Jump to content

Lahti Cruising


Recommended Posts

Kirjoitettu

siitäkin huolimatta epävakaita suunitelma tarttua lumilapioon ja houkutella yks camaro pihalle jalottelemaan :) johan se olis korkee aika

Kirjoitettu

ajokausi avattu räntäsateessa ihan normi meiniki mut eipä ollu pito ongelmia ku ei oo pitoja ni mistä niitä ongelmiakaan vois tulla mut Camaro sentään käy kukkuu ja kulkeen  8)

 

ja kaks muutakin Camaroo oli ulkoilemas samas paikas ja monta muutakin autoo kelistä huolimatta

Kirjoitettu

ajokausi avattu räntäsateessa ihan normi meiniki

 

T-topit takaluukussa? :W

Kirjoitettu

T-topit takaluukussa? :W

 

pipo jäi kotiin ja pilotti oli ihan märkä sielt lähties ni ei pystyny toi pingviinipuku on sen verran ohentunu et sitä palelee nykyään hitto vieköön :o

Kirjoitettu

pipo jäi kotiin ja pilotti oli ihan märkä sielt lähties ni ei pystyny toi pingviinipuku on sen verran ohentunu et sitä palelee nykyään hitto vieköön :o

 

;D

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

tänään olis taas cruisailupäivä lahes klo 18 alotus ace cornerilta niemensatamasta veistämönkatu 1 ja sieltä letka siirtyy hennalan shellille klo 20 aikoihin. saa täälä cruisata muutenkin eikä tarvii jonottaa jokapaikka jos ei taho eli luulis liikkuvan.

 

Keli on syvältä niinku aina tää cruisingien aikaan jotain sataa niskaan et ottakaa varusteet sen mukaan kuskille lämmintä päälle ja kartturille sisäisesti ni hyvin pärjää.

etelästä tulioille huomautus jääkarhut on lähteny jo pohjosemmaks ja pingviinit on ruokittu et ihan rauhassa voi täälä jo liikkua  ;)

Kirjoitettu

Vetta tuli vahan valia, mutta mikkea vaan ei nakynyt. m- Ainakaan vihrealla raketilla...

Kirjoitettu

Vetta tuli vahan valia, mutta mikkea vaan ei nakynyt. m- Ainakaan vihrealla raketilla...

Mitas sa siella tsikakos?

Kirjoitettu

Mitas sa siella tsikakos?

 

Akkiahan tasta tsadista singahtaa tsikakoon ja takas. ;D

Kirjoitettu

Vetta tuli vahan valia, mutta mikkea vaan ei nakynyt. m- Ainakaan vihrealla raketilla...

 

porukal on vaikeuksii löytää hennalaan ni täyty käydä hakemas oli kyl klo 20 hennalas ja hetkittäin parkkiksen ainoo jenkki. sit piti lähetee ace cornerille ja lopult tultiin letkas takas hennalaan. juurikin sillä vihreellä raketilla ja palat kontissa ku ei kerran satanu, tämä pistää miettimään et missä se tex on oikeen seikkaillu ::)

Kirjoitettu

porukal on vaikeuksii löytää hennalaan ni täyty käydä hakemas oli kyl klo 20 hennalas ja hetkittäin parkkiksen ainoo jenkki. sit piti lähetee ace cornerille ja lopult tultiin letkas takas hennalaan. juurikin sillä vihreellä raketilla ja palat kontissa ku ei kerran satanu, tämä pistää miettimään et missä se tex on oikeen seikkaillu ::)

Helsingin kauppatorilla varmaan...  :W
Kirjoitettu

tämä pistää miettimään et missä se tex on oikeen seikkaillu ::)

 

Kello 19 saakka Ace Cornerilla.

Kirjoitettu

Kello 19 saakka Ace Cornerilla.

 

no ilmankos mun oli tarkotus jättää koko corneri väliin mut lopulta oli pakko antaa periks ku ei letka tullukkaan kasin aikaa niinku luulin ja lopult tuli tieto et vas ysilt tulee eikä todellisuudes ees lähteny viel sillon. mä ku halusin vaan cruisailla enkä seisoskella niinku joku kehä 3 sisäpuolella asuva näitä tapahtumia luonnehti...

 

Kirjoitettu

Nojuu... Ja kun enhan ma oikeestaan tiennyt tuosta Hennalasta, joten menin sinne Acelle kun siita jostain muistelin kuulleeni/lukeneeni. Ou well...

Kirjoitettu

mekin oltiin ace cornerilla..oikeen plymoutilla. 440 isolohko peli.. kyllä ärjy  \m/ ;D

hauska ilta ja sai ainakin nauraa  m/ :D ja todeta että hajoo muillakin ne vehkeet  m-

Kirjoitettu

mekin oltiin ace cornerilla..oikeen plymoutilla. 440 isolohko peli.. kyllä ärjy  \m/ ;D

hauska ilta ja sai ainakin nauraa  m/ :D ja todeta että hajoo muillakin ne vehkeet  m-

 

*clap* m/

Kirjoitettu

mekin oltiin ace cornerilla..oikeen plymoutilla. 440 isolohko peli.. kyllä ärjy  \m/ ;D

hauska ilta ja sai ainakin nauraa  m/ :D ja todeta että hajoo muillakin ne vehkeet  m-

8)...

Kirjoitettu

Kello 19 saakka Ace Cornerilla.

Oisit tullu juttelee  ;) oltii kyl sisällä toho aikaa ku tais sataa vähä  :)
Kirjoitettu

Oisit tullu juttelee  ;) oltii kyl sisällä toho aikaa ku tais sataa vähä  :)

 

No kerpele! Ma kylla yritin pitaa silmalla teikalaisen pirsseja, mutta en mielestani nahnyt. Toisaalta..., en kylla valttamatta olisi tunnistanutkaan...  :-\

  • 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...