokin letkajenkka ajot ois nannaa.
Kirjoitettu

No niin, viikonloppuna pyöri niin paljon porukkaa osastolla, että pistetääs kunnon cruisingit pystyyn \m/ 1.6. kokoontuminen Maikkulan Nesteelle klo 19.00.  Ja nyt ne iltavapaat hakuun, että ei tartte selitellä, että kun piti anopin pyykit laittaa kuivamaan, niin ei päässy.

kaikki mukaan vaikka ...kele polkuautolla m/
Kirjoitettu

oliko kellään siis tietoa että moneenko asti perjantain meetti kestää, että kerkeekö enää ysin jälkeen hippaloihin ja missä ne jatkot siihen aikaan on?. oishan se nastaa vähän kurvailla letkassa kylillä.

Kirjoitettu

oliko kellään siis tietoa että moneenko asti perjantain meetti kestää, että kerkeekö enää ysin jälkeen hippaloihin ja missä ne jatkot siihen aikaan on?. oishan se nastaa vähän kurvailla letkassa kylillä.

Ei ole tietoa miitin loppumisajasta... :)

Kirjoitettu

mukava kruisinki oli vaikka sää ei ihan paras mahdollinen ollutkaan m/ kiitoksia kaikille mukana olleille ja toivottavasti nähdään taas seuraavassa kruisingissa :D

Kirjoitettu

Hämärä kännykkäkuva...

 

Jumankekka!!! :o Postiautokin paikalla. *clap* \m/ m/

Kirjoitettu

mukava kruisinki oli vaikka sää ei ihan paras mahdollinen ollutkaan m/ kiitoksia kaikille mukana olleille ja toivottavasti nähdään taas seuraavassa kruisingissa :D

Kiitokset myös muillekin  m/ Olikos se seuraava cruisinki 6.7 perjantaina  :)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...