Guest juze Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Eipä taida suomenmaasta löytyä minkään sortimentin virityskapulaa 2.8/3.1 motorille ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Tilaamalla saa melkein kaikista vauhtiputkista. esim. headerit summitilta http://store.summitracing.com/default.asp?target=esearch.asp&N=100&Ntk=PartSearch&Ntt=psm701206 Underdrive pulley http://store.summitracing.com/default.asp?target=search.asp&type=bysummitpart&searchtype=both&part=ASP-541800&x=13&y=14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 turha tollasia on virittää... ei siitä mitään tuu sama ko ykskutosta koittas viilata HRMPH! Mielummin mä Ponua käyttöautona pidän ku jotain ¤##%"#¤%:n pösöä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redcat Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 Virittäähän jengi pikkuruisia bemareitaankin Mullakin oli... 2,0 jossa Kansallismuseon kokoiset tupla-Weberit... mitään ei tapahtunut.. ääni vain oli messevähkö. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted July 18, 2005 Share Posted July 18, 2005 http://www.amworks.com/ tuola ne on saanu henkee jenkki kutoseen vaikkakin fieron kopassa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 kannattaako sitä käyttöautoa viilata?? parempi vakiona... eikä pieneen koneeseen saa henkeä jos ei turboa laita Laittaisin heti jos laki antais myöten Ja eipä oo summitillakaan peltisatsia... aikaisintaan lokakuussa toimitus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 http://www.gmgoodwrench.com/perfpartsjsp/home.jsp Tuolta löytyy kaikenlaista. hinta voipi olla sitten eri juttu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest JonR Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 http://mods.firebirdv6.com/ tuolla olis sivusto keskittynyt v6 f-bodyjen virittelyyn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 Mitäs tuolta summitista tulee rahtia Suomeen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanneJ Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 voisit ehkä kysellä Tampereelta http://www.soinicarparts.net/ käyttävät Summitin osia, varmaan tilauksesta voisi tulla samassa kasassa halvalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nupa Posted July 19, 2005 Share Posted July 19, 2005 voisit ehkä kysellä Tampereelta http://www.soinicarparts.net/ käyttävät Summitin osia, varmaan tilauksesta voisi tulla samassa kasassa halvalla. Ei tule halvalla. Alkuvuodesta kun tein kyselyä isosta kasasta palikkaa (kaikki Summitilta) niin Soinin tarjous oli $x2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Tartteiskohan tuollaisesta paikasta tilata porukalla jotain ? Mahtaiskohan saada edukkaasti Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Jos sulla on 2.8L niin paras viritys olisi jos löydät 3.4L 4gen kone kohtuuhintaan. Helppo vaihtaa ja hepoja 160. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Jos sulla on 2.8L niin paras viritys olisi jos löydät 3.4L 4gen kone kohtuuhintaan. Helppo vaihtaa ja hepoja 160. on 3.1 ja hepoja 140 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted July 20, 2005 Share Posted July 20, 2005 Nokka akselin vaihdolla vois päästä tuohon 160 ehkä just ja just ja työtä on melkein samanverran. Ainoo huono puoli on että noita 3.4 ei meinaa f-bodyyn Suomesta löytyä. Mulla tuli nokka maksamaan 230$ ja tyhjäkäynti on vähän heikko tuolla nokalla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Underdrive pulley http://store.summitracing.com/default.asp?target=search.asp&type=bysummitpart&searchtype=both&part=ASP-541800&x=13&y=14 Tuollaisenhan vois oikeestaan pyöräytyttää sorvarilla... Onko tuo 25% pois halkaisijasta kenties ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mieta Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Tais olla, tuon underdrive pulleyn halkaisia oli muistaakseni jotain 11cm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rkr Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Ei nyt millään pahalla mutta ei tuossa ole mitään järkeä. Jos käyttöautona olevasta ponusta tehoja halutaan niin ehdottomasti kustannustehokkain vaihtoehto on pudottaa konehuoneeseen matalaviritteinen (200-250hp) 350 pikkulohko. 1400$ maksaa uusi kone 3 vuoden takuulla. Halvemmalla tietenkin saa jos itse kunnostaa sopivasta aihiosta. Tuon 250hp irtiotto pikkukutosesta tulee huomattavasti kalliimmaksi ja alle 200hp tehoilla ei ponu kuitenkaan liikahda minnekään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jukka Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Rkr puhuu kyllä asiaa, mutta eikös kaikki moottorit ole tehty viritettäviksi? Niin ja sitten että onko järkee vai ei, sitä voi kukin pohtia kun ynnää että miten paljon on tullut autoon rahaa laitettua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Hah! Jos mä annan sulle $1400, niin onko mulla ensviikolla 350 pellinalla ?? Ja varmaa on, että 350 ottaa taloudellisuusajossa huiman hyppäyksen kutoseen verrattuna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Ei nyt millään pahalla mutta ei tuossa ole mitään järkeä. Jos käyttöautona olevasta ponusta tehoja halutaan niin ehdottomasti kustannustehokkain vaihtoehto on pudottaa konehuoneeseen matalaviritteinen (200-250hp) 350 pikkulohko. 1400$ maksaa uusi kone 3 vuoden takuulla. Halvemmalla tietenkin saa jos itse kunnostaa sopivasta aihiosta. Tuon 250hp irtiotto pikkukutosesta tulee huomattavasti kalliimmaksi ja alle 200hp tehoilla ei ponu kuitenkaan liikahda minnekään. Milloin virittamisessa on jarkea? Mun 3000kg crewcabbi pikkari, 6,5TD kulkee 200hv tehoilla hyvin, joskus perassa kulkee 4tonnin 3-akselinen karry ja viela mennaan makeja ylos 90km/h Miks tollanen f-body ei kulkis? Ei kaikki tartte olla kilpa-autoja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Heh, juurinäin Tosiaankin, nyt ei ollutkaan tarkoitus tehdä mitään kilpuria tästä, vaan herätellä hieman pikkumottia kulutusta suuremmin kasvattamatta... Edellämainitut hihnapyörä ja peltisatsi lienevät tällaisia ominaisuuksiltaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Redcat Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 1400$ maksaa uusi kone 3 vuoden takuulla. Juuri kyselin niin hintaluokka oli "vähän" eri... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest juze Posted July 21, 2005 Share Posted July 21, 2005 Juuri kyselin niin hintaluokka oli "vähän" eri... Todellakin ja vaik tuohonhintaan saiskin ni lisäksi tulee vielä tallipaikka, seisonta-ajaksi corolla, 700nen aski, ym. tarvittavaa lisäroinaa + mielinmäärin kahvii ja tupakkaa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
akyngas Posted September 7, 2006 Share Posted September 7, 2006 Onhan noihin laitettu ahtimia Suomessa. n.250hv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now