Jump to content

Porvoon Cruising 29.9.-12


Recommended Posts

Kirjoitettu

Paikalliset bussimatkalla samana päivänä Tampereella, voi olla kuskipulaa iltasella "jetlagin" takia ööh.

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

Keli on ainakin koree,jotta kärsät Porvoota koht!

Kirjoitettu

Hyppään tuulennopean selkään ja karautan Porvooseen...  Pari tuntia  ::)      Jonkun kyytiin tahtoo Porvoossa kruisaamaan.

Kirjoitettu

Hyppään tuulennopean selkään ja karautan Porvooseen...  Pari tuntia  ::)      Jonkun kyytiin tahtoo Porvoossa kruisaamaan.

Kiitos Chevy kyydistä  m/

 

Tuulennopea taittoi välin Espoo - Porvoo - Espoo aikaan kolme tuntia tasan  m/    (140 km) Jos kokeilis ensi kerralla linja-autoa tai ratikkaa...  :W

Kirjoitettu

m/

 

ei,lupasit tulla enskuussa Jopolla  ;D

Eikun se on vasta marraskuussa  ;D  ...  :-\
Kirjoitettu

Joopajoo,oli sitten joku moottoripyöräilyä harjoitteleva mieshenkilö törmännyt komeron keulaan tossa parkkiksella,ja kuulemanmukaan vaan tokaissut törmäyksenjälkeen "perkele" ja poistunut paikalta m-

Ko. pyörän rekisterinumero on tiedossa ,ja huomenna vak.yhtiöön ja tarvittaessa poliisilaitokselle tekemään ilmoitus.

Empä viitti ite rupee soittelemaan asiasta sen kummemmin vastapuolelle jos tyyli on toi, että haneen kun käy moka.Tehdään tää vastapuolelle kalliimmalla tavalla...

Kirjoitettu

Joo tämä kyseinen "herrasmies" oli kuulemma ollut siinä viidenkympinkorvilla ,ja ajoi HD:lla.Oli kuulemma ajo ollut epävarmanoloista,tiedä sitten meneekö kokemattomuuden piikkiin vai jonkun muun???

  • 1 month later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...