Jump to content

Stadin kruisi 4.5.2012


Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • repa

    13

  • gmc63

    6

  • Chevy

    6

  • Nupa

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kirjoitettu

Kannatti lähteä, torilta poistuessa putket mukulakiville ja *reps* lisää...  m/  saa taas askarrellapaskarrella, versio ...7?

Kirjoitettu

Kannatti lähteä, torilta poistuessa putket mukulakiville ja *reps* lisää...  m/  saa taas askarrellapaskarrella, versio ...7?

itellä kolahti kanssa putket mukulakiville lähtiessä kauppatorilta  :( Onnex ei hajonnut mistään :)
Kirjoitettu

Käytiin perheen kanssa paikalla. Vanhin poika(3-wee) on jankuttanut, että camaro pitäisi olla punainen.... No eiköhän se saanut hepulin kun torin päädyssä oli parkissa kirkkaan punainen supersiisti 68!!!  :D Punanen auto punanen auto punananen auto!!!!

Toinen isää miellyttävä hetki tuli kun kierrettiin jalkaisin ja parkissa oli musta isolohko gen 1 camaro... "Kato isi! Tommonen camaro!" Alkaa oppi mennä perille.... ;)

 

Kirjoitettu

aika vähän porukkaa liikenteessä.. liukasta ja antoisaa ajamista  m/

Kirjoitettu

aika vähän porukkaa liikenteessä.. liukasta ja antoisaa ajamista  m/

 

jaahas Balez is back!  m/

  • 4 weeks later...
Kirjoitettu

on 1.6.2012

 

Saatan saapua paikalle 19:83  ::)

Vilkaisin ikkunasta ulos ja varmistin sääkartasta: Sataa.  Pysyn sisällä.  m-
Kirjoitettu

joo sama, ei tule täältäkään lähdettyä.

Ähäkutti, kävin vaikka satoi  8)

sc612_01.jpg.35425b6eea0f93abbe78917a43606b44.jpg

Kirjoitettu

Muutama rohkelikko äffä oli paikalla. Kun en ketään tunne, niin saa sanoa HEP jos osuu omaan autoon.

sc612_02.jpg.c5a03bca538ea5bddae5742e5533927d.jpg

Kirjoitettu

Tähän vaan mattavihreä väri päälle ja toi oranssi sais jäädä alle  *clap*

sc612_05.jpg.4edd526339527104eb1e8107068af74e.jpg

Kirjoitettu

Tämä parivaljakko sai suorastaan hyvälle mielelle, kun ajatteli kuinka vähän niitä enää on liikenteessä.  *clap*

sc612_08.jpg.4521f4fc27febc54c58bff4293689e2c.jpg

Kirjoitettu

Kävin ja ei ollut tuttuja juurikaan liikenteessä. ;D

Olit mua puoli kierrosta edellä...  ::)
Kirjoitettu

Täällä ei kyllä pysty käymään enää ku kerran kesässä. Max.

Kirjoitettu

Täällä ei kyllä pysty käymään enää ku kerran kesässä. Max.

 

Kerran joka kolmannessakin on hiinä ja hiinä.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...