Rale Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 1. Toukokuuta, 2012 http://www.liy.fi/ onko ketään tulossa kokeilemaan mitä vehkeet kulkee?
Oiski Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 7. Toukokuuta, 2012 Jos nyt sais tehtyä ees jotain muutoksia viime kesäiseen kokoonpanoon niin voisi käydä korsauttamassa
Rale Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 26. Toukokuuta, 2012 kävikö kukaan kerholainen ajamassa? mulla lähtö tyssäs jo talleilla, shifteri antautu lopullisesti menee 1 seltä suoraan kolmoselle ja sit vapaalle uutta b&m shifteriä tilaukseen pikana ens viikolla.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään