Chevy Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 klo.19 alkaen S-Marketin parkkipaikalla.
Juhani LS1 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2012 Paikalliset bussimatkalla samana päivänä Tampereella, voi olla kuskipulaa iltasella "jetlagin" takia ööh.
z 28 jari Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Keli on ainakin koree,jotta kärsät Porvoota koht!
repa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Hyppään tuulennopean selkään ja karautan Porvooseen... Pari tuntia Jonkun kyytiin tahtoo Porvoossa kruisaamaan.
repa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2012 Hyppään tuulennopean selkään ja karautan Porvooseen... Pari tuntia Jonkun kyytiin tahtoo Porvoossa kruisaamaan. Kiitos Chevy kyydistä Tuulennopea taittoi välin Espoo - Porvoo - Espoo aikaan kolme tuntia tasan (140 km) Jos kokeilis ensi kerralla linja-autoa tai ratikkaa...
repa Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 ei,lupasit tulla enskuussa Jopolla Eikun se on vasta marraskuussa ...
z 28 jari Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Joopajoo,oli sitten joku moottoripyöräilyä harjoitteleva mieshenkilö törmännyt komeron keulaan tossa parkkiksella,ja kuulemanmukaan vaan tokaissut törmäyksenjälkeen "perkele" ja poistunut paikalta Ko. pyörän rekisterinumero on tiedossa ,ja huomenna vak.yhtiöön ja tarvittaessa poliisilaitokselle tekemään ilmoitus. Empä viitti ite rupee soittelemaan asiasta sen kummemmin vastapuolelle jos tyyli on toi, että haneen kun käy moka.Tehdään tää vastapuolelle kalliimmalla tavalla...
z 28 jari Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Joo tämä kyseinen "herrasmies" oli kuulemma ollut siinä viidenkympinkorvilla ,ja ajoi HD:lla.Oli kuulemma ajo ollut epävarmanoloista,tiedä sitten meneekö kokemattomuuden piikkiin vai jonkun muun???
kaierkki Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Kirjoitettu 26. Elokuuta, 2012 Muutama räpsy... http://kaierkki.pic.fi/kuvat/Cruisingit+ja+tapahtumat/Porvoon+Cruisingit/Porvoon+Cruising+25.8.2012/
Marklin Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2012 Kirjoitettu 9. Lokakuuta, 2012 Kuvia: http://makejalava.kuvat.fi/#/kuvat/Porvoo+Cruising+29.9.2012/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään