set28 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2012 Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2012 Ei pysty,duunivuoro,eikä oo vehkeitä ajossa. :'(
gmc63 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Eipä kiinosta ku noi "turistit" RYSSÄT ja muut ROMANIALAISET makoilee autojen päällä ja ja muutenki Surkee tapahtuma ruuhkia ja huonot tiet Ei enään entisenlainen m-
Toni Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Jepa.Maailman nopeimmalla pikkulohkoAnjoviksella.
carita Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Jepa.Maailman nopeimmalla pikkulohkoAnjoviksella. ooämgee
Toni Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 ooämgee Vaihtoehto on myös isolohkomarsu,mut ovia ei mahdu kyytiin.
carita Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Vaihtoehto on myös isolohkomarsu,mut ovia ei mahdu kyytiin. http://serve.mysmiley.net/happy/happy0071.gif
Toni Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 http://serve.mysmiley.net/happy/happy0071.gif Nuija
mikke Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Cruising? : eixs Standing? :-X riippuu katsantokannasta jos mä lähen täältä niinku vähä ajatus on kummitellu ja ajan toista sataa kilsaa jutellakseni samanhenkisten hemmojen kanssa ja potkiakseni renkaita sit toinen reilu sata pois sielt syrjäkylältä ni minusta siin on cruisingia ihan tarpeeks ja hankala on jutella joutavia jos ei hetkekskään voi pysähtyä mut ihan kuin vaa.
burzi Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 sämpylä käpraisilla joutuu varmaan ilmestyä sinne tosin ilman pakoputkea
gmc63 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 riippuu katsantokannasta jos mä lähen täältä niinku vähä ajatus on kummitellu ja ajan toista sataa kilsaa jutellakseni samanhenkisten hemmojen kanssa ja potkiakseni renkaita sit toinen reilu sata pois sielt syrjäkylältä ni minusta siin on cruisingia ihan tarpeeks ja hankala on jutella joutavia jos ei hetkekskään voi pysähtyä mut ihan kuin vaa. kyllähän tuokin on totta
mikke Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 tuu gemsu välil lahticruisinkiin ni saat säki cruisata ja tääl ei tarvii seistä tuntitolkul ees ruuhkassa ja hidasteita on selkeeesti vähemmän
Chevy Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 tuu gemsu välil lahticruisinkiin ni saat säki cruisata ja tääl ei tarvii seistä tuntitolkul ees ruuhkassa ja hidasteita on selkeeesti vähemmän eksyy raukka,kehä III tuolla puolen
gmc63 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 tuu gemsu välil lahticruisinkiin ni saat säki cruisata ja tääl ei tarvii seistä tuntitolkul ees ruuhkassa ja hidasteita on selkeeesti vähemmän milloins on? vois tullakki jos vapaata duunista *clap*
gmc63 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 eksyy raukka,kehä III tuolla puolen
mikke Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 milloins on? vois tullakki jos vapaata duunista *clap* 12.5 seuraava
Z-mo Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Mikäs on tän hetken sääennuste? Alkaako sade ja jos niin mihin aikaan?
Toni Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Mikäs on tän hetken sääennuste? Alkaako sade ja jos niin mihin aikaan? Samaa oon ihmetelly...20-21 kai alkaa.Kai.Ehkä.
Nupa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Ei tänään sada Työpäivä pulkassa ja auto pesty ...
Senior Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Ei tänään sada Ennen klo 21.30 ....
Chevy Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Ennen klo 21.30 .... tai toisen ennusteen mukaan,ennen klo 00.30 . . .
Lintumies Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 ja kolmannen mukaan vasta sunnuntaina... autopesun kautta paikalle->
TexFinn Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 12.5 seuraava No kerpele! Pitaa varmaan tulla pyorahtamaan...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään