Jump to content

Sema 2012


kaierkki

Recommended Posts

Kirjoitettu

Päivää,

 

Tarkoitus olisi lähteä ko. tapahtumaan. Miten lippujen hankinta - saako tavis turisti ihan vaan ovelta. Vai pitääkö netin kautta rekata itsensä ja tilata liput kotiin etukäteen.

 

Yritin Seman kotisivuilta urkkia asiaa, mutta mulle ei ihna auennut asia !?

 

Hyviä ehdotuksia hotelliksi ?

Kirjoitettu

Taalla oli jo vahan juttua aiheesta. m/

 

http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=60212.0

 

Taviksethan ei tuohon tapahtumaan paase, vaan sun pitaa olla alan ammattilainen. Siksi kasittaakseni pitaa rekisteroitya etukateen. Tai viimeistaan ovella ja samalla pitaa sitten todistaa mita firmaa tai tahoa edustat.

 

Hotellejahan on Vegas taynna, joten siita vaan valitset jonkun stripilta.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...