Jump to content

3/4 -moottorit


Guest juze

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mieta

    5

  • Z-mo

    4

  • BlackZ

    4

  • Haapis

    3

Top Posters In This Topic

turha tollasia on virittää... ei siitä mitään tuu ;D sama ko ykskutosta koittas viilata

 

HRMPH! >:(

 

Mielummin mä Ponua käyttöautona pidän ku jotain ¤##%"#¤%:n pösöä 8)

Link to comment
Share on other sites

Guest Redcat

Virittäähän jengi pikkuruisia bemareitaankin 8)

Mullakin oli... 2,0 jossa Kansallismuseon kokoiset tupla-Weberit... mitään ei tapahtunut.. ääni vain oli messevähkö.

Link to comment
Share on other sites

kannattaako sitä käyttöautoa viilata?? parempi vakiona... eikä pieneen koneeseen saa henkeä jos ei turboa laita

 

Laittaisin heti jos laki antais myöten :(

 

Ja eipä oo summitillakaan peltisatsia... aikaisintaan lokakuussa toimitus >:(

Link to comment
Share on other sites

voisit ehkä kysellä Tampereelta

 

http://www.soinicarparts.net/

 

käyttävät Summitin osia, varmaan tilauksesta voisi tulla samassa kasassa halvalla.

 

Ei tule halvalla. Alkuvuodesta kun tein kyselyä isosta kasasta palikkaa (kaikki Summitilta) niin Soinin tarjous oli $x2 :o

Link to comment
Share on other sites

Jos sulla on 2.8L niin paras viritys olisi jos löydät 3.4L 4gen kone kohtuuhintaan. Helppo vaihtaa ja hepoja 160.

 

on 3.1 ja hepoja 140 :-*

Link to comment
Share on other sites

Nokka akselin vaihdolla vois päästä tuohon 160 ehkä just ja just ja työtä on melkein samanverran. Ainoo huono puoli on että noita 3.4 ei meinaa f-bodyyn Suomesta löytyä. Mulla tuli nokka maksamaan 230$ ja tyhjäkäynti on vähän heikko tuolla nokalla.

Link to comment
Share on other sites

Ei nyt millään pahalla mutta ei tuossa ole mitään järkeä. Jos käyttöautona olevasta ponusta tehoja halutaan niin ehdottomasti kustannustehokkain vaihtoehto on pudottaa konehuoneeseen matalaviritteinen (200-250hp) 350 pikkulohko. 1400$ maksaa uusi kone 3 vuoden takuulla. Halvemmalla tietenkin saa jos itse kunnostaa sopivasta aihiosta. Tuon 250hp irtiotto pikkukutosesta tulee huomattavasti kalliimmaksi ja alle 200hp tehoilla ei ponu kuitenkaan liikahda minnekään.

Link to comment
Share on other sites

Guest Jukka

Rkr puhuu kyllä asiaa, mutta eikös kaikki moottorit ole tehty viritettäviksi? Niin ja sitten että onko järkee vai ei, sitä voi kukin pohtia kun ynnää että miten paljon on tullut autoon rahaa laitettua.

Link to comment
Share on other sites

Hah!

Jos mä annan sulle $1400, niin onko mulla ensviikolla 350 pellinalla ??

Ja varmaa on, että 350 ottaa taloudellisuusajossa huiman hyppäyksen kutoseen verrattuna!

Link to comment
Share on other sites

Ei nyt millään pahalla mutta ei tuossa ole mitään järkeä. Jos käyttöautona olevasta ponusta tehoja halutaan niin ehdottomasti kustannustehokkain vaihtoehto on pudottaa konehuoneeseen matalaviritteinen (200-250hp) 350 pikkulohko. 1400$ maksaa uusi kone 3 vuoden takuulla. Halvemmalla tietenkin saa jos itse kunnostaa sopivasta aihiosta. Tuon 250hp irtiotto pikkukutosesta tulee huomattavasti kalliimmaksi ja alle 200hp tehoilla ei ponu kuitenkaan liikahda minnekään.

 

Milloin virittamisessa on jarkea? :-X

Mun 3000kg crewcabbi pikkari, 6,5TD kulkee 200hv tehoilla hyvin, joskus perassa kulkee 4tonnin 3-akselinen karry ja viela mennaan makeja ylos 90km/h

Miks tollanen f-body ei kulkis?

Ei kaikki tartte olla kilpa-autoja ;)

Link to comment
Share on other sites

Heh, juurinäin ;D

 

Tosiaankin, nyt ei ollutkaan tarkoitus tehdä mitään kilpuria tästä, vaan herätellä hieman pikkumottia kulutusta suuremmin kasvattamatta...

 

Edellämainitut hihnapyörä ja peltisatsi lienevät tällaisia ominaisuuksiltaan.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Juuri kyselin niin hintaluokka oli "vähän" eri... ???

 

Todellakin ja vaik tuohonhintaan saiskin ni lisäksi tulee vielä tallipaikka, seisonta-ajaksi corolla, 700nen aski, ym. tarvittavaa lisäroinaa + mielinmäärin kahvii ja tupakkaa...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...