Chevy Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Tänään \ vettä ja jopa räntää on luvattu
mikke Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 siitäkin huolimatta epävakaita suunitelma tarttua lumilapioon ja houkutella yks camaro pihalle jalottelemaan johan se olis korkee aika
mikke Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 ajokausi avattu räntäsateessa ihan normi meiniki mut eipä ollu pito ongelmia ku ei oo pitoja ni mistä niitä ongelmiakaan vois tulla mut Camaro sentään käy kukkuu ja kulkeen ja kaks muutakin Camaroo oli ulkoilemas samas paikas ja monta muutakin autoo kelistä huolimatta
TexFinn Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 ajokausi avattu räntäsateessa ihan normi meiniki T-topit takaluukussa?
mikke Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 T-topit takaluukussa? pipo jäi kotiin ja pilotti oli ihan märkä sielt lähties ni ei pystyny toi pingviinipuku on sen verran ohentunu et sitä palelee nykyään hitto vieköön
TexFinn Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Huhtikuuta, 2012 pipo jäi kotiin ja pilotti oli ihan märkä sielt lähties ni ei pystyny toi pingviinipuku on sen verran ohentunu et sitä palelee nykyään hitto vieköön
mikke Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 tänään olis taas cruisailupäivä lahes klo 18 alotus ace cornerilta niemensatamasta veistämönkatu 1 ja sieltä letka siirtyy hennalan shellille klo 20 aikoihin. saa täälä cruisata muutenkin eikä tarvii jonottaa jokapaikka jos ei taho eli luulis liikkuvan. Keli on syvältä niinku aina tää cruisingien aikaan jotain sataa niskaan et ottakaa varusteet sen mukaan kuskille lämmintä päälle ja kartturille sisäisesti ni hyvin pärjää. etelästä tulioille huomautus jääkarhut on lähteny jo pohjosemmaks ja pingviinit on ruokittu et ihan rauhassa voi täälä jo liikkua
TexFinn Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Vetta tuli vahan valia, mutta mikkea vaan ei nakynyt. Ainakaan vihrealla raketilla...
GTATL Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Vetta tuli vahan valia, mutta mikkea vaan ei nakynyt. Ainakaan vihrealla raketilla... Mitas sa siella tsikakos?
TexFinn Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Mitas sa siella tsikakos? Akkiahan tasta tsadista singahtaa tsikakoon ja takas.
mikke Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Vetta tuli vahan valia, mutta mikkea vaan ei nakynyt. Ainakaan vihrealla raketilla... porukal on vaikeuksii löytää hennalaan ni täyty käydä hakemas oli kyl klo 20 hennalas ja hetkittäin parkkiksen ainoo jenkki. sit piti lähetee ace cornerille ja lopult tultiin letkas takas hennalaan. juurikin sillä vihreellä raketilla ja palat kontissa ku ei kerran satanu, tämä pistää miettimään et missä se tex on oikeen seikkaillu
repa Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 porukal on vaikeuksii löytää hennalaan ni täyty käydä hakemas oli kyl klo 20 hennalas ja hetkittäin parkkiksen ainoo jenkki. sit piti lähetee ace cornerille ja lopult tultiin letkas takas hennalaan. juurikin sillä vihreellä raketilla ja palat kontissa ku ei kerran satanu, tämä pistää miettimään et missä se tex on oikeen seikkaillu Helsingin kauppatorilla varmaan...
TexFinn Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 tämä pistää miettimään et missä se tex on oikeen seikkaillu Kello 19 saakka Ace Cornerilla.
mikke Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kello 19 saakka Ace Cornerilla. no ilmankos mun oli tarkotus jättää koko corneri väliin mut lopulta oli pakko antaa periks ku ei letka tullukkaan kasin aikaa niinku luulin ja lopult tuli tieto et vas ysilt tulee eikä todellisuudes ees lähteny viel sillon. mä ku halusin vaan cruisailla enkä seisoskella niinku joku kehä 3 sisäpuolella asuva näitä tapahtumia luonnehti...
TexFinn Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Nojuu... Ja kun enhan ma oikeestaan tiennyt tuosta Hennalasta, joten menin sinne Acelle kun siita jostain muistelin kuulleeni/lukeneeni. Ou well...
balez Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 12. Toukokuuta, 2012 mekin oltiin ace cornerilla..oikeen plymoutilla. 440 isolohko peli.. kyllä ärjy hauska ilta ja sai ainakin nauraa ja todeta että hajoo muillakin ne vehkeet
Nova Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 mekin oltiin ace cornerilla..oikeen plymoutilla. 440 isolohko peli.. kyllä ärjy hauska ilta ja sai ainakin nauraa ja todeta että hajoo muillakin ne vehkeet
Chevy Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 http://jani426.1g.fi/kuvat/Tapahtumat/Lahti_Cruising_12.05.2012/IMG_3780p.jpg http://jani426.1g.fi/kuvat/Tapahtumat/Lahti_Cruising_12.05.2012/IMG_3777p.jpg
Loukku Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 mekin oltiin ace cornerilla..oikeen plymoutilla. 440 isolohko peli.. kyllä ärjy hauska ilta ja sai ainakin nauraa ja todeta että hajoo muillakin ne vehkeet ...
kati Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kello 19 saakka Ace Cornerilla. Oisit tullu juttelee oltii kyl sisällä toho aikaa ku tais sataa vähä
TexFinn Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Oisit tullu juttelee oltii kyl sisällä toho aikaa ku tais sataa vähä No kerpele! Ma kylla yritin pitaa silmalla teikalaisen pirsseja, mutta en mielestani nahnyt. Toisaalta..., en kylla valttamatta olisi tunnistanutkaan...
TexFinn Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 13. Toukokuuta, 2012 http://jani426.1g.fi/kuvat/Tapahtumat/Lahti_Cruising_12.05.2012/IMG_3780p.jpg Toi tuli vastaan just kun lahdin.
kati Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2012 Lauantaina olis,vai onko kaikki Pieksämäellä ?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään