Jump to content

Turku cruising 9.6.2012


Recommended Posts

Kirjoitettu

Työvuorossa TAAS tänäkin vuonna. Työautolla meinaan tulla katteleen, jos ei ole keikkaa....  m/

  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

Ei Raisios ainakaan täl hetkel ja forecan säätutkan mukaan pitäis muutenkin sateen loppuu n.2 paikkeil.

Kirjoitettu

mikä aika toi onkaa....kuudelta ja letka lähtee seiskan jälkeekö kun ei muista  :o

 

prkle  kun pitää tulla escaladella kun gta ei viellä leimassa ja parsalla ei huvita lähteä  ;D ::)

Kirjoitettu

Portti tais aueta klo 16 tai 17 juu ja letka lähti klo 19 liikkeel.

Kirjoitettu

Portti tais aueta klo 16 tai 17 juu ja letka lähti klo 19 liikkeel.

 

m/

Kirjoitettu

No ny sataa mut forecan viimesimmän ennustuksen mukaan pitäis olla klo 16 ohi.

Kirjoitettu

oli kostee ilma  :o m-

 

mutta oliko tex polliisiautolla paikalla  ::)

texas_sheriffi.thumb.jpg.71043aae964ed9b0c29daf910d295ab2.jpg

Kirjoitettu

jotku vaan ei mahtuneet autoon vaikka tollainen ruumisauto onkin  :o

 

kuva vähän heikko kun lasinläpi kännyllä otettu....

eivAt_mahtuneet_autoon.thumb.jpg.c8977212506efd343585c55b12d8ed79.jpg

Kirjoitettu

oli n. 100 autoa vähemmän kuin viimevuonna  m-

 

Keli verotti.. Bongasin tein caddyn kyl siellä  m/

Kirjoitettu

Itse olin paikalla punaisella Camarolla jossa on musta konepelti ja etupää. :) Rekkari CRO-6.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...