Nupa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kannatti lähteä, torilta poistuessa putket mukulakiville ja *reps* lisää... saa taas askarrellapaskarrella, versio ...7?
Nupa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 (otettu jo) mutta ei vitutukseen ..
gmc63 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kannatti lähteä, torilta poistuessa putket mukulakiville ja *reps* lisää... saa taas askarrellapaskarrella, versio ...7? itellä kolahti kanssa putket mukulakiville lähtiessä kauppatorilta Onnex ei hajonnut mistään
Taisto Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Käytiin perheen kanssa paikalla. Vanhin poika(3-wee) on jankuttanut, että camaro pitäisi olla punainen.... No eiköhän se saanut hepulin kun torin päädyssä oli parkissa kirkkaan punainen supersiisti 68!!! Punanen auto punanen auto punananen auto!!!! Toinen isää miellyttävä hetki tuli kun kierrettiin jalkaisin ja parkissa oli musta isolohko gen 1 camaro... "Kato isi! Tommonen camaro!" Alkaa oppi mennä perille....
balez Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2012 aika vähän porukkaa liikenteessä.. liukasta ja antoisaa ajamista
zodiack Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2012 aika vähän porukkaa liikenteessä.. liukasta ja antoisaa ajamista jaahas Balez is back!
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Tänään. on 1.6.2012 Saatan saapua paikalle 19:83
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 on 1.6.2012 Saatan saapua paikalle 19:83 Vilkaisin ikkunasta ulos ja varmistin sääkartasta: Sataa. Pysyn sisällä.
Ann-nie Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 joo sama, ei tule täältäkään lähdettyä.
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 joo sama, ei tule täältäkään lähdettyä. Ähäkutti, kävin vaikka satoi
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Muutama rohkelikko äffä oli paikalla. Kun en ketään tunne, niin saa sanoa HEP jos osuu omaan autoon.
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Tähän vaan mattavihreä väri päälle ja toi oranssi sais jäädä alle
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Jos koittais vähän Kauhavan Hurjaa herätellä
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Jonkun punainen avo, en tuntenut tätäkään, kenen lie?
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Tämä parivaljakko sai suorastaan hyvälle mielelle, kun ajatteli kuinka vähän niitä enää on liikenteessä.
Nova Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kävin ja ei ollut tuttuja juurikaan liikenteessä.
repa Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kävin ja ei ollut tuttuja juurikaan liikenteessä. Olit mua puoli kierrosta edellä...
Z-mo Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Täällä ei kyllä pysty käymään enää ku kerran kesässä. Max.
Möykkä Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2012 Täällä ei kyllä pysty käymään enää ku kerran kesässä. Max. Kerran joka kolmannessakin on hiinä ja hiinä.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään