kaierkki Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Päivää, Tarkoitus olisi lähteä ko. tapahtumaan. Miten lippujen hankinta - saako tavis turisti ihan vaan ovelta. Vai pitääkö netin kautta rekata itsensä ja tilata liput kotiin etukäteen. Yritin Seman kotisivuilta urkkia asiaa, mutta mulle ei ihna auennut asia !? Hyviä ehdotuksia hotelliksi ?
TexFinn Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 18. Huhtikuuta, 2012 Taalla oli jo vahan juttua aiheesta. http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=60212.0 Taviksethan ei tuohon tapahtumaan paase, vaan sun pitaa olla alan ammattilainen. Siksi kasittaakseni pitaa rekisteroitya etukateen. Tai viimeistaan ovella ja samalla pitaa sitten todistaa mita firmaa tai tahoa edustat. Hotellejahan on Vegas taynna, joten siita vaan valitset jonkun stripilta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään