Jump to content

Stadin kruisi 4.5.2012


Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • repa

    13

  • gmc63

    6

  • Chevy

    6

  • Nupa

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Eipä kiinosta ku noi "turistit" RYSSÄT ja muut ROMANIALAISET makoilee autojen päällä ja ja muutenki Surkee tapahtuma ruuhkia ja huonot tiet :o Ei enään entisenlainen m- m-

Kirjoitettu

Jepa.Maailman nopeimmalla pikkulohkoAnjoviksella.

ooämgee :o

Kirjoitettu

ooämgee :o

 

Vaihtoehto on myös isolohkomarsu,mut ovia ei mahdu kyytiin.

Kirjoitettu

Cruising? ::) ::) eixs Standing?  :-X :-X

 

riippuu katsantokannasta jos mä lähen täältä niinku vähä ajatus on kummitellu ja ajan toista sataa kilsaa  jutellakseni samanhenkisten hemmojen kanssa ja potkiakseni renkaita sit toinen reilu sata pois sielt syrjäkylältä ni minusta siin on cruisingia ihan tarpeeks ja hankala on jutella joutavia jos ei hetkekskään voi pysähtyä  ::) mut ihan kuin vaa.

 

Kirjoitettu

sämpylä käpraisilla joutuu varmaan ilmestyä sinne :-P tosin ilman pakoputkea  :W

Kirjoitettu

riippuu katsantokannasta jos mä lähen täältä niinku vähä ajatus on kummitellu ja ajan toista sataa kilsaa  jutellakseni samanhenkisten hemmojen kanssa ja potkiakseni renkaita sit toinen reilu sata pois sielt syrjäkylältä ni minusta siin on cruisingia ihan tarpeeks ja hankala on jutella joutavia jos ei hetkekskään voi pysähtyä  ::) mut ihan kuin vaa.

kyllähän tuokin on totta ;D
Kirjoitettu

tuu gemsu välil lahticruisinkiin ni saat säki cruisata ja tääl ei tarvii seistä tuntitolkul ees ruuhkassa ja hidasteita on selkeeesti vähemmän :D

Kirjoitettu

tuu gemsu välil lahticruisinkiin ni saat säki cruisata ja tääl ei tarvii seistä tuntitolkul ees ruuhkassa ja hidasteita on selkeeesti vähemmän :D

 

eksyy raukka,kehä III tuolla puolen  ;D

Kirjoitettu

tuu gemsu välil lahticruisinkiin ni saat säki cruisata ja tääl ei tarvii seistä tuntitolkul ees ruuhkassa ja hidasteita on selkeeesti vähemmän :D

milloins on? vois tullakki jos vapaata duunista *clap* *clap*
Kirjoitettu

milloins on? vois tullakki jos vapaata duunista *clap* *clap*

12.5 seuraava ;)
Kirjoitettu

Mikäs on tän hetken sääennuste? Alkaako sade ja jos niin mihin aikaan?

Kirjoitettu

Mikäs on tän hetken sääennuste? Alkaako sade ja jos niin mihin aikaan?

 

Samaa oon ihmetelly...20-21 kai alkaa.Kai.Ehkä.

Kirjoitettu

Ei tänään sada  8)

Työpäivä pulkassa ja auto pesty ...

Kirjoitettu

Ennen klo 21.30 ....

tai toisen ennusteen mukaan,ennen klo 00.30 . . .

Kirjoitettu

ja kolmannen mukaan vasta sunnuntaina... autopesun kautta paikalle->

Kirjoitettu

12.5 seuraava ;)

 

No kerpele! Pitaa varmaan tulla pyorahtamaan... :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...