Jump to content

3rd Rauma Rock 'n' Roll Cruisin' 26.5.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Raumalla tärähtää kesä käyntiin oikein kunnolla! Merkatkaapas kalentereihin ja mukaan saa tulla kauempaakin.

 

Cruisailun lisäksi pistetään jalalla koreasti puolalaisen rockabilly trio The JET-SONSien ja kotimaisen The SHOEBOX REVUEn tahtiin!

 

Lisäksi yleisön äänestämä "komein kaara" palkitaan Janne Kutjan originaalilla hotrod-taululla!

Äänestäneiden kesken taas arvotaan autonhoitopaketti.

 

http://www.raumarocknrollcruisin.com/

Kirjoitettu

paikalle taas,niin ku viime vuonakin.toivottavasti keli ois suotuisaa.

Kirjoitettu

paikalle taas,niin ku viime vuonakin.toivottavasti keli ois suotuisaa.

 

Bluehillin ja TomiV:n muistan nähneeni, mutta mimmoisellas pirssillä kasuva oli liikenteessä?

 

http://www.raumarocknrollcruisin.com/piha12.jpg

Kirjoitettu

Bluehillin ja TomiV:n muistan nähneeni, mutta mimmoisellas pirssillä kasuva oli liikenteessä?

 

http://www.raumarocknrollcruisin.com/piha12.jpg

 

Kasuvaa en muista mut Chonder oli myös sillo paikalla ja muistaakseni Johnny oli myös.. Muutama F-body oli siis ainakin paikalla  m/

Kirjoitettu

Kasuvaa en muista mut Chonder oli myös sillo paikalla ja muistaakseni Johnny oli myös.. Muutama F-body oli siis ainakin paikalla  m/

 

Bluehill oli kyllä ff-f-f----f--... Lincolnilla  8)

Kirjoitettu

Tänä vuonna tavoite on päästä paikalle K.I.T.T.illä ja Lincolnilla. ;D

 

Ja jos vaikka El Camarokin saapuis paikalle.

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

mä olin liikkeellä firbirdillä 400, 1967 väri on keltainen.samalla tullaan jos saadaan auto ajokuntoon.

Kirjoitettu

on se hyvä että satakuntalaiset puuhaavat tapahtumia, mutta kaikki samana päivänä. kiihdytysajot pori (lentokenttä), jenkkiauto tapahtuma pori (jokiranta), ja rauma cruising.  :(

Kirjoitettu

on se hyvä että satakuntalaiset puuhaavat tapahtumia, mutta kaikki samana päivänä. kiihdytysajot pori (lentokenttä), jenkkiauto tapahtuma pori (jokiranta), ja rauma cruising.  :(

 

Porilaiset ei vaan osaa  m-

Kirjoitettu

Meinasi prkl työt haitata liikaa osallistumista, mutta onneksi sain apuja ja auto on nyt leimassa. Vanhaa pensaa ja kaikki talvijumeksissa, mutta eiköhän se tuosta vetristy.

Kirjoitettu

onko turusta päin meniöitä?niin voitaisiin vaikka mennä letkassa.mä tulisin mynämäen kohdalta mukaan.ku sovitaan aika.

Kirjoitettu

The Jet-Sons on peruuttanut kaikki alkukesän keikat sairastapauksen vuoksi, mutta pääesiintyjäksi saapuu kotimaista keihäänkärkeä eli Rebound!

 

Kaikki kynnelle kykenevät vaan liikkeelle ja suunnaksi Ooperi!

Kirjoitettu

Tulos ollaan.. Auton pesin ja kävin kuteet vaihtamas ni auto oli jo keltanen eli eipä pesu paljoa auttanu  ;D

Kirjoitettu

Tulos ollaan.. Auton pesin ja kävin kuteet vaihtamas ni auto oli jo keltanen eli eipä pesu paljoa auttanu  ;D

 

Mitäs kuseskelet pihalla kun tuulee  :W

Kirjoitettu

Mitäs kuseskelet pihalla kun tuulee  :W

 

Eipä viel täl iällä kusi tuu keltasena pölynä mut en tiä sitte ku hiukan vanhenee täst  :W

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...