Bluehill Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 2. Toukokuuta, 2012 Raumalla tärähtää kesä käyntiin oikein kunnolla! Merkatkaapas kalentereihin ja mukaan saa tulla kauempaakin. Cruisailun lisäksi pistetään jalalla koreasti puolalaisen rockabilly trio The JET-SONSien ja kotimaisen The SHOEBOX REVUEn tahtiin! Lisäksi yleisön äänestämä "komein kaara" palkitaan Janne Kutjan originaalilla hotrod-taululla! Äänestäneiden kesken taas arvotaan autonhoitopaketti. http://www.raumarocknrollcruisin.com/
kasuva Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 paikalle taas,niin ku viime vuonakin.toivottavasti keli ois suotuisaa.
letkume Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 paikalle taas,niin ku viime vuonakin.toivottavasti keli ois suotuisaa. Bluehillin ja TomiV:n muistan nähneeni, mutta mimmoisellas pirssillä kasuva oli liikenteessä? http://www.raumarocknrollcruisin.com/piha12.jpg
TomiV Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Bluehillin ja TomiV:n muistan nähneeni, mutta mimmoisellas pirssillä kasuva oli liikenteessä? http://www.raumarocknrollcruisin.com/piha12.jpg Kasuvaa en muista mut Chonder oli myös sillo paikalla ja muistaakseni Johnny oli myös.. Muutama F-body oli siis ainakin paikalla
letkume Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kasuvaa en muista mut Chonder oli myös sillo paikalla ja muistaakseni Johnny oli myös.. Muutama F-body oli siis ainakin paikalla Bluehill oli kyllä ff-f-f----f--... Lincolnilla
Bluehill Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2012 Tänä vuonna tavoite on päästä paikalle K.I.T.T.illä ja Lincolnilla. Ja jos vaikka El Camarokin saapuis paikalle.
kasuva Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2012 mä olin liikkeellä firbirdillä 400, 1967 väri on keltainen.samalla tullaan jos saadaan auto ajokuntoon.
Purtzi Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2012 on se hyvä että satakuntalaiset puuhaavat tapahtumia, mutta kaikki samana päivänä. kiihdytysajot pori (lentokenttä), jenkkiauto tapahtuma pori (jokiranta), ja rauma cruising.
letkume Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 16. Toukokuuta, 2012 on se hyvä että satakuntalaiset puuhaavat tapahtumia, mutta kaikki samana päivänä. kiihdytysajot pori (lentokenttä), jenkkiauto tapahtuma pori (jokiranta), ja rauma cruising. Porilaiset ei vaan osaa
letkume Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Meinasi prkl työt haitata liikaa osallistumista, mutta onneksi sain apuja ja auto on nyt leimassa. Vanhaa pensaa ja kaikki talvijumeksissa, mutta eiköhän se tuosta vetristy.
kasuva Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 23. Toukokuuta, 2012 onko turusta päin meniöitä?niin voitaisiin vaikka mennä letkassa.mä tulisin mynämäen kohdalta mukaan.ku sovitaan aika.
Bluehill Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 The Jet-Sons on peruuttanut kaikki alkukesän keikat sairastapauksen vuoksi, mutta pääesiintyjäksi saapuu kotimaista keihäänkärkeä eli Rebound! Kaikki kynnelle kykenevät vaan liikkeelle ja suunnaksi Ooperi!
TomiV Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Tulos ollaan.. Auton pesin ja kävin kuteet vaihtamas ni auto oli jo keltanen eli eipä pesu paljoa auttanu
letkume Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Tulos ollaan.. Auton pesin ja kävin kuteet vaihtamas ni auto oli jo keltanen eli eipä pesu paljoa auttanu Mitäs kuseskelet pihalla kun tuulee
TomiV Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 25. Toukokuuta, 2012 Mitäs kuseskelet pihalla kun tuulee Eipä viel täl iällä kusi tuu keltasena pölynä mut en tiä sitte ku hiukan vanhenee täst
TomiV Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Kirjoitettu 27. Toukokuuta, 2012 Muutama kuva löyty. http://jlehtinen.kuvat.fi/kuvat/Rauma+RocknRoll+Cruisin/
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään